Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: entiset elämät.?  (Luettu 193825 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #60 : 10.01.2006 22:14:30 »

Pakkohan tässä on yrittää  Cheesy
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
tuikutin
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #61 : 10.01.2006 23:13:19 »

Tästä on muistaakseni puhuttukin, tällä uudellakin foorumilla, mutta
voin edelleen lämpimästi suositella reggrsssioterpeutin luona käymista, jos edellisissä
elämissä reissaaminen kiinnostaa. Siinä voit itse nähdä ja kokea jotain merkityksellisiä
(tai miksei ihan tavallisiakin asioita ) edellisistä elämistä. Lisäksi kaikki tapahtuu
asiantuntijan ohjauksella, joka helpottaa ja tukee "reissaamista".

Mitään takeita reggressiokaan ei tietty voi antaa sille, mihin kukin potilas reggression aikana matkustaa, mutta
ainakin itse koin avartavia hetkiä menneisyydessä kun terapeutilla kävin.

Suosittelen!  smitten

Mistä tuollaisia regressioterapeutteja löytää ja paljonko maksaa istunto?
tallennettu

"Koti on rakastaa ja olla rakastettu." (c)tuikutin
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #62 : 10.01.2006 23:29:10 »

Jos ei tuttavapiirissä ole ketään,joka voisi suositella,niin ei kai muuta keinoa kuin ottaa yhteyttä esim.psykoterapeutteihin ja kysyä onko tätä palvelua tarjolla.
Unohdin muuten tuossa kokemuksia kertoillessani hyvin tärkeän asian,kivun.
Usein todella vahvoja fyysisiä kokemuksia.Elämä kun ollut kovasti paljon rankempaa ja raaempaa kuin nyt.Eivät läheskään aina ole kovin miellyttäviä kokemuksia.
tallennettu

metsätonttu
Vieras
« Vastaus #63 : 11.01.2006 01:16:05 »

Huh, huh noita elämänkiertoja!

Minä kävin kerran sellaisen auranlukijan luona, joka ensin katsoi terveyteni ja heikkoudet, antoi neuvoja. Se oli tärkeää. Sitten hän tutki valokuvia. Tässä sain kuulla vähän edellisestä elämästäni. Hän oitis näki, että olen mieheni kanssa elänyt monia kertoja yhdessä tavalla tai toisella, viimeksi hän oli pappi ja minä joku kuoripoika. Samalla tämä lukija ilmaisi, että ystäväni, jonka kanssa tulin, on myös tuttu menneistä elämistä. Ja uskokaa tai älkää, mutta senkin voi jotenkin tietää.

Ei sen kummempaa. Jotenkin ajattelen, että en oikeastaan tarvitse tietää niistä sen kummemmin. Jyrään vain rauhassa tätä hetkeä.

Corvus Leonis. Oletko ajatellut, että olet joskus ollut jonkin sortin Pelle Peloton, itse keksijä ja räjähteiden valmistaja? On ehkä sattunut erehdys sinun työssäsi ja joitakin läheisiäsi on kuollut ja itse olet haavoittunut. Se kaikki vaivaa sinua vieläkin.  8)Siis, huom, tämä oli silkkaa mielikuvaani.  Lips Sealed
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #64 : 11.01.2006 10:20:26 »

Lainaus
Miten te sitten muistatte noita entisiä elämiä?
Alatte yhtäkkiä trippaamaan kun ostatte banaaneja ja muistatte että olette
olleet apinoita vuonna nakki? (paremman esim. puutteessa)

Vai onko pikemminkin sellaista että tilanne pamahtaa mieleen
kuin jotku asiat kun katsoo valokuvia?

Itselläni muistot ovat vain alkaneet pomppia mieleeni. Varsinainen muistojen ryysis alkoi joskus 2003 vuoden alussa, kun kanavat aukenivat kunnolla. Olihan sitä ennenkin ollut joitain muistoja ja tuntemuksia, mutta tuon aukenemisen jälkeen ne alkoivat tulla mieleen selkeimmiksi ja voimakkaimmaksi ja mukaan mahtui ihan kokonaan uusia muistoja.

Tapoja muistaa ja saada muistoja mieleensä on erilaisia. Yksi ystävistäni muistaa elämiään musiikin kautta. Hän eläytyy musiikkiin, jos se koskettaa erityisen syvältä ja katsoo, minne se musiikki hänet vie. Jotkut ihmiset nostattavat muistoja mieleeni, enkä välttämättä olisi muistanut sitä elämää ja tuota tapausta jostain kaukaa, jos en olisi tätä ihmistä tavannut. Tapaamisen ei tarvitse olla edes pitkä. Sinänsä hauskaa, että satunnaisia ohikulkijoita saattaa muistaa, mutten muista muutamaa hyvää ystävääni mistään elämästä, vaikka varmasti olen tuntenut heidät..

Ja tuo banaaneista trippaaminen on sinänsä ihan hauska esimerkki siitä, miten mennyt muisto saattaa pompsahtaa mieleen mitä ihmeellisimmistä seikoista. Vaikka tuoksusta, äänestä, mausta, tunteesta, näkemisestä. Itse muistin 1300-luvulta tapani seisoa ulkona niityllä isän linnan lähettyvillä katsomassa autingonlaskua, kun näin kerran bussissa matkalla Savonlinnaan aivan erityisen koskettavan auringonlaskun. Siinä oli jotain tuttua ja satumaista, eikä se minusta näyttänyt väreiltään samanlaiselta kuin aiemmat auringonlaskut. Siitä se muisto sitten tuli - se että on nähnyt yhtä erikoisen taivaan 700 vuotta sitten.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #65 : 11.01.2006 18:09:14 »

AthaMaarit, jos saan kysyä niin miltä sinusta tuntui kun kanavat aukesivat? Teitkö itse jotain mikä sai sen aikaan? Vai tapahtuiko se muuten vaan? Miltä se tuntui, tunsitko sen fyysisesti, olen kuullut että joillain saattaa tulla fyysisiäkin oireita?
tallennettu
ianthe
Satunnainen astroilija
*

tiitiäinen

Profiili
« Vastaus #66 : 11.01.2006 19:14:06 »

Minulle on kerrottu, että olen viettänyt suurimman osan ajastani ns yläkerrassa eräänlaisena suojelijana. Mutta muutaman kerran olen eksynyt myös tänne maan pinnalle, ja saanut lähinnä potea suuria sydänsuruja. Tässä elämässä tarkoitukseni on viimein olla yhdessä sen miehen(sielun) kanssa jonka olen edellisissä elämissäni menettänyt sekä tasapainottaa maailman hyvää ja pahaa (kuulemma) silkalla olemassa olollani.
Olen aina vähän tuntenut itseni irralliseksi täällä, ja se johtunee siitä, etten ole tottunut elämään itse maanpinnalla vaan yläpuolella auttaen heitä jotka täällä ovat.
En ole vielä päässyt kovin syvälle entisiin elämiini, sillä keskustelu asiasta johtaa aina niin moneen asiaan Cheesy
tallennettu

en vaan osaa
Aglaia
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #67 : 11.01.2006 21:15:01 »

Moi!
Tiesittehän, että entisiä elämiä voi katsoa myös astrologiselta kartalta.
Olen saanut tästä vahvistusta eräältä näkijältä, joka kertoi lisää edellisistä elämistään, kun olin ensin ne kartalta tutkinut hänelle.
Mukavaa kun tietää että koko perheeni on jo kolmatta kertaa kimpassa elossa. Wink
Ihan kaikkea kartta ei kerro, mutta jonkunverran, missä, mikä olit, mihin kuolit, ja inkarnoitumiskaverit voi tutkia synastrialla.

T. Aglaia
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #68 : 11.01.2006 21:19:45 »

Aglaia,

Tämä herättää varmasti monen mielenkiinnon, joten voitko kertoa perusteet käyttämästäsi metodista?

Minulle on tehty parikin erilaista EE-luentaa astrologisesti ja osittain ne ovat olleet yhteneväisiä omien muistojeni kanssa. Ei kuitenkaan aukottomasti, mutta en tiedä, kumpi on väärässä.  Wink

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Aglaia
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #69 : 11.01.2006 21:40:34 »

Juu,
planeettojen sijainnit, kuun ala-solmu ja aspketit siihen + vahva intuitio.

T. Aglaia
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #70 : 11.01.2006 21:43:22 »

Minä näen vähän vaarojakin näissä keskusteluissa, joskin ne ovat hyvin mielenkiintoisia. Kanavointia, heilurin käyttöä yms. voi huomaamatta suunnata toiveajattelulla ja kaipuulla olla jonkinlainen, ehkä enemmän kuin tuntee olevansa. Sitten jos tuollainen 'entisillä elämillä herkuttelu tai peloittelu' rupeaa ruokkimaan egoa, kannattaa miettiä sen taustatarkoitusta. Myös se, että 'ilmankos olen aina tuntenut itseni vieraaksi tässä ajassa ja juuri täällä', voi olla myös tiedostamatonta pakoa siitä tilanteesta, mihin ei ole täysin tyytyväinen ja jota osin haluaa paeta, pimittää tai toisaalta jopa ruokkia.

Jokaisellahan tähän on vapaus, mutta on myös vastuu omaan itseensä ja elämäänsä tässä ja nyt. Voihan olla että jokin tieto valaisee ongelmia ja niiden purkua, mutta jos vanhojen elämien tietoa tosissaan tarvitsisimme, niin me muistaisimme ne. Kysyä siis voi myös, olemmeko tarpeeksi kypsiä ottamaan sitä tietoa vastaan. Kysyä voi myös millaisista tietolähteistä tieto tulee, tuleeko se vain rahan ja jännityksen voimalla. Ja miten sitten, kun hermot eivät kestäkään tietoa. Sen vuoksi regressioita ja hypnoosi-istuntoja antavat ottavat suuren vastuun tästä työstä. Viimeiseksi vastuu kuitenkin on itse pyytäjällä, jos hän on täysi-ikäinen.

Toivon, että voisimme keskustella myös tällaisista asioista.

Vai kuulostaako tämä ihan tympeältä ja moraalisoivalta? Taisin olla ilonpillaaja. Huh
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #71 : 11.01.2006 22:08:50 »

Moi metsis
et kylläkään ole ilonpilaaja vaan tuot ihan syystäkin toisenlaisen näkökulman näihin asioihin.
Eihän jokaista selittämätöntä tunnetta voi selittää jollain entisen elämän kokemuksella. Esim. tuolla aiemmin oli pätkä siitä putoamistunteesta ennen nukahtamista joka ei todellakaan tarkoita että jossain elämässä olisi pudottu rotkoon vaan ihan totta lihasrentoutumisesta. Samahan se olisi ajatella että elohiiri silmässä viittaa siihen että aiemmassa elämässä joutui luopumaan näöstään jne.
Ja totta nuo heiluri- ja unimenetelmät ovat liian subjektiivisia kelvatakseen todisteeksi. Alitajunta myllertää miten sattuu rem-vaiheissa ja käsikään ei koskaan ole tarpeeksi vakaa. Joskus, kun teen itselleni tarot-pöytää, tuntuu että vastaukset ovat niitä mitä haluaisinkin niiden olevan. Niin, ja hypnoosi ei tehoa kaikkiin.
Toisaalta, jos joku on näitten eri menetelmien kautta löytänyt sitten vaikka guuglettamalla vahvistusta esim.asioista joita ei muuten tässä elämässä ole voinut tietää, niin silloin ehkä on oikeastikin löydetty jotain. Ja oikeasti tunnen tiettyä kunnioituksensekaista jotain? heitä kohtaan, jotka pystyvät tietoisia unia tvs. näkemällä saamaan joitain välähdykisä entisistä elämistään tai jostain muunlaisista yhteyksistä. ( Terminologia ei ole mulla märkäkorvalla hallussa mutta toiv. tästä nyt jotain ymmärsi joku)

Ja voi olla että osa haluaa metsätontun sanoin paeta jotain tiedostamatonta tässä ajassa jne, mutta varmaan on niitäkin jotka toivoisivat entisten elämien kautta jonkinlaista "karmallista kokonaiskuvaa" siihen miten  tähän aikaan ja elämään on päästy.

Ihan hyviä pointteja Metsätonttu, ja toivon että muutkin laittavat vielä tästä jotain näkökantaa tulemaan
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**

-The wealth of the soul is the only true wealth.-

Profiili
« Vastaus #72 : 11.01.2006 22:36:35 »

Nyt täytyy ihan heti tunnustaa, etten kyllä lukenut ihan jokaista tämän ketjun juttua, joten toivottavasti en nyt kirjoita jotain samaa, mitä joku toinen on kirjoittanut tänne jo aiemmin...

Itse en tiedä mitään entisistä elämistäni, mutta olen aina olettanut että ainakin Egyptissä olen ollut. Jo lapsena ns. tunsin sen vain niin kotoisaksi, vaikken siellä tässä elämässäni ole koskaan päässyt käymäänkään.

Sitten minulle tuli teini-ikäisenä yht´äkkiä jostain ihan mahdoton hukkumiskammo, ja kummallista tässä on se, että olen todella pienestä pitäen ollut kova uimaan ja vielä kaiken lisäksi hyvä siinä. Tämä kammoni tuli esiin järvessä, jossa todella moni ihminen oli hukkunut, mutta tästä en ollut edes tietoinen silloin kun tämän hirveän olotilani sain. En sitten tiedä, että aistinko jotenkin ne hukkuneet siinä järvessä koska uin siellä silloin ensimmäistä kertaani, vai onko minulla jossain aikaisemmassa elämässäni ollut tämä hukkumiskokemus.

Kolmas asia joka tuo minulle jonkin häilyvän muiston, on tuli. Tuli kylläkin on aina ollut minulle todella rauhoittava elementti, jota voisin tuijottaa vaikka maailman tappiin saakkaa. Mutta jostain mieleeni aina tulee kuva jossa seison roviolla. Näen siis liekit jalkojeni juuressa, mutta tiedän tienneeni kohtaloni, enkä koe sitä millään tavalla pelottavaksi, vaan hassua kyllä, oloni on aina tätä kuvaa katsellessa kovin tyyni ja rauhallinen ja ehkä jotenkin vapaakin...
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #73 : 11.01.2006 22:41:09 »

on niitäkin jotka toivoisivat entisten elämien kautta jonkinlaista "karmallista kokonaiskuvaa" siihen miten  tähän aikaan ja elämään on päästy.
Itse ainakin aikoinaan kiinnosti entiset elämäni juuri lähinnä tämän seikan takia. Olin toki muutenkin utelias...  Smiley Ne "muistovälähdykseni" muutamasta elämästäni tulivat kuitenkin itsestään ilman mitään regressioita yms.

Uskonkin, että muistamme luonnostaan ja omalla ajallamme vain ne elämät, tai osia niistä joita on tarkoitus syystä taikka toisesta tässä elämässä muistaa. Toisien on tarkoitus käydä niitä enemmän läpi, toisien vähemmän tai ei jopa ollenkaan.

Tällä hetkellä itseäni ei enää juurikaan kiinnosta, enkä koe tarvetta muistaa entisiä elämiäni yhtään nykyistä tarkemmin...
tallennettu
Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #74 : 11.01.2006 22:46:54 »

Taidan jossain vaiheessa etsiä buddhalaisten
mestarien tietoja siitä miten he ovat muistaneet entiset elämänsä.
Millä tavoin tieto niistä on tullut niistä heidän päähänsä ja minkä
vaikuttimie/motiivien voimasta.
Kunpa tästä opiskelusta heruisi aikaa vain siihen   crazy2
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 20
  Tulostusversio