Elämänilo
|
|
« : 15.09.2007 22:46:58 » |
|
Hei Ystäväin
On menneisyydestä irtipäästämisen ja anteeksiannon aika
************ Laadi tänään lista kaikista ihmisistä, joilla on ollut merkittävä vaikutus elämääsi.
Lähetä heille vuoronperään rakkautesi ja kiitollisuutesi.
Ilmaise asia ääneen.
Tähän voi kulua useita tunteja, mutta saat nauttia tämän harjoituksen hedelmistä lopun ikääsi.
Listaaminen kaikista ihmisistä, joilla on ollut merkittävä vaikutus elämääni laittoikin minut miettimään. Äitini, isäni, veljeni, kotiapulaisemme, äidin äiti, isän äiti, serkkuni, lapsuuden kaverini, koulukaverini, opettajani, opiskelukaverini, opiskelu-asuintoverini jne. Isäpuoleni, ystäväni, naapurini, työnantajani, asiakkaani, poikaystäväni, aviomieheni, omat lapseni, kummilapseni, anoppini, appeni, jne. jne.
Nimiä riittää ..... , olen vielä listaamisvaiheessa.
Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #1 : 16.09.2007 17:51:10 » |
|
Huh, mikä tehtävä! : Nimiä todellakin riittää. Olen muuten törmännyt tähän samaan ideaan joskus jossain lukemassani kirjassa. Jännä muuten havaita, että ihmiset, joilla on ollut merkittävä vaikutus elämään, eivät aina olekaan niitä, jotka ovat pitkään läsnä elämässä. Joidenkin vaikutus on ollut hyvin nopea ja ohimenevä, mutta joskus sitäkin mullistavampi.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Sanna
|
|
« Vastaus #2 : 16.09.2007 20:27:03 » |
|
Kaikilla ihmisillä on ollut jollaintavalla merkitys minun elämässäni jotka olen kohdannut. Ja jokainen on antanut jotain pelkkä katsekkin on voinut minussa herättää jonkin asian. Kiitos heille
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #3 : 16.09.2007 21:21:05 » |
|
Huh, mikä tehtävä! : Nimiä todellakin riittää. Olen muuten törmännyt tähän samaan ideaan joskus jossain lukemassani kirjassa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #5 : 17.09.2007 09:52:48 » |
|
Huh, mikä tehtävä! : Nimiä todellakin riittää. Olen muuten törmännyt tähän samaan ideaan joskus jossain lukemassani kirjassa. Myös Dr. Phil "kauppaa" tätä ideaa kirjassaan Pidä huolta itsestäsi. Ei ollenkaan pöllömpi homma.
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #6 : 17.09.2007 20:36:33 » |
|
En ole lukenut tuota Tuulikki Saariston, enkä myöskään Dr. Philin kirjaa. Jossain muussa opuksessa tuo ajatus on tullut eteen...mutta eipä se sinänsä ole ihme. Monissa kirjoissa (ja uskonnoissakin) on pohjimmiltaan samat ajatukset, mutta vain eri sanoin ja termein ilmaistuna.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #7 : 18.09.2007 12:54:15 » |
|
|
|
|
tallennettu