Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 20
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: entiset elämät.?  (Luettu 193681 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #180 : 22.10.2006 22:12:43 »

UH  Shocked  kylläpäs tuo unikuva nousee vahvana vieläkin, kun kävin lukaiseen huvin vuoks kirjotelmani. Silloin kun kirjoitin tuon, olin monta tuntia ihme olotilassa... tuon unen tunnelataus on kyllä mahdoton ja liian realistinen  Huh Vieläkin muistot verhoista, tuoksuista, tuntemuksista kadulta ja hienosto huoneistoista ovat tavallisiksi unikuviksi liian täydelliset!
Mahtasko olla takauma ja varoitus samalla...?
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #181 : 23.10.2006 09:04:27 »

UH  Shocked  kylläpäs tuo unikuva nousee vahvana vieläkin, kun kävin lukaiseen huvin vuoks kirjotelmani. Silloin kun kirjoitin tuon, olin monta tuntia ihme olotilassa... tuon unen tunnelataus on kyllä mahdoton ja liian realistinen  Huh Vieläkin muistot verhoista, tuoksuista, tuntemuksista kadulta ja hienosto huoneistoista ovat tavallisiksi unikuviksi liian täydelliset!
Mahtasko olla takauma ja varoitus samalla...?

Mielenkiintoinen uni, epäilen entissen elämän muistoa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #182 : 23.10.2006 18:23:01 »

Sain taas uuden tulkinnan. Mielenkiintoista kyllä siinä oli 5 ammattia jotka on tulleet toisen näkijän kautta esiin, tai kahden muun. Ja yksi niistä olisi kenties sellainen minkä näin regressiossa Anu Wyskielin luona. Jäänpä miettimään noita ammattien, kokemusten, suhteiden ja oppien määrää, joka on aikamoinen.  Kiss Olen ollut nainen ja mies vaihdellen mutta useimmiten mies ja johtaja. Sekin on tuttua eli ei ihan pielessä varmaan ole.  smitten Funtsin nyt vähän mikä kuulostaisi tutulta, mikä ei.  angel Tämä ei tällä kertaa maininnut pankkiiri, rosvo tai avaruuselämiä, maan päältä tuli monta. Erään mukaan minulla on TODELLA monta mennyttä elämää jo pulkassa.  Cool

Lisäksi tuo mitä hän sanoi että olen henkisten asioiden välittäjä voisi  toimia sen kanssa mitä soul sanoi tehtävästäni, jonka tiedän ja korkeasta henkisestä koulutuksesta uniaikana..  angel

No mutta heh, tuossa nyt oli ainakin 9 avioliittoa tai salasuhdetta lisää, pitäis varmaan tavata nämä tyypit tässä jossain vaiheessa..tai sitten olen ollut muuten vaan naistenmies! Heh pitäisi sitten varmaan olla ymmärrystä sellaisille miehille, jotka on naistenmiehiä tai sarjaeroajia!!!!!!!  2funny 2funny 2funny 2funny

ammatteja:

venus hoviennustaja (sanottu ennenkin)
 venus astronomi (on kiinnostusta)
 mars sotilas (sanottu ennen)
 mars runoilija
 mars puunkasvattaja
 mars viikinkimies (tämä on jättänyt paljon muistoja kun oli   Ranskassa)
 mars viikinki, toinen elämä (merenkävijä sanottu ennenkin)
 mars hallitusmies
 mars pappi (kuultu ennenkin)
 venus maanomistaja (kuultu ennen ja nähty regressiossa)
 venus opettaja (mies parlamentissa, tämän elämän olen saattanut nähdä kun olin jonkun varakkaan rouva)
 mars maanviljelijä (olin kylläkin mielestäni kartanonrouva) Suomessa..

jäänpä miettimään.. smitten
« Viimeksi muokattu: 23.10.2006 20:25:42 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #183 : 25.10.2006 20:55:41 »

:Smiley  :Smiley  Embarrassed

Uskaltaako kysyä? Ja kysyn kuitenkin!!

Mitä tuosta tiedosta on ollut hyötyä?

Miten se on vaikuttanut nykyiseen

elämään ja valinta tilanteissa

ratkaisuihin? Kysyn vaan.

angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #184 : 05.11.2006 10:41:33 »

Hyötyajattelu.. eikö teitä kiinnosta tarinat?

Jos saatte tarkemmat tulkinnat, on siellä sitäkin että miten kaikki on vaikuttanut sielusi oppimiseen kokemusten kautta. Kykyjä, taitoja, luonteen vahvuuksia ja viisauksia.

Se lisää psykologista silmää ja ymmärrystä kun ajattelee miten joskus on toiminut, ja miten joku toimii NYT vaikka itsellä ei ole siihen enää tarvetta!
« Viimeksi muokattu: 05.11.2006 10:46:46 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #185 : 30.05.2007 18:22:28 »

Olen viime aikoina tutkinut paljonkin entisiä elämiä ja ajattelin huvin vuoksi pistää tähän päivitetyn listan niistä, mikäli jotakuta kiinnostaa.

Elämä miehenä jollain muinaisen Kreikan saarella, jossa selviydyin yhtenä 22:ta tulivuorenpurkauksesta.

Mies Siperiasta n. 2000 vuotta sitten

Elämä miehenä jossain Titicaca-järven lähettyvillä n. 600 jKr.

Elämä tanskalaisena viikinkinä n. 1000 vuotta sitten. Lähti valloittamaan Englantia Sven Haaraparran johdolla ja asui loppuikänsä East Anglian alueella. Lapseton ja naimaton mies, joka toimi käsityöläisenä silloin kun ei ollut taistelussa.

Normanni (ranskalainen) Vilhelm Valloittajan aikakaudella. Osallistuin mitä todennäköisimmin Hastingsin taisteluun ratsumiehenä v. 1066.

Irlantilainen nainen 1100-luvun loppupuolella. Toimi oraakkelina ja ilmeisesti raiskattiin ja murhattiin 30-40-vuotiaana.

Kataari tai kataareihin myönteisesti suhtautuva henkilö Etelä-Ranskassa 1200-luvun alkupuolella.

Espanjalainen aatelismies 1200-luvulla. Asui useissa paikoissa Euroopassa ja lähi-idässä. Liittyi Temppeliherroihin ja osallistui viimeisellä ristiretkellä Akkon taisteluun 1291, jossa tuo kristittyjen viimeinen tukikohta menetettiin lopullisesti muslimeille. Palasi Englantiin, jossa oli asunut nuorena miehenä ja osallistui ilmeisesti Englannin ja Skotlannin väliseen sotaan englantilaisten puolella.

Warwickin kreivitär 1426-1492 (englantilainen siis). Valtaisan omaisuuden perijä ja tärkeä poliittinen pelinappula omaisuutensa kautta Ruusujen sodassa. Naimisissa miehen kanssa, joka sai liikanimen ”Kingmaker” oltuaan järjestämässä Englannin kruununperimystä uusiksi. Kreivitär menetti koko omaisuutensa miehensä kuoleman jälkeen 1471 vävypojilleen, kun hänet oli kätevästi julistettu kuolleeksi - tällöin hänen omaisuuteensa päästiin käsiksi. Hän sai kuitenkin ennen kuolemaansa osan omaisuudestaan takaisin taisteltuaan siitä miehensä kaatumisesta lähtien.

Espanjankielinen henkilö 1500-luvun alkupuolella. Vuosi 1524 näyttää olleen merkityksellinen ja on mahdollista, että osallistuin Pizarron tutkimus- ja valloitusmatkoille Panamasta Kolumbiaan ja Peruun. Tämä on kuitenkin vielä arvailujen varassa.

Mies(?) Prahassa 30-vuotisen sodan aikana. Kaarlen sillalla on käyty 1630-luvulla taistelu tsekkien ja ruotsalaisten välillä, ja minä olen tähän osallistunut tavalla tai toisella. Ruotsalaiset hävisivät.

1800-1900-luku: siirtolaiselämä, jossa päädyin New Yorkiin. Siellä olin ainakin 1920-luvulla. Jotain tekemistä Paternak-nimisen huonekalukauppiaan kanssa.

Musta nainen USA:n etelävaltioista. Olin mahdollisesti lievästi kehitysvammainen ja hyvin ylipainoinen. Aviomies oli väkivaltainen ja tätä paettiin tyttären kanssa New Yorkiin, jossa kuolin viimeistään 1960-luvulla.

Edelleen näyttää siltä, että minä en ole ennen vanhaan juuri muuta osannut tehdä kuin sotia.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Jem
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #186 : 30.05.2007 23:37:22 »

Vinkkien saaminen on aina niin jännää. Viime yön unessa sain nimen Eva (omaa sukua) Collins ja että hän oli alunperin Puolasta. Minulle tuli heti sellainen olo, että hän oli juutalainen, vaikkei sitä unessa mainittu (enkä tunnista nimea juutalaiseksi). Äsken googletin vähän ja ainakin sen niminen juutalainen kirjailija asuu Australiassa.

En tiedä olenko minä ollut joskus joku alunperin puolalainen Eva Collins, tunsinko hänet vai liittyykö hän jotenkin muuten vihjeenä menneisyyteeni. Olen kuitenkin varma, että tämän nimen kautta minulle selviää taas jotakin uutta.

Piti oikein tutkailla ja löysin tämmöisen linkin http://www.wirtualnapolonia.com/opinie.asp?opinia=75071
Nopeasti lukaistuna olin näkevinäni, että siellä tämä australialainen Eva Collins kertoo elämänsä seitsemännestä Puolan matkasta ja pohtii juutalaisuutta. Kiehtovaa sinänsä.  Smiley
Itse en ole ikinä saanut unissa tai muutenkaan vihjeitä entisistä elämistä, mutta tykkään kirjoitella ylös asioita, jotka kiehtovat minua tai joihin olen viime aikoina kovasti tykästynyt. Sitten aina silloin tällöin luen paperia ja pohdin mistä ne kaikki asiat ja intressit oikein ovat elämääni tulleet. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #187 : 31.05.2007 09:57:52 »

Warwickin kreivitär 1426-1492 (englantilainen siis). Valtaisan omaisuuden perijä ja tärkeä poliittinen pelinappula omaisuutensa kautta Ruusujen sodassa. Naimisissa miehen kanssa, joka sai liikanimen ”Kingmaker” oltuaan järjestämässä Englannin kruununperimystä uusiksi. Kreivitär menetti koko omaisuutensa miehensä kuoleman jälkeen 1471 vävypojilleen, kun hänet oli kätevästi julistettu kuolleeksi - tällöin hänen omaisuuteensa päästiin käsiksi. Hän sai kuitenkin ennen kuolemaansa osan omaisuudestaan takaisin taisteltuaan siitä miehensä kaatumisesta lähtien.

*Lilli, mistä noin tarkkaa tietoa?  angel Vanhat sielut muuten syntyvät 400-500 v välein.
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #188 : 31.05.2007 16:25:09 »

SA, pystyin jäljittämään kyseisen entisen elämän nimeä myöten jo useampi vuosi sitten. Vuosi sitten löytyi jonkinlainen elämänkertakin hänestä, josta tiedot ovat peräisin. 

Mainittakoon vielä, että eräs astro-foorumilainen on ollut mitä todennäköisimmin tuolloin tyttäreni.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #189 : 31.05.2007 17:44:17 »

Minakin olen kuullut vanhojen sielujen syntymisesta 400-500 vuoden valein-mielenkiintoista!!
Lillin aikaisemmassa kertomuksessa on minullekin tuttu juttu.
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #190 : 31.05.2007 17:58:35 »

Lilli, kävitkö koskaan kelttielämässäsi Etelä-Lounais-Englannissa? Minulla on muistikuva kelttielämästä myös, mutta en (kai) asunut Irlannissa.

Glastonbury on minulle tärkeä paikka, ja aina kun maltan irroittautua velvollisuuksista, sinkoan sinne kuin keihäs.

Olen kahteenkin kertaan elänyt Brittein saarilla, mutta kummallakaan kerralla äidinkieleni ei ollut englanti.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #191 : 31.05.2007 18:59:43 »

Jem, hauskaa että otit esille tuon vanhan Linnin kirjoituksen. Hän tuli pian tuon viestin kirjoittamisen jälkeen raskaaksi ja Eva Collins on ilmeisesti nykyisin hänen tyttärensä tai hänen tyttäreensä läheisesti liittyvä henkilö.

diamond, mikä juttu on sinulle kertomuksessani tuttu?

Julietta, tarkoitat ilmeisesti elämääni irlantilaisena oraakkelina. Saatoin muuten siinäkin olla pikemminkin normanni kuin keltti. En tiedä, olenko käynyt tuolla päin Englantia. Ihan mahdollistahan se on.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #192 : 31.05.2007 19:31:41 »

Vanhat sielut eivät välttämättä synny 400-500 vuoden välein - itse olen vanha sielu omien tuntemusteni mukaan ja synnyin maan päälle suunnilleen 20 vuoden päästä edellisestä kuolemastani Wink 500-400 vuotta on varmaan keskimääräinen yleistysaika, mutta se ei tietenkään päde kaikkiin. Jokainen sielu syntyy omalla tahdillaan uuteen elämään. Ei ketään sielua ryhdytä väkisin pitämään henkimaailmassa, jos tämä haluaakin syntyä nopeampaan tahtiin! "Joo, ei kuule vielä, odotapas 238 Maan vuotta vielä, sitten pääset takaisin" Cheesy Grin

TOSIN en tiedä, tarkoittaako 400-500 vuotta pelkästään Maapallolle syntyvien vanhojen sielujen keskimääräistä aikaa. Jos tarkoittaa, silloin on mahdollista, että vanhat sielut syntyvät tuossa välillä muillekin planeetoille.

Vanhojen sielujen listassa on eri oppitasoja, aina 1-6 ja erikoisuutena 7 (tosin 7 tason sieluja ei täällä hirveästi ole ja silloinkin he ovat jo tällaisia "ylisieluja", jotka ovat tulleet vapaasta tahdostaan vielä Maapallolle auttamaan muita). Uskoisin, että oppitasokin vaikuttaa siihen, miten nopeasti sielu syntyy/haluaa syntyä/jaksaa syntyä uuteen elämään. Puhumattakaan edellisestä elämästä! Oikein raskaan elämän jälkeen tai vastavaasti erittäin rajun kuoleman jälkeen sielu tarvitsee paljon lepoa ennen kuin se jaksaa ryhtyä tekemään yhtään mitään tai miettimäänkään seuraavaa siirtoa.
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #193 : 01.06.2007 20:04:22 »

Lilli-aatelismies Espaniasta+lahi-ita ja liittyminen temppeliherroihin.Mina kyllakin olen ollut nainen joukossa.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #194 : 01.06.2007 20:42:44 »

diamond, elitkö samaan aikaan, eli 1200-luvun jälkimmäisellä puoliskolla?
tallennettu

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 20
  Tulostusversio  

Siirry: