Äänestys
Kysymys: Uskotko jumalaan, kuka ?  (Äänestys päättynyt: 02.02.2006 18:39:09)
Uskon Jumalaan ja hänen ainokaiseen poikaansa Jeesuksen joka kuoli meidän takiamme. - 16 (24.6%)
Uskon johonkin Jumalaan, mutta en kuulu mihinkään -ismiin . - 26 (40%)
Uskon hyvään ja pahaan. - 7 (10.8%)
Uskon henkimaailmaan ja kaikkeen yliluonnolliseen, mutta jumalaan en. - 9 (13.8%)
Olen itseni herra ja niin kaikki muutkin ovat. - 7 (10.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 51

Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uskotko vai et ?  (Luettu 41274 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
dreamy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


I have a dream to have a dream


Profiili
« Vastaus #60 : 16.02.2006 10:18:32 »

Eikös se niin mennyt että J antoi meille viisauden ja voiman tehdä maasta hyvän?  angel
tallennettu

-dreamy-
Ozzette
Vieras
« Vastaus #61 : 16.02.2006 13:59:39 »

Uskon, uskon ja vielä kerran uskon !  smitten Päivä päivältä tulen asiasta vain enemmän ja enemmän vakuuttuneeksi... Tutkimattomat ovat Herran tiet ja ihmeitä tapahtuu...  Wink  angel
tallennettu
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #62 : 05.02.2009 17:38:23 »

 Aamen Aamen Aamen  smitten  smitten


Unohdin kokonaa et oon laittanu tallasenkin aiheen tanne  smitten

Huomaa etten ollu kayny pitkiin aikoihin taalla.

Kertokaapas,, "yliluonnolisista tapahtumista", ihmeista mita teille on tapahtunu ja syyksi ei ole mitaan tieteellisetta selitysta,,sillai et taitais Jumalalla olla napit pelissa  Wink smitten

You know ehat i mean ...  Smiley smitten
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #63 : 05.02.2009 17:50:02 »

minä en kyllä tiedämihin uskoa. Jotkut sanovat nähneensä enkeleitä ja jotkut ovat sanoneet nähneensä jeesuksen ja sitä kautta tulleet uskoon. minä en kyllä ole nähnyt mitään.

pohdin vain että kumpikohan se nyt on sitten se totuus että Jumala loi tämän maailman vaiko se perkuleen alkuräjähdys  tickedoff *ikuisuus kysymys*.

Mutta sitä ihmettelen suuresti jos kiroilen tapahtuu melkein aina minulle jotain huonoon suuntaan näyttäytyvää  knuppel2.

Mutta yleisin syy uskoon on aika monella ihmisellä se ettö he pääsevät taivaaseen, eivätkä joudu kadotukseen näin nätisti sanottuna. Muuten ovat kieroja ja tekevät syntiä jne. Mutta se taivas niitä vain houkuttaa.

Ja mikä järki on tehdä koko ajan syntiä ja käydä sitten pyytämässä niitä anteeksi? ihan niin kuin ne unohtuisivat vain sillä armahduksella. ja mistä me ihmiset tiedämme antaako se ''JOKU'' niitä anteeksi Huh

Siinäpä pohtimista.. Mutta takasin asiaan ---> USKON JA VÄLILLÄ EN mutta eihän siinäkään tavallaan mitäänjärkeä ole alkuunkaan uskoa ja ei uskoa.. *huokaus*  uglystupid2



Joo itsekkin tulin uskoon kunnolla "" tai siis vaikee selittaa oon aina uskonut syntymasta asti,, siunauksesta saatua<3 mut niin tapahtunu sellaisia ihmeita Jumalalta ja kotteluja et TIEDAN vaan automaattisesti vaikka olen utelias tietamaan kaikenlaista ja avara mieleni ouukin kenties vahan valia vaikka mihinkin asiaan,,

 niin joo ihmiset puhuu ja kertoo omista asioistaan,, ja ei se oo vaarin kuunella ja punnita jalkeenpain milta tuntuu ja mita kokee,,

Jos haluat todellisesti tietaa rehellisesti onko Jumala olemassa ja mika ns,"uskonnoista on Jumalasta peraisin" nii ihan vapaasti kysymaan hanelta  Wink

Et tarvitse siihen ketaan paitsi itsesi ja rauhallisen paikan aina parempi,, ja siita vaan avaat sydammesi ja puhut vaikka kuiskaten ja pyydat Hanta avaamaan silmasi totuudella ,, jos uskot ja haluat ja karsivallisyydella pyydat ja odotat nii kul se sielta ilmestyy, Jumala ei kaanna kasvojaan niitten puoleen jotka hanta huutavat  smitten

Itse rukoilen silmat kiinni ja kaanyn aina puhuttelemaan ekaksi Jeesusta, hanhan meijat sovitti ristilla, etta olisi yhteys Isaamme,, mut jos taakin kuulostaa ei hyvalta itsees kattoen nii puhu sit tyylii "Sina Jumala joka olet todellinen jne.."

