Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranus kolmio Keskitaivas  (Luettu 4243 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« : 13.09.2007 10:18:38 »

AA-PUU-VAA!
Auttakaa aloittelijaa pliis!

En ole edes varma, että kuuluuko kysymykseni tänne vai mihin, mutta kaipa moderoijat siirtävät sen, jos on väärässä paikassa.
Tuun hoopoksi kun en käsitä edes näitä planeettajuttuja  tickedoff

Minulla lukee tuolla planeettaohituksissa esim. tällainen.

Lainaus
Uranus kolmio Keskitaivas

Tarkka: 7.10.2007
Alkaa: 6.8.2007 Päättyy: 7.11.2007
Uranuksen planeettaohitus kuvaa aina jotain radikaalia uudistumista tai kokonaan uutta oivallusta sillä elämänalueella, johon tämä transiitti kohdistuu. Vaikutus tuntuu levottomuutena, valtavana innostumisena, vapauden tarpeena ja ainutlaatuisena kekseliäisyytenä. Provosoidut helposti kaikesta aiheettomasta sitomisesta Uranus-transiitin aikana.

Ja tähtiä niin mahottomasti alussa, peräti 6 kappaletta.
Onko se sitä paljon, että se on vahvemmin kohdalla vai mitä?
Entäpäs tuo elämänalue, mihin se kohdistuu? Siis katonko sen horoskooppimerkin, jonka kohdalla se on?
« Viimeksi muokattu: 13.09.2007 10:25:26 kirjoittanut Tibetan » tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #1 : 13.09.2007 22:23:34 »

Voi kiitos Ardith!

Enhän minä hoksinut, että se kohde on se keskitaivas, kun se oli jo otsikossa niin luulin että se kohde on sitten joku muu. Huoh, mikä toope olen  Huh

Mutta nyt helpotti, pitänee taas yrittää mennä tutkailemaan  Grin
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #2 : 18.08.2009 17:34:11 »

Miul olen nyt tuollainen mänössä ja olen kahden vaiheilla, mihin suuntaan olen työelämässä lähdössä. Toinen, ehkä lopulta sydäntä lähempänä oleva ajatus olisi palata rakkaaseen kotikaupunkiini keikkailemaan (haastattelussa jo kävin ja vihreätä valoa näytetty)ja pätkätöihin ja toisaalta se pelottaa, kaikki uusi siinä ja toisaalta täällä missä nyt olen, olisi tutut kuviot ja varmaan taas pidempää sijaisuutta tiedossa. Kuinka hitossa saan sydämeni äänen kuuluville? Tiedän, että ratkaisun tekijä olen minä itse, mutta ehkä jo se, että tätä kirjoitan tänne, auttaa hieman.  Smiley
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: