Astrae 4
kohta ja
:vesimies:5 kohtaa sen tässä lähipäivinä.Vesimiehessä ollessaan nämä kaksi voisivat hyvinkin opettaa luonnonjärjestystä tai sitä oikeamielisyttä ihmiskunnalle.
Vesimiehen yhteiskuntaan liittyen tähän sopisi Tarja Halosen kommentti noiden optioiden tiimoilta."Meillä on nämä käsitteet laillinen ja laiton ja sitten oikea ja väärä.Se mikä on laillista ei aina ole oikein."
Presidentin suulla demokraattisessa tasavallassa.
Tähän vois tietysti sitten käänteisesti vedota,että se mikä on laitonta ei aina ole väärin.Ja tehdä asioille jotakin.
Astrae ja irtipäästäminen,ajatar,
tämä kuunsolmuyhtymä on itselle hyvin henkilökohtainen,
koskapa nämä yhyttävät samalla alasolmuni ja neliöivät syntymäAstraeta.
Solmujen kierto on sen 18,6 vuotta,mitä Rhoda tuolla metonisena kiertona kyseli.Ja Sue Tompkins painottaa solmujen kohdalla niiden hallitsijaa,ei huoneita eikä merkkiä.No tässä tapauksessa kun Astrae on ajatar niin olisi loogista ottaa
perinteisenä vesimiehen hallitisijana kuvioihin mukaan.Ja minullahan tuo on just tuon 5
:stä,että kaikki sitten vaan samaan läjään.Solmuihin liitetään sellaisia avainsanoja kuin assosiaatio,yhtyminen,kiinnittyminen,yhteys,kohtaaminen,muisto.
Miten kiinnityn tähän aikaan ja päästän muistoistani irti?
n. 19 vuotta sitten olin tuore äiti ja vaimo,muuttanut juuri toiselle paikkakunnalle,jossa koin suunnatonta yksinäisyyttä pienen lapsen kanssa.
Olin 28 eli saturnus kasvatti just aikuista meikäläisestä.Vastuu omasta elämästä.Olen päästänyt lapsesta irti,avioliitosta irti,eli mitä tämä sitten käskee kuolettamaan?
Oma Astraehan tulee t-ristin kärjeksi skorpionissa solmuakselin oppositiolla.
Kuolettaminen sanana sopinee tuohon takertuvaan skorpioniin.
Hämmennystä tämä herättää itsessä siksi,että sekä isän että exän aurinko kuuni lisäksi on tuolla leijonassa solmuakselin toisessa päässä,
skorpionin huoneessa 8.
Päästän irti siitä
.n huomionkipeydestä,mitä noilta miehiltä olen saanut? Kohtaan lapsuusmuistoja tyyliin isän kanssa hevosella pöllimetässä?
Kohtaan oman arvokkuuteni ja kiinnityn kuuleijonalla auringon paisteeseen?
tr :saturnus:rx
on muuten
:ni kanssa yhtymässä tässä samalla,juu assosiaatio aviovaimosta meni just.
Entä jos ottaa Vesimiehen planeetan
:n?
Sehän irrottaa,vaihtaa valtaa,uudistaa.
tr
,
luovuus esille kaikkinensa?
On ollut sellanen epämääräisen olotilan päivä,
retrovenuksen kulminaatio toellae.