Han ei ole vaan jossain tuolla kaukana,, puhu hanelle ihan ku puhuisit jollekkin ihmiselle,, niiko tutustuisit johonki ihmiseen ja rupeaisit tutustumaan haneen ,, samallatavalla voit Jumallallekkin puhua.

Se on eka askel tien titoisuuteen siita eteenpain valkeenee (itse sanoisin Jeesus ja Raamattu ja tietenkin Pyha Henki, joita lahtisit sit tutustumaan) mut sit se mika valkenee sulle ja oot varma et taa on se nii siit vaa eteenpain,,

Se on niin helppoo jos oikeesti haluu tietaa totuuden,, toistamiseen ei siihen tarvita muita ihmisia..
Uskoa ja tahtoa  smitten smitten smitten smitten smitten smitten
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #64 : 06.02.2009 01:53:04 »

Aijaa vahan oli varmaa hieno kokemus Smiley makin toivon et jokupaiva vois itekki menna tollaseen juttuun mukaan,, ite oon nyt tanskas ja alotan taal sellasen koulutusohjelman afrikkkaa varten,, autta aniit koyhii ihmisii ja lapsii jolla aidsi,, ei oo mikaa uskovainen juttu,, mut uskon et Jumala voi kayttaa mua siella kunhan oon kaytettavissa you know... Wink

Ei erehdykkaan  smitten

Toi oli hyvin tulkittu et alkaa asian lahentyminen,, mut jos on sellanen ihmine kyseessa joka on tehnyt itselleen tosi kovan kuoren ja ei kato muualle ku itseensa ja ei suostu punnimaan muita vaihtoehtoja niin,, aijaiaj kay saaliksi,,,..

Viela rukoustyuhon liittyvaa etten ole viel valmis siihen sillee henkisesti, mut kyl se siit lahtee ku paasee kasvaa enemman  Wink Smiley

Siunausta smitten
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #65 : 07.02.2009 01:25:13 »



                                          coolsmiley

              USKO = mielen harhaa.  TIETO = SE, jota tavoittelemme.


                           ( toivottavasti, ei ihan loputtomasti ).


                                            knuppel2     smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #66 : 16.02.2009 18:04:07 »

nii siina se onkin uskomalla,, vain se usko on alkuaskel sit tulet tietamaan ja nakemaan etta uskosi on totta.

Uskomalla paasee tietamaan  Wink Ja loppujenlopuksi tavoite saavutettu  Cool

 smitten
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #67 : 11.04.2009 01:17:09 »

Uskon aikaslailla reippaasti siihen,
että jälleen kerran kumarrellaan ristilläriippuvan kuvaa kohti -
että papisto, joka aikoinaan tämän rituaalin kehitteli saadakseen
rahvaan polvilleen ja antamaan aneensa instutuutiolle, syvällä jossain riemuitsee tilanteesta.

Uskon myöskin Jeesuksen pyörivän levottomana siellä missä vaikuttaneekaan, nähdessään millainen kultti on kasvatettu hänen persoonansa ympärille. Ja suurin osa harhaoppisten tiedosta perustuu väärinkäännetyille, unhohdetun kielen elvytetyille kirjoituksille.

Hallelujaa ja hyvää pääsiäistä kaikille uskoville ja meille uskomattomillekin.  angel Kiss
tallennettu
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #68 : 11.04.2009 01:40:27 »

tekstistasi loytyy aikamoinen pointti Wink Elama on ihanaa ja joka totuutta etsii sen loytaa Wink

Paasiaista  smitten
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #69 : 11.04.2009 10:58:15 »

Yksi Luoja, Elämä, joka kaiken synnyttää ja kasvattaa on se mihin minä uskon sillä niin se on.  angel
Näin uskon minäkin  smitten

Pääsiäistä myös  angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #70 : 24.04.2009 15:15:10 »

Uskon Yamaan ja käyn myös temppelissä seremonioimassa, vaikka siitä ei meinaa siellä tulla mitään kun tuppaan joutumaan hervottoman liikutuksen valtaan, mikä pilaa sanat. Helpompaa Yaman konjuroiminen onkin omissa oloissa kun voi keskittyä ajatuksiinsa. Vaikka Yama kuuluukin buddhalaiseen perinteeseen, 100% buddhalainen en suinkaan ole sen enempää kuin kristittykään. :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: