minä en kyllä tiedämihin uskoa. Jotkut sanovat nähneensä enkeleitä ja jotkut ovat sanoneet nähneensä jeesuksen ja sitä kautta tulleet uskoon. minä en kyllä ole nähnyt mitään.
pohdin vain että kumpikohan se nyt on sitten se totuus että Jumala loi tämän maailman vaiko se perkuleen alkuräjähdys
*ikuisuus kysymys*.
Mutta sitä ihmettelen suuresti jos kiroilen tapahtuu melkein aina minulle jotain huonoon suuntaan näyttäytyvää
.
Mutta yleisin syy uskoon on aika monella ihmisellä se ettö he pääsevät taivaaseen, eivätkä joudu kadotukseen näin nätisti sanottuna. Muuten ovat kieroja ja tekevät syntiä jne. Mutta se taivas niitä vain houkuttaa.
Ja mikä järki on tehdä koko ajan syntiä ja käydä sitten pyytämässä niitä anteeksi? ihan niin kuin ne unohtuisivat vain sillä armahduksella. ja mistä me ihmiset tiedämme antaako se ''
'' niitä anteeksi
Siinäpä pohtimista.. Mutta takasin asiaan --->
USKON JA VÄLILLÄ EN mutta eihän siinäkään tavallaan mitäänjärkeä ole alkuunkaan uskoa ja ei uskoa.. *huokaus*
Joo itsekkin tulin uskoon kunnolla "" tai siis vaikee selittaa oon aina uskonut syntymasta asti,, siunauksesta saatua<3 mut niin tapahtunu sellaisia ihmeita Jumalalta ja kotteluja et TIEDAN vaan automaattisesti vaikka olen utelias tietamaan kaikenlaista ja avara mieleni ouukin kenties vahan valia vaikka mihinkin asiaan,,
niin joo ihmiset puhuu ja kertoo omista asioistaan,, ja ei se oo vaarin kuunella ja punnita jalkeenpain milta tuntuu ja mita kokee,,
Jos haluat todellisesti tietaa rehellisesti onko Jumala olemassa ja mika ns,"uskonnoista on Jumalasta peraisin" nii ihan vapaasti kysymaan hanelta
Et tarvitse siihen ketaan paitsi itsesi ja rauhallisen paikan aina parempi,, ja siita vaan avaat sydammesi ja puhut vaikka kuiskaten ja pyydat Hanta avaamaan silmasi totuudella ,, jos uskot ja haluat ja karsivallisyydella pyydat ja odotat nii kul se sielta ilmestyy, Jumala ei kaanna kasvojaan niitten puoleen jotka hanta huutavat
Itse rukoilen silmat kiinni ja kaanyn aina puhuttelemaan ekaksi Jeesusta, hanhan meijat sovitti ristilla, etta olisi yhteys Isaamme,, mut jos taakin kuulostaa ei hyvalta itsees kattoen nii puhu sit tyylii "Sina Jumala joka olet todellinen jne.."
Han ei ole vaan jossain tuolla kaukana,, puhu hanelle ihan ku puhuisit jollekkin ihmiselle,, niiko tutustuisit johonki ihmiseen ja rupeaisit tutustumaan haneen ,, samallatavalla voit Jumallallekkin puhua.
Se on eka askel tien titoisuuteen siita eteenpain valkeenee (itse sanoisin Jeesus ja Raamattu ja tietenkin Pyha Henki, joita lahtisit sit tutustumaan) mut sit se mika valkenee sulle ja oot varma et taa on se nii siit vaa eteenpain,,
Se on niin helppoo jos oikeesti haluu tietaa totuuden,, toistamiseen ei siihen tarvita muita ihmisia..
Uskoa ja tahtoa