Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: puhelinennustustako?  (Luettu 7980 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
DorisTi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« : 14.09.2007 22:13:31 »

Hei teille kaikille!

Olen melko uusi tapaus täällä foorumilla enkä ole varma onko juuri tämä paikka oikea kysymyksilleni mutta yritän nyt kuitenkin..

Olisin kysellyt miten puhelimessa voi ennustaa/ nähdä toiselle?

Olen yrittänyt haeskella Tampereen seudulta ennustajaa kenen luona voisin käydä, mutta tuntuu että nykyään löytyy vain puhelinennustuksia.
Minusta tuntuu ettei se ole lainkaan sama asia.
Voiko joku oikeasti kertoa minulle tulevaisuuttani lainkaan tapaamatta minua?

Olen käynyt kerran elämässäni näkijällä joka kortit apunaan osasi kyllä kertoa sekä sen hetkistä tilannettani ja tulevaisuudestakin tiesi melkoisesti oikein. Käynnistä on jo kymmenisen vuotta joten aika olisi uudestaan.

Voisitteko suositella ketään selvännäkijää minulle, mikäli asia tapahtuu puhelimitse niin sama missä asuu mutta mieluiten menisin henkilökohtaisesti paikalle?

 rapu



tallennettu
inka107
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84


Profiili
« Vastaus #1 : 15.09.2007 03:03:11 »

Heippa DorisTi Smiley

Kyllä puhelimen välityksellä pystyy katsomaan toisen tulevaisuutta eikä ole tarvis tavata kyseistä henkilöä.

Käypä katsomassa etusivulla auttajalistaa jonne voit kirjoittaa selvännäkijä Tampere ja saada sieltä henkilöiden nimiä. Antaa myös muualla olevia selvännäkijöitä sun muita nykyään mutta ehkäpä sieltä löytyisi.

Voit toki kysyä henkilöitä löydettyäsi tunteeko kukaan minkälaisia ovat. Itse en ole Tampereelta joten en heitä tunne mutta varmasti moni osaa auttaa  smitten
tallennettu
inka107
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 84


Profiili
« Vastaus #2 : 15.09.2007 03:24:02 »

Heippa uudestaan DorisTi Smiley

Laitoin itse kokeeksi tuonne auttajalistaan "selvännäkijä tampere" ja heikko ja sekava oli tulos. Olen käynyt tästä keskustelua Ahton kanssa ja ovat uusineet auttajalistaa mutta kaipaa hienosäätöä.

Eli eipä sieltä juuri Tampereen seudun selvännäkijöitä löytynyt joskin kun ihminen puhelimessa tekee ei väliä missä asuu.

Foorumin ihmiset varmaan pystyvät neuvomaan - mutta vain yv:nä - koska foorumille ei saa laittaa kenenkään yhteystietoja. Mutta yksityisviestit toimivat ok.

Joten hyvät tietäjät vastatkaa jotka tiedätte smiley6600

terveisin toinen rapu Smiley
tallennettu
lunantytär
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #3 : 15.09.2007 11:27:51 »

Olen käynyt viiden vuoden sisällä kaksi kertaa Kaarina Makkosen vastaanotolla. Luotan häneen, tähän asti on mennyt kaikki kohdalleen mitä hän on kertonut. Häneltä saa myös arvokkaita neuvoja ongelmatilanteisiin. Asuu nykyään Tampereella. Googleta hänen nimensä, sieltä löytyy kotisivu ja yhteystiedot.
tallennettu
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #4 : 15.09.2007 13:51:25 »

Minä käyn Tampereella Paula Mäkisellä. Suosittelen!  smitten
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #5 : 15.09.2007 14:00:33 »

Kyllä puhelimen välityksellä pystyy ennustamaan ja näkemään asioita toisille. Mukavampaa on varmasti tavata ennustaja ihan kasvotusten, mutta ihan samalla tavalla kasvotusten tavatessakin löytyy ennustajia, jotka eivät näe asioita oikein kuin puhelinennustuksellakin Smiley Tällöin, kun ei nähdä mitään, on kyse yleensä siitä, että joko katsojan ja katsottavan aurat eivät vain natsaa yhteen jolloin yhteyttä näkemiseen ei synny, katsoja ei ole vielä kokenut tai sitten hänelle ei vain näytetä asioita katsottavasta. Välillä nimittäin eteen tulee juttuja, joita Ylempi Taho (auttajamme, oppaamme, enkelimme jne.) eivät vain sano ääneen. Tästä näkemättömyysaiheesta on ollut juttua aikaisemmin, joten kannattaa vilkaista tämän osaston pysyvänä aiheena oleva Selvänäkötopic-ketju.

Selvänäkeminen ja näin ollen myös eräänlainen ennustaminen perustuu ihmisen sielunsuunnitelman lukemiseen. Sielunsuunnitelma on eräänlainen matkareitti, jonka teemme ennen syntymäämme. Se kattaa haasteemme, elämän muutoksemme, tapaamisemme, voittomme, onnistumisemme jne. joskaan se ei ole tarkan tiukka vaan antaa meille tilaa muokata tekemäämme matkasuunnitelmaa tässäkin elämässä. Sielunsuunnitelmaan vaikuttaa suuresti karma eli se, mitä olet entisissä elämissäsi tehnyt, oppinut ja kokenut ja karma vaikuttaa elämäntehtäväämme. Elämäntehtäviä voi olla useita ja jos esim. yksi elämäntehtäväsi on hyväksyä itsesi vaikkapa vanhempana, hyvä selvänäkijä pystyy intuitiivisesti "lukemaan" sielunsuunnitelmaasi ja sanomaan, että sinun yksi haasteesi on hyväksyä itsesi äitinä/isänä.

Selvänäkemiseen ja ennustamiseen vaikuttaa myös ihmisen aura. Aura, vaikka se onkin ihmisen ympärillä, ei ole paikkaan tai aikaan sidoksissa, kuten ei sielummekaan. Auran energioista on mahdollista saada kiinni pitkänkin matkan päästä. Jätämme osan aurastamme ja sen sisältämästä energiasta myös tänne foorumille aina kun kirjoitamme jotain. Tämän perusteella muodostamme jonkinlaisen käsityksen toisistamme yksilöinä nimimerkkeinemme Smiley Itse nappailen minulle tulevien selvänäkökysymysten yhteydessä kysyjän auran kysymyksen yhteyteen. Yleisesti näkijöiltä voi kysyä voi myös kirjeitse, maililla, foorumilla jne. Se on ihan näkijästä itsestään kiinni, mikä toimintamalli on hänelle mieluisin.

Auran lisäksi täytyy muistaa se, että koska olemme kaikki pohjimmiltamme samaa energiaa, josta kaikki olemassaoleva koostuu, meidän on mahdollista olla yhteydessä toisiimme ja tietoisia toisistamme pitkienkin välimatkojen takaa, koskaan edes tapaamatta kasvotusten.

Hmmm...mitäs vielä tähän asiaan liittyen..... Sellainen täytyy tietenkin muistaa, että energia muuttuu jatkuvaan. Se, mikä on nyt totta ei välttämättä pädekään enää myöhemmin. Esimerkiksi jos kysyt töistä sinulle saatetaan sanoa, että työt alkaisivat, mutta sitten selviääkin joku juttu, joka estää töiden aloittamisen. Silloin sinulle kerrotaan, että ei huolta, asian kuuluu mennä nyt näin. Tässä tilanteessa energia on muuttunut uudeksi tilanteeksi. Itsellenikin tätä on tapahtunut todella paljon, eikä siitä kannata huolestua. Se korostaa vain tätä hetkessä elämisen tärkeyttä ja valmiutta muutoksiin. Turha jäädä jankkaamaan, että "miten tässä näin voi käydä, kun mulle luvattiin näin!" Sen sijaan kannattaa mennä virran mukana ja kuunnella sitä, mikä itsestään tuntuu hyvälle. Se on yleensä se oikea suunta, jos se todellakin tulee sydämestä se tieto ja se pätee JUURI siihen hetkeen, jossa nyt olet. Esimerkiksi kumppanin suhteen sydän voi sanoa, että tässä se oikea on, mutta suhde kaatuu silti. Silloin kyse on yleensä siitä, että kumppani todellakin oli oikea juuri sillä hetkellä, muttei oikea koko loppuelämän kumppaniksi.

Ihan varmasti on vielä jokin juttu, jonka unohdan nyt sanoa! Cheesy No, jos muistan niin kirjoitan sen sitten. Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: