Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hupsis, suusta pääsi sammakko!!!  (Luettu 13782 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #15 : 17.09.2007 19:27:14 »

Heh, hauska sattuma, juuri tänään äiti sanoi minulle puhelimessa että minä aina sanoa töräytän ensin ja ajattelen vasta sitten!  Huh

Ja kartalla tietysti   merkurius aspect_squ mars. Tuohan on se "riidanhaastajan perusaspekti". Tosin itse en katso olevani yhtään riidanhaastaja, mutta myönnän että silloin kun hiillyn niin täältä pesee ja pystyn kyllä iskemään siihen vastapuolen kipeimpään kohtaan... Mutta sehän ei ole sama asia kuin sammakot..  Minä sanon kaikki harkitusti.  Undecided

Pahin ärsyttäjäni on anoppi, joka onkin ainut henkilö, joka saa minut todella herRRRmostumaan...  tickedoff
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Mosquito
Satunnainen astroilija
*

no guts, no glory

Profiili
« Vastaus #16 : 17.09.2007 23:49:54 »

Loistavaa, sammakot loikkikoot!

Pakko pistää esimerkkiä tuosta isäni jouskarikielestä.

Silloin muinoin nuoruudessaan ensi kertaa tapaamassa äitini vanhempia. Isä selittää vanhemmistaan ja heidän vaateliikkeestään kotikaupungissaan. Äitini äiti innostuu, että ihan vaateliike! Sinnehän pitäisikin päästä! Johon sitten isä nyökyttelee, että kyllä, kyllä, tervemenoa vaan tutustumaan, mutta ei sieltä kyllä sinun kokoasi löydy!  2funny Siinä oli sitten isäparalla vähän paikkaamista, että sai anopin jälleen puolelleen....

Sitten joskus minun kouluaikoinani äitini häpesi silmät, korvat ja suun päästään, kun vanhempain  illassa isäni tapasi koulukaverini vanhemmat. " AAAAA, arvasinkin heti, että teidän täytyy olla Juulian isä. Sinulta on sitten mennyt perimään nuo pahuksen hörökorvat, hehheh!" Tästä seurasi vastapuolen totaalinen hölmistyminen ja hiljaisuus. Tätä isä sitten rupeaa paikkailemaan tyyliin "Niin, eikös se ole kuitenkin parempi, että teistä kahdesta ovat hörökorvat osuneet juuri herralle eikä rouvalle?! Eihän sillä miehen päällä nyt niin väliä, itsellänikin aika kolhiintunut..." (tässä vaiheessa jousimiehen päähän taisi palata se tosiasia, että hörökorvat olivat tässä perheessä myös tyttärellä) ja ennen kuin pariskunta ehtii juuri muuta kuin haukkoa henkeään faija jatkaa "no mutta onneksi Juulialla on nuo äitinsä upean tuuheat hiukset! kyllä hienot hiukset ovat naisen kruunu!" Tässä vaiheessa pariskunnan nainen jo melkein hymyilee. Isä ei kuitenkaan muista sulkea suutaan vaan jatkaa vielä ajatuksensa sivulauseen ääneen loppuun "...Vaikkapa harvemmin sitä kai kalju tytöille periytyykään!" Tarina kertoo, että tässä vaiheessa miehellä oli pää paljasta päälakea myöten punainen!  :Smiley  Sosiaalisten tilanteiden päälle tajuavan tahdikkaan äitini ( aurinko vesimiesaskendentti vaakakuu rapu) osaksi jäi vain todistaa tämä pieni smalltalk katastrofi ja vaihtaa aihe johonkin ihan muuhun.  Grin
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
Asterix
Vieras
« Vastaus #17 : 18.09.2007 01:56:47 »

2funny

Oh gosh..! Grin Mitähän sosiaalisesti tahdikas äitisi
kuuli ensi treffeillä isältäsi? Grin
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 18.09.2007 10:20:06 »

Loistava juttu!

Ihanaa että maailmassa on muitakin sammakko"farmareita".
Kun yrittää paikata, soutaa vaan yhä syvemmälle  Cheesy

Ja kun turpamoottori on nopeampi kuin korjaava ajatus-saa myös lukihäiriöllä hyvänsopan aikaiseksi-kaiken kauniin lisäksi  2funny

( aurinko oinasaskendentti jousimieskuu vaaka)
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Mosquito
Satunnainen astroilija
*

no guts, no glory

Profiili
« Vastaus #19 : 20.09.2007 12:59:32 »

2funny

Oh gosh..! Grin Mitähän sosiaalisesti tahdikas äitisi
kuuli ensi treffeillä isältäsi? Grin

On tainnut tosiaan äitikin kuulla vaikka mitä, mutta tuo vilpitön meininki lienee yksi niistä asioista mihin aikoinaan niin ihastui! Tosin selvää on, että isäni seurassa auttaa terve itsetunto ja kyky nauraa itselleen! Esim. isälläni on tosi luonnollisen mutkaton suhtautuminen omaan kehoonsa, ei mitään ulkonäkökomplekseja mihinkään suuntaan, joten hän kai olettaa, että muutkin ovat sinut itsensä kanssa. Ollaan kyllä monet kerrat naurettu, että se poika Keisari ilman vaatteita-sadusta on ihan varmana meidän faija! Wink
tallennettu

Au,Mars,MC Kauris (stellium)
Pluto DC
AC Oinas
Kuu Aquarius
"You can't just sit there and wait for people to give you that golden dream. You've got to get out there and make it happen for yourself."
-- Diana Ross
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 20.09.2007 13:05:04 »

Kiitos Mosquito makeista nauruista!

Isäsi on varmasti ihana heppu suorasukaisella ja mutkattomalla tavallaan  Grin
tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #21 : 20.09.2007 13:58:23 »

Kiitos Mosquito ihanista nauruista!  2funny Päivä piristyi huomattavasti.

Itsekkin  aurinko jouskarina  :askendentti:skorpparina onnistunvälillä laukomaan oikein makeasti tai sitten turhankin pisteliäästi... Onnistuinpa kerran vertaamaan sveitsiläisten toimitus nopeutta ja täsmällisyyttä afrikkalaisten vastaavaan...  uglystupid2 tuli vähän jäätävä hiljaisuus ja katsoin parhaaksi olla selittelemättä sen enempää coolsmiley kerrankin näin  Grin
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #22 : 20.09.2007 15:15:12 »

no ajatteles,että mä olen nousu ja kuu kaksonen kuulemma mun pitäis olla todella puhelias mutta en nyt sitten tiedä joskus tulee sanottua mitä sattuu ja sitten joskus olen niin hiljainen etten saa sanotuksi mitään.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
epona
Vieras
« Vastaus #23 : 25.09.2007 20:20:14 »

Juuuuh.  Cheesy

Jousimies, nouseva jousimies, merkurius, jupiter, uranus ja neptunus Jousimiehessä. (Mutta kai siihen nyt muutkin asiat vaikuttaa..?)

Ja kyllä. Olen varsinainen puupää. Harvoin ymmärrän sen, että saatan helposti loukata muita...Kun ajattelin vaan sanoa.
En minä koskaan mitään pahaa tarkoita.

A
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: