Linn
|
|
« Vastaus #30 : 06.01.2006 15:54:14 » |
|
Moi Lilli, Kiva lukea sinunkin kokemuksistasi. Minäkin olen ollut vain kerran ohjatussa regressiossa, mutta tein aiemmin paljon itseregressioita. Nyt ne ovat oikeastaan jääneet, koska pelkään juuri mielikuvitukseni saavan liikaa valtaa. Vaikkakin olen kaikista regressionäyistä osannut käsittääkseni erotella myöhemmin ne oikeat - lähinnä intuition avulla. Eniten olen voinut luottaa spontaaneihin regressionäkyihin. Esim. tuo Egypti/Nuubia -juttu sai alkunsa, kun näin itseni täysin odottamattomassa kehossa ja ympäristössä. Jos taas jo tiedän elämästä valmiiksi, mielikuvitukseni helposti johdattaa asioita. Lähes poikkeuksetta näistäkin sessioista on kuitenkin ollut hyötyä, sillä uskon kaikilla mieleen nousevilla asioilla olevan merkitystä. Voi vain mennä aikaa, ennen kuin merkitykset aukeavat. Varmasti tuolla sinunkin itkullasi on kertomuksensa ja eiköhän se sieltä vielä selviä! Kun näin käy, kerro meillekin. Linn Ps. Olen nyt lukenut Viestejä Michaelilta kirjan ja aloittanut The Michael Handbookin. Mielenkiintoista. Mutta aloittelen varmaan jossain vaiheessa oman ketjunsa kysymyksilleni aiheesta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #31 : 07.01.2006 22:30:54 » |
|
Olen julkaissut kirjan yhdesta menneesta elamastani(ei suomeksi),Pohjois Espaniasta:ennen matkaa noin vuosi, kirjoitin nimia joita nain unissani silloin muistiin todistajien lasnaollessa.Menin sinne yksin ja loysin paikat lahelta Zaragozaa ja nimet ja paikat pitivat niin yksityiskohtaisesti paikkaansa, etta entinen asuntoni loytyi kadulta jonka olin kirjoittanut vuotta aikaisemmin muistiin, asuntoa ei ollut jaljella mutta vanha kaivo kyllakin.Kuvasin paikan todisteeksi ja sain syvan rauhan ollessani siella.Kertomukseni on 1500 luvulta, johon liittyy rotusyrjintaa ja koyhyytta.No,seoli yksi vaihe elamassani jonka sain tehtya ja ymmarrettya. Terkkuja Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
CorvusLeonis
Vieras
|
|
« Vastaus #32 : 07.01.2006 23:23:57 » |
|
Voisin kokeilla vastaavaa reissua Saksaan. Tosin kämppä lienee raunioina jossain keskellä metsää, tuskin löytyisi. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #33 : 08.01.2006 00:25:55 » |
|
Olen aina ollut kiinnostunut entisistä elämistä, mutta mitään varsinaisia kokemuksia niistä minulla ei ole, mutta on muutama asia jotka ovat olleet elämässäni aina "kummastukseni" kohteena ja ole nyt vanhempana miettinyt että voisiko niissä olla jotain viitteitä jonnekkin entisiin elämiin. 1.Olen aina rakastanut entisajan vaatteita ja jo pienenä tyttönä tein itselleni mitä kummallisempia pitkiä mekkoja pitseineen ja kaikkineen . 2.Intiaanit ja heidän elämä on aina merkinnyt minulle todella paljon ja tänä päivänäkin teen paljon esim käsitöitä jotka kuvaavat heitä.Myös hevoset saavat minut "elämään" jossain tunteessa jota on mahdoton selittää. 2.Rakastan jostain käsittämättömästä syystä kuvaa lumesta, vuorista ja susista.Jo lapsena piirtelin aina kuvia vuorista, jota minun äitini ihmetteli kovasti koska en eläissäni ollut vuorilla käynytkään.Tähän liitty selittämätön tipahtamisen tunne jonka koen usein kun olen nukahtamaisillani ja herään siihen hätkähtäen.Se on todella pelottava ja jatkuu toisinaan edelleen. 3. En mene ikinä talvella jäälle.Olen lapsesta asti pelännyt jäälle menoa vaikka rakastan uimista ja kalastamista ja veneilyä, niin talvella minua ei jäälle saa ja ajatuskin että lapseni ovat menossa jäälle saa minut voimaan pahoin.Olen varma että vaikka kuka vannoo niin minun altani se jää pettää, vaikka minulle ei ikinä ole siellä mitään tapahtunut, koska en jäälle ole koskaan mennyt. Siinäpä sitä pähkinää purtavaksi
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #34 : 08.01.2006 20:34:02 » |
|
Hei Taiska Jos olet kiinnostunut asiasta, siihen taytyy olla syy.Esim. mina en voisi kuvitellakaan asuvani paikassa jossa ei olisi vuoria, niista saa voimaa. Ehka olet pudonnut entisessa elamassasi koska sinulla on pelko putoamiseen.Koita paasta perille ajattelemalla asiaa, loytaa syy ja paasta pois pelostasi. Terkkuja Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Linn
|
|
« Vastaus #35 : 09.01.2006 15:07:50 » |
|
Kiva lukea kaikkien kokemuksia! Diamond, Minä en ole päässyt vieläkään tarkalleen selville elämästäni Espanjassa, mutta samoihin aikoihin se on sinun elämäsi kanssa ollut ja melko varmasti siellä pohjoisessa. Karmaa keräsin minäkin siinä elämässä siirtomaajuttujen sekä inkvisition takia, mutta käsittääkseni olin lähellä hovia eli jos sinä olit köyhä, emme varmaankaan pyörineet samoissa piireissä. Linn
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #36 : 09.01.2006 15:34:35 » |
|
Hei Linn Olin koyha, ainakin osan ajasta, mutta minulla oli luonnon parantajan voimia, siita varmaan kiinnostukseni yrtteihin tanakin paivana ja kunnioitan luontoa ja valon energiaa ja rakastan Espaniaa, mista pain olit? Tsau Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Linn
|
|
« Vastaus #37 : 09.01.2006 16:59:27 » |
|
Diamond,
Tämä ei ole mikään varma fakta, mutta juuri tuo Aragonin alue oli käsittääkseni ainakin jossakin vaiheessa elämää kotini.
Linn
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #38 : 09.01.2006 17:33:33 » |
|
Piti oikein ottaa kirjani esille, minun kertomukseni on Gallur nimisesta kylasta Rio De Ebron varrelta lahelta Zaragozaa.Mitenkas se nyt noin sattui.Santa Marian luostari on siina melko lahella ja Tuleda on jatkossa oleva kaupunki.Sielta on mahtava kertomukseni, joku jo sanoi minulle, etta sattumia ei ole.Samoilla alueilla olemme olleet, yrita paasta viela perille, mita, milloin ja miksi-kirjoita!!! Buenos Tardes Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Linn
|
|
« Vastaus #39 : 09.01.2006 18:38:58 » |
|
Joo, sattumiin en usko minäkään. Ja yllättäen netin kauttakin on löytynyt ihmisiä menneisyydestä..
Kerron, jos minun annetaan muistaa lisää tuosta elämästä!
Linn
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ellepauliina
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #40 : 09.01.2006 19:03:06 » |
|
Heips En ole koskaan käynyt kellään näkijällä joka olis kertonut mulle edellistä elämistäni, kokemukseno rajoittuu siihen et mulle melko tuntematon ihminen sanoi et sää olet ollu masai-mies, tietäjä.. Toisen kerran mulle kerrottiin että olen ollu mies(taas) parantaja korkealla vuoristossa, Tiibetissä .. voip olla et näin on terv ellepauliina
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #41 : 09.01.2006 22:40:06 » |
|
hmm. Voisikohan se johtua joista menneen elämän traumasta kun mulle tulee usein nukkumaan mentäessä sellainen tunne että tipun ja yhtäkkiä kehoni voi reagoida refleksin omaisesti niin että aivan kuin koittaisin ottaa kiinni jostain kiellekkeestä tai sitten säpsähdän aivan älyttömästi sen puotamistunteen takia.
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
CorvusLeonis
Vieras
|
|
« Vastaus #42 : 09.01.2006 22:46:06 » |
|
Ei. Tai kelaa elämiä jonnekin kivihiilikaudella, ehkä sitten valkenee. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #43 : 10.01.2006 09:11:34 » |
|
Ei? No sähän sen paremmin tiedät.
Blääh. Olen kait ollut joku vuorikiipeilijä tai vastaavanlainen. Mitä kokemuksia porukoilla on Turussa olevista regressiosta, onko hintansa veroista?
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #44 : 10.01.2006 10:25:31 » |
|
Kyllä putoamisen tunteesi voi johtua jossain,tai useammassakin entisessä elämässäsi tapahtuneisiin tilanteisiin. Meitä on neljän ryhmä,jotka jostain syystä jo 15;sta vuoden ajan olemme putkahtaneet toistemme elämään milloin mistäkin syystä.Välillä vuosiakin hiljaista ja taas tullut jotain,joka yhdistänyt uudestaan.Asia on selvinnyt viime vuoden aikana ja liittyy nimen omaan menneisiin yhteisiin elämiin.Jossain tilanteissa jo ryhmään kuuluvan yskäisy,voi saada minut hyppäämään kattoon. Avosiippa tekee näitä juttuja jonkun verran,on Turuust kotoisin.Kysäisen kun kotiutuu minkälaisia kokemuksia.Valitettavasti tää joka ryhmämme kanssa työskentelee ei tietääkseni ota pelkästään regressioon tulevia vastaan.On mahtava"matkanvetäjä"! Mutta hänelläkin varmaan tietoa muista Turussa,tai lähiympäristössä toimivista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|