|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #17 : 13.09.2007 13:29:21 » |
|
Elämänilo, se tarkoittaa että KAIKKI on mahdollista!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #18 : 13.09.2007 13:32:56 » |
|
Sitten pitää tulla se kruuna tai klaava.. jee.. no mutta hauskaa vkloppua kaikille, sekin tupsahtaa kohta ja minulla on ainakin menoa. >> Fun >> näyttäis olevan kahdet bileet- http://www.usagold.com/gold/coins/pics/pre-1933-coins.jpeg
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.09.2007 14:30:11 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #19 : 13.09.2007 15:46:52 » |
|
Mielenkiintoista luettavaa aiheeseen liittyen:
Kaksoisliekkejä ja sukulaissieluja - Rakkauden ja ihmissuhteiden henkiset ulottuvuudet (Elizabeth Clare Prophet)
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
Milona
|
|
« Vastaus #20 : 14.09.2007 07:42:17 » |
|
Ippuska kirjoitti tosi hienosti asian ytimen 12.9. ja Atomi jatkoi 13.9.!!! Juuri noin!! Itse ainakin tunnustan yrittäneeni täyttää tyhjää aukkoa parisuhteella. Nyt kun en enää odottanut mitään ja elin "tyytyväisenä" (hah, nainenko olisi koskaan täysin tyytyväinen ) kaksin lapseni kanssa, käveli elämääni Ihminen. No, piti tietysti vähän itekin tuupata itseään liikkeelle. Harvoin ne kotoa tulevat hakemaan, niitäkin tarinoita tosin on!
|
|
|
tallennettu
|
usko enemmän, tavoittele tarkemmin
|
|
|
Milona
|
|
« Vastaus #21 : 14.09.2007 07:45:04 » |
|
Äh, nimet sekaisin taas pienessä päässä Tarkoitin Tsuippaduippan kirjoitusta!! (Hyvin Ippuskakin kirjoitti mutta TSuippaduippa osui ytimeen!!)
|
|
|
tallennettu
|
usko enemmän, tavoittele tarkemmin
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #22 : 14.09.2007 08:23:43 » |
|
Ansaitsemme vain parasta, vähempään, mihinkään kompromisseihin ei pidä tyytyä! Lakkaa heti kysymästä miten me tästä selviämme, umpikujasta, vaihda parhaat yllesi, käydään taisteluun arkipäivän fasismia vastaan Parhaiten sinua pukee minun silkkinen ihoni, meidän yhteinen taisteluasumme
Minä en tarvitse kokkia, siivoojaa, orjaa: minä kaipaan iltäpäivän ikävään taistelutoveria, rakastajaa
- Tommy Tabermann
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #23 : 14.09.2007 10:33:09 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.09.2007 17:20:08 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #24 : 14.09.2007 15:43:24 » |
|
Pienet virheet kyllä menettelee, eihän kukaan ole täydellinen, ja ihmissuhteissa varsin joutuu kompromisseja tekemään, mutta siitä, mikä on itselle hyväksi, täytyy huolehtia. Jos jokin ei ehdottomasti tee hyvää, älä huoli sitä, edes kompromissina. Älä käy kauppaa oman hyvinvointisi kustannuksella. Älä elä toivossa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #25 : 14.09.2007 16:26:08 » |
|
Kireys ei auta, lepsuus ei auta, kultainen keskitie.
Olen hyväksynyt kaikenlaisia juttuja - muuten ei olisi ollut suhdetta yhteen aikaan - sitten lakkasin hyväksymästä niitä asioita. Sitten suhde lakkasi (erään kerran mies itse huomasi, että nyt ei kestä tätä vauhtia). Nyt sitä miettiikin mistä kiinnostuisi - ainakin paljon huumoria, ja..
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.09.2007 17:20:35 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #26 : 14.09.2007 22:46:43 » |
|
SA ala ikina meneta huumoriasi-sehan on elaman sokeria...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #27 : 04.03.2012 21:10:13 » |
|
Nostan tämmöstä hautautunutta ketjua, kun ainakin minusta tässä oli paljon hyvää juttuja ja mieltä herätteleviä ajatuksia
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kosmonautti
|
|
« Vastaus #28 : 04.03.2012 21:37:25 » |
|
Mullekin tämä sinkkuus on ihan uusi juttu. Eipä taida kukaan mua täältä kotisoffalta löytää eli pitäis kait lähtee ihmisten ilmoille. Oon vain niin tottunut olemaan kotona passissa jos vaikka joku tarttis jotain...No nyt on lapset jo onneksi sen verran isoja että pärjäävät vähän aikaa ilman mua. Onneksi tulee kevät!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #29 : 04.03.2012 21:52:32 » |
|
Mulle ei ole niinkään uus juttu, ja viihdyn kyllä yksinänikin, mutta ehkä just johtuu taas keväästä, että tää kumppanin kaipuu nostaa päätänsä :/ Edellisen kerran oli jossain marraskuussa pahana, ja sen lyön kyllä kaamoksen piikkiin. Hemmetti, hyvin menis ilmankin kun ei vaan olisi tätä kaipuuta siihen puolisoon Mulla on sitäpaitti semmonen aate, että jos se tyyppi jonka mun elämän tulla pitää on yleensä tulossa, niin se kyllä tulee hakemaan mut vaikka kotoakin. Just oikeeseen aikaan. Etsi en. Mutta ah ja voih tätä kaipuun poltetta mi rintaani mun riipii!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|