Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Avun pyyntö...  (Luettu 13458 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
lumisade
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« : 28.12.2005 12:42:47 »

Elämässäni on ollut jo puolentoista vuoden ajan todella raskas ajanjakso ja tuntuu että voimat alkavat kohta loppumaan. Tein suuria muutoksia elämässäni viime keväänä ja luulisin olevani nyt paremmalla polulla mutta silti tuntuu että elämäntilanteni on lukossa. Yritän sinnikkäästi porskutella päivä kerrallaan eteenpäin mutta en tiedä helpottaako tämä vielä joskus. Sain voimaa hetkeksi kun tapasin upean miehen, sellaisen miehen jollaisesta olen aina haaveillut mutta jollaista en uskonut olevan olemassakaan. En vain jostain syystä uskaltanut avata sisintäni hänelle ja nyt minusta tuntuu että yhteytemme on katkeamassa vaikka haluaisinkin olla hänen läheisyydessään, edes ystävänä tai "hyvänpäiväntuttuna" sillä saan hänestä ihmeellistä voimaa ja hän saa minut hymyilemään. Tulen kaipaamaan häntä jos hän päättää jatkaa matkaansa. Yritän olla onnellinen siitä tiedosta että hänen kaltaisiaan ihmisiä on kuitenkin olemassa tuolla jossain vaikka heitä onkin niin harvassa... Olisin todella kiitollinen jos joku osaisi sanoa jotain tilanteestani.

Joskus vuosia sitten otin yhteyttä kirjeitse Juhani Attilaan ja hän näki tilanteeni hämmästyttävän hyvin. Enää en löydä häntä vaikka olen etsinyt, tietääkö joku vieläkö häneen voi ottaa yhteyttä?

Hetki sitten katselin talvista maisemaa olohuoneen ikkunasta ja muutamaksi sekunniksi pilvipeitteeseen aukesi rako ja auringon säteet valaisivat sekä maiseman että minut. Se oli pieni ihme.  Smiley
tallennettu

Aurinko: Leijona
Nouseva: Kauris
Kuu: Kauris
Merkurius: Neitsyt
Venus: Neitsyt
Mars: Skorpioni
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 28.12.2005 14:23:22 »

Heii lumisade smitten onko yhteydenotto mieheen katkennut kokonaan jo? vaiko mietintä vaiheessa?
tallennettu
lumisade
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #2 : 28.12.2005 14:45:47 »

Ei ole katkennut mutta viilenemään päin...  Cry Alussa hän tuntui olevan hyvinkin tiiviisti ja innokkaasti kaipailemassa seuraani mutta nyt yhteydenotot ovat selvästi harventuneet. Luulisin että se johtuu minusta kun en osaa jostain kumman syystä vapautua hänen seurassaan sata prosenttisesti. Hän vaikuttaa niin täydelliseltä, sellaiselta luonteelta jota aina olenkin kaivannut rinnalleni ja nyt kun olen hänet tavannut niin olen täysin lukossa enkä uskalla näyttää sisintäni!!!  Embarrassed Osaanpas olla kerrassaan hankala tapaus...
tallennettu

Aurinko: Leijona
Nouseva: Kauris
Kuu: Kauris
Merkurius: Neitsyt
Venus: Neitsyt
Mars: Skorpioni
lumisade
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #3 : 28.12.2005 15:30:29 »

Näkyisi olevan jo aika sinulle hyväksyä ensin se oma maskuliininenkin puolesi, jota näytät kuitenkin noin ihailevan, sillä vasta sen jälkeen hänkään voi tunteisiisi vastata, kun koet olevasi sellaisen energian arvoinen. Eli oman kuvasi eheyttämisen tähden hänet olet elämääsi nyt tuonut.

Nyt olen hieman ymmälläni enkä kai täysin ymmärrä mitä yrität minulle kertoa. Tarkoitatko että ne piirteet joita ihailen miehessä on jo minussa mutta en osaa hyväksyä tai nähdä niitä itsessäni?

Kiitos Keholle ja Kirsihelenalle kannustavista sanoista. Ja tuohon Kirsihelenan laittamaan tekstiin tulen varmasti palaamaan monta kertaa...  Smiley
tallennettu

Aurinko: Leijona
Nouseva: Kauris
Kuu: Kauris
Merkurius: Neitsyt
Venus: Neitsyt
Mars: Skorpioni
sawotar
Vieras
« Vastaus #4 : 28.12.2005 16:15:14 »

Jotenkin tunnen että pelkäät miehen hyvyyttä ja pelkäät että et ole hänen arvoinen coolsmiley minusta tuntuu että hän on peili sinulle ja tullut näyttämään sinulle tietä jostain vahvemmasta nyt on kyse, koska hän on hiipumassa elämästäsi selkeesti..eli ravistus on nyt sinun kohdallasi paikkansapitävää Wink näet asiat selkeämmin kun uskallat olla oma itsesi ja uskallat rakastaa itseäsi sellaisena kuin olet smitten koska olet yhtä ihana kuin se toinenkin..vaan ego tuli nyt eteesi
tallennettu
lumisade
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #5 : 28.12.2005 16:42:36 »

Kiitos, Sawotar.  Smiley En halua painostaa häntä mihinkään joten jos hän haluaa mennä, annan hänen mennä ja jään kaipaamaan... Ehkä se lukko onkin juuri se että pelkään etten ole hänen arvoisensa!  Undecided Kasvotusten tavattaessa muutun todella ujoksi mutta puhelimessa ja sähköpostitse saan hänet nauramaan ja pystyn olemaan oma itseni... Ehkä tätä pitäisikin jatkaa puhelimitse?  Shocked

Kunpa tämä raskas ajanjakso vaan päättyisi elämässäni ja jaksaisin taas paremmin! Kunpa saisin varmuuden oikeasta suunnasta!
tallennettu

Aurinko: Leijona
Nouseva: Kauris
Kuu: Kauris
Merkurius: Neitsyt
Venus: Neitsyt
Mars: Skorpioni
susannak
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #6 : 28.12.2005 17:08:22 »

Hei lumisade. Kuu kauriissa antaa sinulle ehkä välillä vähän liiankin paljon itsekriittisyyttä. Muista, että olet arvokas juuri sellaisena kuin olet. Jos et esim. tämän uuden miestuttavuuden mielestä ole tarpeeksi avoin, sille ei mahda mitään. Luottamus ja avoimuus tulevat ajan myötä ja mikäli hän on sinulle tarkoitettu, niin hän ei luovuta noin vain. Sitä paitsi monet miehet pitävät hieman sulkeutunutta naista mielenkiintoisempana kuin sellaista joka heti kertoo kaiken itsestään!

Luota itseesi ja viehätysvoimaasi, niin kaikki järjestyy  Smiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #7 : 28.12.2005 18:36:07 »

Asiat menevät niinkuin ne menevät ja se loppuu kun aika on loppua smitten sitten tulee taas uusia tuulia entistä paremmalla mielellä ja viisaampana, mitä jos Lumisade otat härkää sarvista ja päjäytät sanoa suoraan...että tykkään susta enemmän kuin kaverina? smitten mitähän hän mahtaa tuumata..kokeile ja ylläty Wink
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #8 : 28.12.2005 18:39:00 »

SusannaK mie taas kerron kaiken menneisyydestä heti ja teen selväksi että ei tule sitten mitään yllätyksenä smitten mutta toisaalta sillä n karkoittanut turhan päiväset kokemukset pois Wink
tallennettu
lumisade
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #9 : 28.12.2005 20:19:51 »

mitä jos Lumisade otat härkää sarvista ja päjäytät sanoa suoraan...että tykkään susta enemmän kuin kaverina? smitten mitähän hän mahtaa tuumata..kokeile ja ylläty Wink

Mieleni tekisi tehdä juuri noin mutta pelkään että hän säikähtäisi. Ehkä täytyisi ottaa riski ja kertoa hänelle edes se että miten harvinaislaatuinen ja ihana ihminen hän on... Pelkään että hän luulee minun painostavan häntä!  Embarrassed Itse en siedä painostusta ollenkaan joten en halua tehdä niin kenellekään toiselle.

Yritän vain luottaa että jos meidät on tarkoitettu elämään toistemme lähellä, siten tulee myös tapahtumaan ja muussa tapauksessa meidän tiemme on tarkoitus kulkea eri suuntiin. Luottamuksen rakentaminen todella vie aikaa ja toivon että hän jaksaisi olla kärsivällinen.  Smiley

Edit: Muuten, tuli vielä mieleen että tapaamisemme aikoihin minulla oli menossa jupiter jotain (ehkä sekstiili? en muista enää)  venus ja eikös tämä ole aika vahva rakkausjyrä..?  :Smiley Mutta nyt on jupiterit ja veenukset kaukana ja niin taitaa alkanut ihmissuhdekin kadota. Ihmeellinen on elämä...

Edit2: EI VOI OLLA TOTTA!!! Aloin ajattelemaan asiaa enemmälti ja kävin huvikseni tutkimassa maya-astrologian merkkejä, itse olen keltainen yliääni ihminen ja minun kasvuani tukeva merkki on käsi ja hän on puolestaan sininen solarinen käsi ja hänen kasvuaan tukeva merkki on ihminen...  Shocked OHHOH!  Smiley
« Viimeksi muokattu: 28.12.2005 20:38:27 kirjoittanut lumisade » tallennettu

Aurinko: Leijona
Nouseva: Kauris
Kuu: Kauris
Merkurius: Neitsyt
Venus: Neitsyt
Mars: Skorpioni
sawotar
Vieras
« Vastaus #10 : 28.12.2005 21:42:19 »

Hei Lumisade smitten sininenhän on rauhoittava ja tasapainottava väri ja keltainen on iloisuuden ja energisyyden väri angel ja siihen uskallukseen mitä haluan sanoa omalla esimerkillä..itse tunsin aiemmassa suhteessa, että en halua painostaa enkä säikäyttää eli en uskaltanut kertoa tunteista oikeilla sanoilla niin ko. henkilö toimi samoin ja se juttu kaatu siihen Undecided kun kumpikaan ei uskaltanut tehdä aloitetta, joten mitä menetät jos kerrot omat realistisiet ajatukseksi? Tai mitä voitat jos et kerro? kummassakin on riskinsä valinta on sinun Wink joten toivon että teet tuntemuksesi mukaan ja ei jää sitten asia vaivaamaan smitten
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #11 : 29.12.2005 05:45:07 »

Hei! Lumisade

Leijonan aviomiehenä voin sanoa, että te leijonat suojelette arkaa sisintänne, jonka vuoksi miehet ottavat hieman etäisyyttä, jotta molemmat voisivat hieman hengittää vapautuneemmin. Leijona on kaikesta huolimatta todella mahtava pakkaus energiaa, voimaa ja luovuutta, kun ei vain epäonnistumisen pelko estä nauttimasta elämästä. Jokainen kohtaamamme ihminen on tarkoitettu meille opetukseksi tiellämme ja tämä ihmissuhde on sinulle osoittanut hyvin kasvunpaikan sisälläsi. Hienoa nyt ei muuta kuin voitat pelkosi ja saavutat sisäisen voimasi niin eiköhän suhde taas kukoista. Suurin ongelma ihmissuhteissa on nykyään riippuvuus suhteet toisiin, kun ei uskalleta selvittää omia tunnelukkoja.
Nousu kauris tuo luonteeseenyleensä herkkyyttä ja melankoliaa, joka ilmenee juuri tunteiden vaikeana ulostuomisena.
Rakasta itseäsi enemmän ja paremmin niin saat toiseltakin rakkautta enemmän.
Sisäisen säteilysi kasvaessa alkaa suhdekkin säteillä aivan uudella tavalla.

 smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #12 : 29.12.2005 08:47:54 »

Tuo salomi kirjoittaa aina niin kauniisti ja selkeesti smitten itselläni oli kanssa leijona aviomiehenä ennen, hän kyllä oli aika energinen ja ysstävällinen tapaus, mutta tiet sitten erkani aikanaan, kun tehtävämme oli suoritettu loppuun smitten
tallennettu
Spica
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #13 : 29.12.2005 11:48:18 »

mitä jos Lumisade otat härkää sarvista ja päjäytät sanoa suoraan...että tykkään susta enemmän kuin kaverina? smitten mitähän hän mahtaa tuumata..kokeile ja ylläty Wink

Mieleni tekisi tehdä juuri noin mutta pelkään että hän säikähtäisi. Ehkä täytyisi ottaa riski ja kertoa hänelle edes se että miten harvinaislaatuinen ja ihana ihminen hän on... Pelkään että hän luulee minun painostavan häntä!  Embarrassed Itse en siedä painostusta ollenkaan joten en halua tehdä niin kenellekään toiselle.


Työnnänpä minäkin neuvoineni lusikkani tähän keittoon!  Smiley Tai siis omasta oppiläksyistäni kummutenhan minäkin tässä puhun. Tuohon, mitä lumisade tuossa yllä sanoo: Pitäisi oppia tekemään niinkuin itsestä tuntuu eikä niin kuin kuvittelee tai uskoo, että se toinen haluaisi meidän tekevän!! Toki sitä aina haluaisi olla juuri sellainen, kuin se toinen toivoo meidän olevan, mutta siinä vaan helposti patoaa juttuja sisäänsä ja eikä voi olla oma itsensä ja se on huono juttu.. Siitä päätellen, mitä olet kertonut tästä miehestä, hän välittää sinusta juuri sellaisena, kuin olet. Eli rohroh!! Go right on, sister!!  smitten
tallennettu
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #14 : 29.12.2005 17:51:15 »

KIRSIHELENA ! Kiitän että pistit ton tekstin tänne , sai mut uskomaan viellä tähän elämään ja paransi heti mun masennusta . KIITOS!  Smiley  smitten
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: