mitä jos Lumisade otat härkää sarvista ja päjäytät sanoa suoraan...että tykkään susta enemmän kuin kaverina?
mitähän hän mahtaa tuumata..kokeile ja ylläty
Mieleni tekisi tehdä juuri noin mutta pelkään että hän säikähtäisi. Ehkä täytyisi ottaa riski ja kertoa hänelle edes se että miten harvinaislaatuinen ja ihana ihminen hän on... Pelkään että hän luulee minun painostavan häntä!
Itse en siedä painostusta ollenkaan joten en halua tehdä niin kenellekään toiselle.
Yritän vain luottaa että jos meidät on tarkoitettu elämään toistemme lähellä, siten tulee myös tapahtumaan ja muussa tapauksessa meidän tiemme on tarkoitus kulkea eri suuntiin. Luottamuksen rakentaminen todella vie aikaa ja toivon että hän jaksaisi olla kärsivällinen.
Edit: Muuten, tuli vielä mieleen että tapaamisemme aikoihin minulla oli menossa jupiter jotain (ehkä sekstiili? en muista enää) venus ja eikös tämä ole aika vahva rakkausjyrä..? :
Mutta nyt on jupiterit ja veenukset kaukana ja niin taitaa alkanut ihmissuhdekin kadota. Ihmeellinen on elämä...
Edit2: EI VOI OLLA TOTTA!!! Aloin ajattelemaan asiaa enemmälti ja kävin huvikseni tutkimassa maya-astrologian merkkejä, itse olen keltainen yliääni ihminen ja minun kasvuani tukeva merkki on käsi ja hän on puolestaan sininen solarinen käsi ja hänen kasvuaan tukeva merkki on ihminen...
OHHOH!