Äänestys
Kysymys: Uskotko jumalaan, kuka ?  (Äänestys päättynyt: 02.02.2006 18:39:09)
Uskon Jumalaan ja hänen ainokaiseen poikaansa Jeesuksen joka kuoli meidän takiamme. - 16 (24.6%)
Uskon johonkin Jumalaan, mutta en kuulu mihinkään -ismiin . - 26 (40%)
Uskon hyvään ja pahaan. - 7 (10.8%)
Uskon henkimaailmaan ja kaikkeen yliluonnolliseen, mutta jumalaan en. - 9 (13.8%)
Olen itseni herra ja niin kaikki muutkin ovat. - 7 (10.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 51

Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uskotko vai et ?  (Luettu 41566 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« : 28.12.2005 18:39:09 »

KAIKKI MUKAAN! JOS EI LÖYDY TARKKAA VASTAUSTA NIIN PLIIS PISTÄ VASTAUKSEKS SE MIKÄ ON SUN OMAA VASTAUSTA LÄHIMPÄNÄ. YOU KNOW . . ?
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 28.12.2005 18:43:11 »

uskon korkeimpaan voimaan ja uskon omiin valintoihin joilla teen elämäni miellekkyyden smitten uskon oikeaan ja väärään koska ne opettaa smitten uskon että aamulla herään hyvällä mielellä smitten uskon ihmisiin ja niiden kauneuteen oli se hyvä tai paha smitten
tallennettu
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #2 : 29.12.2005 13:19:57 »

Mä uskon että jokainen on oman itsensä Jumala.

 angel vaaka
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Mariska
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #3 : 29.12.2005 13:58:43 »

Kaippa mä uskon johonkin suurempaan voimaan, mutta en mä sitä kyllä jumalaksi kutsu!
tallennettu

Synnyin tahtomattani, kuolen tahtomattani, antakaa minun edes elää niinkuin itse tahdon.
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #4 : 29.12.2005 17:44:10 »

uskon korkeimpaan voimaan ja uskon omiin valintoihin joilla teen elämäni miellekkyyden smitten uskon oikeaan ja väärään koska ne opettaa smitten uskon että aamulla herään hyvällä mielellä smitten uskon ihmisiin ja niiden kauneuteen oli se hyvä tai paha smitten


Toi oli mun mielest hyvä vastaus. En oo ajatellukkaa tollee  Smiley Ja teille muillekkin kiva että jaksatte tulla kirjottaa tänne, on kiva kuulla mihin jengi uskoo  Wink Cool
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #5 : 29.12.2005 18:19:07 »

Äänestin ekaa vaihtoehtoa vaikka se ei taida olla se mikä uskoni on. Uskon Jumalaan, uskon että Jeesus on ollut olemassa. Olen eronnut kirkosta, en halua elää "Raamatun mukaan", tosin tuskin kukaan tapauskovainen niin edes tekeekään. Se ei kyllä ollut syy kirkosta eroamiseeni, ei siitä sen enempää.

Ja uskon että se sama Jumala on kaikille sama, buddhalaisille, muslimeille jne. vaikkakin uskonnot kertovat sanomaansa omalla tavallaan.
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #6 : 29.12.2005 19:44:43 »

Niin toivottavasti. Itse olen yrittänyt elää raamatun mukaan mut se on tosi vaikeeta kun elämääni kuuluu sellaisia asioita jotka ovat kielletty. Mutta kummiski kyllä monet elävät raamatun mukaan, he eivät edes kaipaa sitä mitä me teemme he ovat löytäneet aidon ja ison rakkauden ja ovat onnellisia eämäänsä sillä tavalla . .  Smiley
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Vajra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1057


om tare tuttare ture soha


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 30.12.2005 13:35:01 »

"Uskotko hyvää ja pahaan?"

Mu


Eräänlaisen kolmiyhteyden tunnustan.

Brahma (luo kaikkea, luominen) Visnu (ylläpitää, hetki asioiden välissä)
Shiva (Tuhoaa, muuntaa)
Nämä sitten yhdessä muodostava Jumalan.
Brahma,  Visnu        ,    Shiva
Isä,        Pyhä Henki,    Poika.
Dharma,  Buddha ,        Sangha

Kolme jalokiveä...
En tiedä voiko näitä liittää ihan näin.
Tietoni ja oivallukseni taso on hyvin rajallista ja pientä
näiden asioiden suhteen...
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #8 : 30.12.2005 13:40:13 »

Täältä löytyy lisää pohdintaa asioista

http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=26&topic=491.0
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #9 : 30.12.2005 18:21:53 »

Kerroin kaverille äskettäin eronneeni kirkosta.

"Mihin sä sitten aiot liittyä? Kyllä kai johonkin pitää kuulua?"

Tyypillinen jousimies. :Smiley
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #10 : 31.12.2005 01:13:12 »

Sisälläni on jokin usko johonkin, johonkin korkeampaan kuin minä, johonkin joka on ystäväni ja hyväksyy minut sellaisena joka olen, jolle voin kertoa kaikki, joka ei sanele minulle sääntöjä koska tietää että minulla on omatunto  Smiley Jossakin teettämässäni horoskoopissa (englannin kielinen ) luki että sisälläsi on vahva usko jumalaan vaikka luultavasti tulet aina näyttämään ulospäin niin kuin sitä ei olisi  Smiley.Ehkä näin on koska kaikki olemassa olevat ismit ovat aivan liian rajoitteisia jos minun jumalastani puhutaan  Smiley.Toiseksi se on minusta jokaisen oma asia jota on vaikea pukea sanoiksi  Smiley
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Maukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #11 : 31.12.2005 01:23:00 »

Joo, olen aikalailla samoilla jäljillä kuin Taiska. Uskon, että on jokin ihmistä korkeampi äly,
mutta en usko että SE odottaisi meidän pienten ihmisten palvontaa, esim. ulkoa opittujen lorujen lukemista kirkossa. Uskon että ihminen on Jumalansa kanssa sovussa, kun hän on sisimpänsä kanssa sovussa. Ja jos Raamattua luetaan, eikö siellä sanota jotain siihen tapaan, että Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, eli eikö meissä silloin ole jokaisessa jumaluus sisällämme, ainakin jossain määrin?
tallennettu

– Nousin mäelle ja levitin käteni tuulen tulla.
Puhalla minusta viimeinenkin seitti,
että olen avoin uusille. – M.A.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12 : 31.12.2005 19:55:06 »

uskon johonkin jumalaan, mutta en usko, että ihminen voisi ikinä kuvata häntä, tai että hän puhuisi ihmisien kautta toisille. hän puhuu suoraan jos puhuu.

hyvään ja pahaan en usko, koska sellaista rajaa ei ole olemassa. mikään ei ole niin paha, ettei siinä olisi hyvää, eikä mikään hyvä teko ole niin puhdas, ettei siitä pahaa aiheutuisi.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #13 : 01.01.2006 09:56:40 »

coolsmiley
                Just`juu, usko on hyvä asia, ja OK.

 crazy2  " Äidin maidosta saatu! HAH HAH "      idiot2

                Näinhän se on " VALITETTAVASTI ".

                Kuinka kaukana, yleensä ihmiskuntana olisimmekaan ilman ---
           
                Niitä Äitien POIKIA jotka, joskus ja NYT, tälläkin hetkellä
                johtavat näitä maita, kansoja, kansakuntia kohti --- ?

                MITÄ! ! ! ? ? ?     Meidän yhteistä tulevaisuutta! ! !

 2funny  2funny  2funny EI KYLLÄ NAURATA!

                Tokkopa itkukaan tässä, ja nyt auttaa?

                ELETÄÄN onhan meillä UUSIvuosi ja jopa kujeetkin ( toivottavasti ).


               
« Viimeksi muokattu: 20.01.2006 00:23:12 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #14 : 03.01.2006 22:08:00 »

Kertokaahan mulle miks enemmistö jengist ei usko Jumalaan ja Jeesukseen ?
Vaikka et pääse näkemään niin ei se tarkoita ettet voi uskoa ?  coolsmiley Se on niin helppoo uskoo mut samal se tekee siit uskomisest niin vitun vaikeeta .! En tiiä . . Tai sit niiku tost äänestyksest näkeeki et jengi uskoo jumalaan mutta ei oo sitä tiettyy uskontoo, miks näin ? Itse uskon Jumalaan ja Jeesukseen kristukseen ja ihmettelen miks ihmiset ei usko et se on olemas, ku mä oon 101% varma et se on olemassa . En tuomitse ketään, jos se nyt siltä vaikuttaa haluun vaa kuulla syitä  Smiley ?

Tää on mun selitys meidän elämiselle :

Elämä on peli! Jokainen syntyy tähän maailmaan "pelaamaan", ja vasta lopussa näämme ketkä tän pelin on voittanu ja ketkä ei . . Jumala on niin hyvä et se ei oo pakottanu meit mihinkään, se on antanu meille vapauden. Tehän saatte valita mitä puette päälle, meettekä töihin käytättekö douppii , juotteko yms. Me päätämme itse oman tiemme. Eikö niin? Jos annamme elämämme jeesukselle, niin kävelemme Jumalan tietä pitkin, minkä hän on meille suunitellut. Sitä kapeampaa tietä. Mutta ne jotka ei usko ja elää niin kuin itse elää niin he kävelevät sitä leveämpää tietä missä on paljon kulkijoita verrattuna siihen kapeampaa tiehen. Mutta loppujenlopuksi me jotka olemme "luopuneet" kaikesta sellaisesta mikä on syntiä ja ollan eletty jumalan tahdon mukaisesti (raamattu on meijän "lakikirja"  Wink ) ja olemme kävelleet sitä kapeaa tietä pitkin, voitamma sen, että voimme elää kuoltuamme ikuisuuden taivaassa. Ja ne jotka ovat kävelleet sitä leveämpää tietä pitkin kituvat kuoltuaan helvetissä.
Oikea elämä alkaa vasta silloin kun kuolet. Tää elämä on peli ja sinä itse pelaat sen niin miten haluat ja missä haluat olla kuoltuasi. !


En tiiä nyt ymmärsittekö mitä halusin teille kertoo. Oon kato huono pukee mun ajatuksii sanoiks, mut toivottavasti joku ymmärs ton oikein. Ja toivottavasti kukaan ei ymmärtäny ny tota väärin .  Smiley

Laittakaa ihmees kommenttii mitä mieltä ootte .  Smiley
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: