Sunflower, teetkö edellisten elämien lukemista? Tänä aamuna tuli ajatus, että pitäiskö minun yrittää mennä regressiossa aikaan, jossa tapaisin sen miehen, jonka tulen vielä kohtaamaan. Sen, jonka kanssa joissain elämissä tuli vahva rakkaus, ja toisin kuin edelliset / edellinen joka tunnisti menneen rakkauden, tämä ritari saapuisi ja jäisi. Sellaiseen kohtaamiseen liittyy paljon tunnetta ja tarkoituksellisuutta, haluaisin valottaa asiaa jotenkin menneen kautta. Tai siis olen aika varma, että vahva tunne voi tulla vain monen tuntemisen kautta. Minulla on monenlaisia johtavia rooleja ollut menneessä ja mitä niitä luettelemaan, asuinpaikoista uskon että ainakin Välimeren seutu on tuttu (kauppalaivastoni). Astrologia nyt on ainakin sanonut että johtamisrooli (olen ykkönen) tuo yksinäisyyttä, jota sitten eri parisielut tulee lievittämään.
Osaisitko sanoa tällaiseen? Näkyykö joku menneessä oleva sielu ja tilanne, josta aikoisimme jatkaa eteenpäin? En ole edes niin ärtynyt exeille, mutta he tunnistivat aina nämä menneet elämämme. Minulla on tunne että joku tällainen tapaus on tulossa joka heti sanoo, jaahas sitä on ennenkin tunnettu ja sinun kanssasi haluaisin olla nyt kauemmin. Ja tarkoittaisi mitä sanoo.
Mutta tosiaan kiinnostaisi nämä muutkin menneen elämän kumppanit kuin 3 viimeistä. Asia erikseen on kaksoisliekki, olenko missään elämässä ollut jo hänen kanssaan, eihän hän pelkästään taivasmaailmaan ole jäänyt. Kiitos jos tiedät! Ja nyt en kysynyt koska hän ilmestyy, se voi olla 1 tai 5 v (4.5 v oli pisin aika yksin 90 luvun alun jälkeen..) kuluttua, haluaisin tietää mitä menneessä on tapahtunut. Exän kanssa menneen selvittely ei ole enää hedelmällistä, olen tullut siihen tulokseen.
Diamond, Ranska ja Espanja vetävät minuakin, katsotaan onko muutto sinne tulossa, kuvitellapa paikallinen mies hehehe. Riippuu aika monesta asiasta.
Muuten jostain luin että jos on vähänkään kehittyneempi sielu, ihminen ei synny noin 100 vaan 4-500 vuoden välein. Hyvin kehittyneillä menee välitilassa 1000 vuotta. No joka tapauksessa, nuo ammatit mitä minulla kuuluu olleen, vaikuttavat olleen miljoonia vuosia sitten eri sivilisaatiossa ehkä, mutta sitten tuollaisia elämiä jotka olisivat voineet olla koska vaan 1000-1900 lukujen välillä. Tai miksei aiemminkin, olihan Jeesuksenkin aikana jotain kauppalaivastoja. Regressiossa menin keskiajalle ja eräs elämä taisi olla 1700-1800 luvulla. Egyptin kulta-aika oli kai jotain tuhansia vuosia sitten. Kuvitellaans että olisin syntynyt aina vaikka 300 vuoden välein alkaen 0, 300, 600, 900, 1200, 1500, 1800..niin aika monta selitetyistä elämistä olisi voinut olla noina aikoina. Mutta en tiedä. Mitä Sunflower tietää, olisin erittäin kiinnostunut. Jopa niin kiinnostunut että voisin mennä luetuttamaan näitä.
Ketkä kaikki osaavat suoraan lukea toisten edellisiä elämiä vai pitääkö regressiossa koettaa muistaa?? Se muistikuva on nimittäin joskus hieman hämärä ja ainakin "johdateltu":