Eikö Putin ole nouseva vaaka?
Minua on hirveästi ihmetyttänyt se että mm. Hitler ja Hussein (muistaakseni) olivat nousevia vaakoja kuten Putinkin. Jotenkin vaikea minun nähdä vaakaa diktaattorin nousevana merkkinä. Osaisiko joku selittää minulle
Miksi sitä ihmetellä, vaakanousua ja määräilemistä? Vaakahan mättää mekkoonsa kaiken ikävän, koska tahtoo että tasapaino ja rauha säilyy...
Ja sitten
"eräänä päivänä mekko repesi..." Kuin sadussa on
n tarina.
Silloin alkaa Vaakanousuinen raivota. Ei se ole sen kummempaa. Kun todellinen vahvatahtoisuus ja tahto määräillä paljastuu.
Siksi katson oikeammaksi jättää mättämättä mekkooni kaikenlaista ikävää ja ilkeyttä. Sanon suoraan, kun on sanomisen aika.
Jotkut sietää,
toiset tietää
ja viisaat ymmärtää.
Tämä toimii ja sanomiset erottaa fiksut muista, koska vain fiksu osaa tajuta ja toimii myös tajuamisensa perusteella.
Vaakanousuisen olisi syytä lukea Raamattua. Siellä sanotaan:
"Kultaomenoita hopeavadilla
ovat sanat
sanotut aikanansa."
Lisäys:
Mikäli Hitlerkin on vaakanousuinen, ei liene ihme ettei 'herra'n sielu kestä, kun Aurinkonsa on liki deskendenttiä eli uhraa itsnsä toisille (vieläpä vanhoin tottumuksin), hänen Aurinkonsahan on aivan Oinaan ja Härän rajalla länsimaisessa kartassa, sideerisessä (=tosiaikainen) kartassa Oinaan alkupäässä, noin 10 asteessa.