Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sarjakuvani kartta, mitähän odotettavissa?  (Luettu 3681 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« : 13.09.2007 17:35:00 »

Ajattelin laittaa tämän Astro specialin tai syntymäkartan tulkinnan sijasta tänne, koska sarjakuva on ihan alkuvaiheessa ja minä itsekään en vielä oikein tiedä, mitä tuleman pitää Cheesy

Haluaisin teiltä asiaan perehtyneiltä neuvoja siitä, mitä minun kannattaa hyödyntää tämän julkaisuuntulevan sarjisprojektin syntymäkartasta ja millaisia haasteita se heittää minulle. Mitä hyvää siinä on, mitä haastellista ja kuinka nuo haasteet voitaisiin kiertää/käsitellä niin, että lopputulos olisi parhain mahdollinen. Olen tehnyt tämän kartan kustannusyhtiön yhteydenoton aikataulun mukaisesti, silloin, kun ensimmäisen kerran kuulin tästä julkaisumahdollisuudesta.

Kunhan julkkaripäivä on vähän lähempänä, kiusaan teitä sitten vielä sarjiksen julkkaripäivän kartalla, koska minua kammottaa ajatus, ettei sarjis menisikään kaupaksi tai se olisi tyhmä floppi Shocked
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 13.09.2007 18:24:12 »

Minähän en ole mikään paras tulkitsija, mutta mielenkiinnosta katsoin karttaa tai siis lähinnä aspekteja.

Olihan siellä paljon hyviä aspekteja, jotenkin eniten pisti silmään että pluto on niin hyvin aspektoitunut!

pluto aspect_con askendentti on pakko olla hyvä!
Samoin kuin  pluto aspect_tri aurinko merkurius venus ja  saturnus!

Olkaapas sitten hyvät te ihmiset jotka osaatte sanoa jotain merkityksiä näille kaikille,
jatkakaa..  :Smiley
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 13.09.2007 20:50:33 »

Minähän en ole mikään paras tulkitsija, mutta mielenkiinnosta katsoin karttaa tai siis lähinnä aspekteja.

Olihan siellä paljon hyviä aspekteja, jotenkin eniten pisti silmään että pluto on niin hyvin aspektoitunut!

pluto aspect_con askendentti on pakko olla hyvä!
Samoin kuin  pluto aspect_tri aurinko merkurius venus ja  saturnus!

Olkaapas sitten hyvät te ihmiset jotka osaatte sanoa jotain merkityksiä näille kaikille,
jatkakaa..  :Smiley

Voi olla että minulla on virheellinen käsitys, mutta ymmärtääkseni Pluto oli
ainakin yhden suositun  USA-nataalin (Philadelphia, PA, 17.14?) askendantin maisemissa 11.9.2001. What gives? Dunno!

Shocked
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 13.09.2007 21:12:58 »

äkkiseltään just nuo pluton kolmiot ja PERÄÄNTYVÄ VENUS
ja kaikki plutomaiset muutokset ovat mahdollisia,
 aurinko :venus:rx leijona näyttää hyvältä mutta onko kestävää?
entäs jos venus akkamaisesti muuttaa mieltänsä..?
luovuuttahan siinä on vaikka muille jakaa,pluto on rikas..
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 14.09.2007 17:21:14 »

Ahaa, vai sellaista! Mitähän tuo kaikki tarkoittaa sitten virallisesti? Minä en tiedä astrologiasta oikeastaan yhtään mitään ja symbolikieli on täyttä hebreaa!

Mitä on esimerkiksi Pluto ask. nousumerkki konkreettisesti? Mitä se edustaa, minkälaisia ominaisuuksia siihen kuuluu?

Tai pluto kolmio aurinko?

Mulle saa selittää ihan ruohonjuuritasolta näitä asioita! Grin
TIITS!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: