AUTTAJA
|
|
« Vastaus #15 : 17.09.2007 17:36:22 » |
|
# TULKAA TERVEEKSI; kuin TIMO #
Jos kaikki tuo on tervettä, voi olla parempi olla tervehtymättä # TOTTA, kaikki TOTTA # # Jumala = TOTTA #
|
|
|
tallennettu
|
Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #16 : 17.09.2007 17:43:13 » |
|
Suoraan sanon :
Jumala ja Kristus sekä Pyhähenki antaa VALON, ei mikään lamppu teidän puolestanne.
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #17 : 17.09.2007 17:50:03 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #19 : 17.09.2007 18:27:29 » |
|
Tietenkin niinhän se on; että kaikki lähtee sisältäpäin.. Siellä se Elämä asustaa.. Ja maailma on sisältö... Täältä muuten löytyy esite hyvistä lampuista, joita itellä on yx kipale ja on kyllä workannut oikein hyvin.. Jos siis jollakulla on vielä tarvetta materiamaailman apuun.. http://www.adlux.fi/public/pdf/vivalites.pdf
|
|
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 17.09.2007 19:05:36 » |
|
Täyttä humpuukia...
Olin hyvin "lähellä" Philipsin johtohenkilöitä 12 vuotta sitten, ostin itsekin kaksi sellaista supermallia.
Myin aikoja sitten pois...
Ota 10 - 20 kertainen määrä D - hormoonia/vitamiinia
Ota C - hormoonia/ vitamiinia 250 - 3000 mg
Ota B1 vitamiinia, jos Sinulla = esim. diabetes, 20 kertainen määrä
Lisää ohjeita saat AUTTAJALTA suoraan, kaikki = yksilöllistä, esm. reumassa käytetään hoitoon > 25 kertaisia määriä DEETÄ, autoimmuunisairaudet johtuvat tästä "auringon" puutteesta Suomessa = DEE hormooni eli jos nyt DEE keksittäisiin, SEN nimitys olisi hormooni ei vitamiini, CEE kin = hormooni = Tressi hormooni.
Ihmiset/apinat eivät tätä kehitä, muu eläinkunta KYLLÄ, siis pitää ottaa "rutkasti".
Jos olet kipeä syö 3000 mg/ 250 mg terveenä ollessasi, minä en ole ollut kipeä > 10 vuoteen.
Lampuilla ei näihin mitään vaikutusta, ehkä luulo auttaa, hyvä SEKIN = pitää mennä tosiaan TODELLISEEN aurinkoon, virkistyt HETI.
t.timo
Hmmm.. : Sitten varmaan tiedät senkin, että juuri valo laittaa ihmiskehon tuottamaan D-vitamiinia ja ko. hormonia.
Tuolla keinotekoisella vitamiinimäärällä voi kysyä, missä kunnossa maksa ja munuaiset ovat sen jälkeen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #22 : 17.09.2007 19:42:32 » |
|
Tietenkin niinhän se on; että kaikki lähtee sisältäpäin.. Siellä se Elämä asustaa.. Ja maailma on sisältö... Täältä muuten löytyy esite hyvistä lampuista, joita itellä on yx kipale ja on kyllä workannut oikein hyvin.. Jos siis jollakulla on vielä tarvetta materiamaailman apuun.. http://www.adlux.fi/public/pdf/vivalites.pdfKiitti vinkistä Pitääpä tuotakin kokkeilla, kunhan löytyy kaupasta (eikä maksa maltaita!) Monivitamiinit on jo käytössä, ei tosin yliannoksilla :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #23 : 17.09.2007 19:56:10 » |
|
"Etetkste" vieläkään tajua mistä = kysymys? 85% = henkistä, 15% kemikaalista, näin menee, olen hyvät %:tit saanut ilman kemikaaleja ihmisiä kuntoon, kiitos siitä Herran..
t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #24 : 17.09.2007 20:00:48 » |
|
Ne syömäsi D-vitamiinit ovat kyllä ihan synteettistä kemikaalia
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
venny
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #25 : 18.09.2007 14:13:12 » |
|
Hei, Sasha: etkö tiedä, että Timo tietää kaiken? By the way. Ystäväpiirissäni on alkoholisti. Vaikutuksen alaisena alkaa kirjoittaa "julistusta". On Jumalan valittu. Kun on tarpeeksi lueskellut lääke-/kama-/alkoholipäissä kirjoitettuja tekstejä, ne on helppo tunnistaa. Jostain syystä kaikki immeiset tekee pöllyssä samantyyppisiä kirjoitusvirheitä ja lauserakenteet muuttuu. Tylsintä siinä on se, että motivaatio kirjoittamiseen on silloin kontaktin haku, keinolla millä hyvänsä. Toinen osapuoli on siinä vain väline, jota käytetään. Ei subjekti, kuten aidossa vuorovaikutuksessa. Jumalallinen valo jees - niin on kirkasvalokin. Ystävyydellä, Venny
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #26 : 18.09.2007 14:41:08 » |
|
Hei, Sasha: etkö tiedä, että Timo tietää kaiken? By the way. Ystäväpiirissäni on alkoholisti. Vaikutuksen alaisena alkaa kirjoittaa "julistusta". On Jumalan valittu. Kun on tarpeeksi lueskellut lääke-/kama-/alkoholipäissä kirjoitettuja tekstejä, ne on helppo tunnistaa. Jostain syystä kaikki immeiset tekee pöllyssä samantyyppisiä kirjoitusvirheitä ja lauserakenteet muuttuu. Tylsintä siinä on se, että motivaatio kirjoittamiseen on silloin kontaktin haku, keinolla millä hyvänsä. Toinen osapuoli on siinä vain väline, jota käytetään. Ei subjekti, kuten aidossa vuorovaikutuksessa. Jumalallinen valo jees - niin on kirkasvalokin. Ystävyydellä, Venny Kirkasvalolla EI ole mitään tekemistä JUMALAN valon kanssa. Minä tiedän SEN mitä Jumala antaa tietää, mutta = paljon muuta kuin "kirkasvalo", joka = HUMPUUKIA. Oootte melkoisia "höpöjä", kun edes tällaisia viitsitte kommoitoida. Niinhän minäkin olen, olen kuitenkin Jumalan asialla , TE markkinatalouden asialla, jopa valheellisella sellaisella, vain ja ainoastaan Luoja tietää mikä = OIKEIN, ilmeisesti TE olette Luojan "keksineet", eikä Jumala.. t.timo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija
Que cambie todo pero no el amor
|
|
« Vastaus #27 : 18.09.2007 15:14:25 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #28 : 18.09.2007 15:25:17 » |
|
Olen huomannut itsestani, etta kun aurinko paistaa-niin mieleni on kuin aurinko, mutta jos sataa, paiva pari viela menee mutta pitemman paalle mielikin synkistyy. Eli jos ei ole oikeaa valoa, mina ainakin pistaisin keinotekoisen paalle ja myos ottaisin vitamiineja. Mutta tamahan on vain minun "maallinen" mielipide.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #29 : 18.09.2007 15:28:50 » |
|
samaa mieltä kirkasvalo lamppu toimii säännöllisesti käytettynä oikein hyvin...itse en ainakaan tykkää tästä suomen pimeästä ajasta syksyisin/talvisin....valoa saatava itsekkin tavalla tai toisella.
vitamiinitkin varmaan ihan ok....mutta ei niitä tuollaista yliannostusta mielestäni kannata vetää joka täällä on mainittu...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|