Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kysymys mörökölli07:ltä  (Luettu 3185 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mörökölli07
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« : 16.09.2007 00:25:02 »

Olen uusi rekisteröitynyt palstalainen. En tiedä onko tämä oikea kohta kysyä voisiko osaava palstalainen/muukin katsoa tulevaani? Olen aikuinen mieshenkilö, ristiverinen. Mieltäni askarruttaa erityisesti työasiat?Huh? myöskin terveys, rakkaus-suhde kiinnostavat? ja kyllä myös yleisesti elämän tulevat tapahtumat? Kiitos jos katsotte mitä näette minulle. t.mörökölli07
tallennettu
Yöpihla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #1 : 16.09.2007 00:42:26 »

No eipä ole..taisin lukea väärin ja luulin, että sinä luet muille? Olin pistämässä jo kysymystä, kuinka minun elämäni, kun luin uudestaan viestisi?

En osaa, enkä halua katsoa kysymyksiisi, odotan viellä korttejani Wink
Mutta sinuan en olisi niin huolissaan työasioista, ne tulevat eteesi kun tahtovat, vaikka sinä et tahtoisi niin. Käsittääkseni työsi on muualla, kuin nyt luulet. Mutta olen vasta-alkaja, joten ennustukseni voi mennä pieleen. Kysmyksesi herätti kuitenkin minussa tunteen, että haluat kysyä juurikin tästä asiasta, ja se on sinun "kohtalosi" näin dramaattisesti sanottuna Wink

Toivottavasti meni oikein, pahoittelut jos ei (ja taloudellisten tappioiden varalta minulla ei ole vakuutusta, enkä niistä ota vastuuta Smiley )
tallennettu
mörökölli07
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #2 : 16.09.2007 16:42:59 »

hei!

Kiits Yöpihla. Mukava kun vastasit. Itse en osaa nähdä itselle/toisille, eli peruspulliainen olen.  Wink Työ askarruttaa minua kyllä. Kohtaloni työ?  Cheesy hmm..

minkälaisella alalla näet mahdollisuuteni?


t.mörökölli07, jolle saa vapaasti katsoa kaikki kynnelle kykevät ja kykenemättömätkin  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: