Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minä hukkasin, löytäisitköhän sinä?  (Luettu 3204 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Satu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« : 12.09.2007 17:16:31 »

Heippa vaan kaikille kotiselvännäkijöille ja muille jotka haluavat yrittää "nähdä" missä minun hukattu asia on.

Minulta on hukkunut eräs erittäin tärkeä paperi ja mietin että tulisikohan sieltä kenties jotain apuja...  :Smiley  smitten

Olen saanut tämän tärkeän paperin/asiakirjan n. 10 vuotta sitten. Olen muuttanut useita kertoja sen jälkeen, joko asuntoa tai paikkakuntaa.
Kysymys kuuluu: Missä se on?! Onko sitä enää missään mistä sen voi löytää?

Tämähän on samalla mielenkiintoinen testi että onko niitä kykyjä vai ei. Lupaan sitten ilmoittaa löytyikö se vai ei ja mistä löytyi.  Smiley

 skorpioni-kotka-

tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 12.09.2007 18:40:03 »

Heippa vaan kaikille kotiselvännäkijöille ja muille jotka haluavat yrittää "nähdä" missä minun hukattu asia on.

Minulta on hukkunut eräs erittäin tärkeä paperi ja mietin että tulisikohan sieltä kenties jotain apuja...  :Smiley  smitten

Olen saanut tämän tärkeän paperin/asiakirjan n. 10 vuotta sitten. Olen muuttanut useita kertoja sen jälkeen, joko asuntoa tai paikkakuntaa.
Kysymys kuuluu: Missä se on?! Onko sitä enää missään mistä sen voi löytää?

Tämähän on samalla mielenkiintoinen testi että onko niitä kykyjä vai ei. Lupaan sitten ilmoittaa löytyikö se vai ei ja mistä löytyi.  Smiley

 skorpioni-kotka-





SE = PÄREKORISSA

t.timo angel smitten
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: