Ah, minunkin täytyy heittää korteni kekoon ihan pikaisesti ennen kuin menen nukkumaan.
Elikkäs, minun listaltani löytyvät ainakin telepatia, aurojen ja energioiden aistiminen, kummittelu, avun saaminen enkeleiltä ja oppailta, entisien elämien muistamiset sekä selvänäköisyys (jonkinasteinen). Muita kokemuksiakin löytyy kuten erilaisten olentojen tapaamista: peikkoja, keijuja, luonnonhenkiä, astraalitason olentoja jne.
Enkelin ja oppaiden kanssa pystyn jutustelemaan milloin vain ja mistä tahansa. Oma enkeli on kuin vieressä seisova näkymätön keskustelukaveri, jonka puoleen voi kääntyä milloin vain. Keskustelu käydään yleensä niin, että minä jutustelen ääneen ja enkeli/opas vastaa minulle telepaattisesti (näen heidän keskustelun aikana kuten kenet tahansa keskustelukaverin). Suoraan telepaattinen kommukointi ilman äänen käyttöä vie minulta energiaa ja väsyttää kamalasti. Saan myös apua enkeleiltä ja oppailtani. Ihanin kokemus on edelleen se, kun ensimmäisillä meditointikerroillani silmääni alkoi kutittaa. Olin juuri päässyt ihanaan rentoutumisen tilaan eikä minua innostanut yhtään ajatus rauhan rikkomisesta, jotta saisin raavittua silmääni. Pyysin enkeliäni hoitamaan kutinan pois silmästäni puolestani ja hän pyyhki silmääni peukalollaan. Tunsin sen niin, niin selkeästi, se oli ihanaa ^_____________^
Aurojen ja energioiden (ja eteenkin niiden!) aistiminen on yhtä arkipäiväistä kuin sen aistiminen, onko ulkona kylmä vai kuuma. Vai jotain siltä väliltä. Olen hyvin tarkka sen suhteen, että kotini aura ja energiatasapaino ovat kunnossa eikä energia jumi minnekään. En välttämättä pysty edes menemään paikkoihin, joissa on ahdas energia, sillä alan voida huonosti ja muutun levottomaksi. Aistin myös musiikin energiaa ja kuuntelenkin musiikkia enemmänkin aurallani ja chakroillani kuin korvillani. Juuri tänän piti pyytää kämppisystävää vaihtamaan nettiradion dark electronic-kanava toiseksi, kun istuessani kaiuttimen lähelle tarpeeksi kauan tuo musiikki alkoi oksettaa minua. Nyt on tosin energisesti muutenkin vähän herkkä kausi ja sain samanlaisen oksennusolotilan toisen ystäväni kuunnellessa viikinkihenkistä kansanmusiikkia.
Entisistä elämistä on ollut juttua minun suusta niin paljon, ettei niistä enää xD Selvänäköisyys tulee esille tuolla omassa kyselyketjussa. Edelleen harjoitellaan! Nappaan aurat valokuvista niin, että nähtyäni jonkun henkilön valokuvan minun ei välttämättä tarvitse tavata häntä enää kasvotusten tietääkseni, millainen hän on.
Kummittelua on ollut tosi paljon juuri tänä vuonna, kun muutin ystäväni luo hänen äitinsä kuoltua. Äiti hiimaili täällä talossa monta kuukautta kävellen pitkin yläkertaa jne. Mukana tuli jossain vaiheessa vielä kauan aikaa sitten kuolut tätini mies, joka rymisteli niin kovaa, etten meinannut saada nukuttua! Onneksi eräs ystävällinen henkilö auttoi minua selvittämään tätini miehen viestin ja kun yhteisymmärrys minun ja herran välillä alkoi pelata, loppui kummittelukin
Ääniä ja musiikkia on tullut kuultua päässä unen ja valveen rajamailla. Ruumiista irtautumisia on ollut useita ja ne ovat aina olleet hyvin dramaattisia. Minä en koskaan vain irtoa mukavasti ja jää leijumaan johonkin ruumiini lähelle, vaan imeydyn jonnekin huitsin nevadaan hirveällä vauhdilla, ihan kuin kosminen pölynimuri imaisi minut kehostani pois!
Kuulostaa ehkä hauskalle vertaukselle, mutta se on TODELLA inhottavaa ja pelottavaa - eteenkin, kun en pääse itse takaisin ruumiiseeni. Joudun aina hädissäni huutamaan apuun enkeliäni. Olenkin alkanut pelätä ruumiistairtautumisia niin paljon, että sellaisen "läheltä piti"-tilanteen jälkeen olen aivan paniikissa, enkä uskalla enää nukkua pitkään aikaan.
Muihin kokemuksiin voitaisiin listata myös unen aikana kuunnellut universaalit luennot tuolla Toisella Tasolla, joita joitakin muistan vielä herättyäni. Pystyn saamaan yhteyden myös fiktiiviisiin hahmoihin, kuten sarjakuvien, kirjojen ja elokuvien henkilöihin. Kun tarpeeksi moni ihminen rakastaa jotain fiktiivistä hahmoa se saa itselleen niin paljon energiaa, että pystyy elämään yksilöllisenä energiaolentona henkimaailman tasolla
He ovat hauskaa seuraa, joskaan eivät yleensä jaksa puhua. Olen tavannut myös Jumaloppaita.
Yksi erikoinen juttu on se, että mukanani kulkee jokin henkimaailman olento. Se on seurannut minua siitä lähtien, kun muutin pois kotoa (tai siis olen ollut siitä tietoinen siitä lähtien). En tiedä mikä se on tai kuka se on. Se ei ole enkeli, eikä virallinen opas, ei sukulainen, eikä kukaan muukaan. Luulen, että ehkä kyseessä on ehkä olento sellaiselta planeetalta, jolla olen itse aikaisemmin asunut tai sitten se on jokin hyvin läheinen sielu, joka ilmentää minulle itseään pitämällä minua silmällä. Hyvin ystävällinen olento, joka on yleensä taka-alalla. Eräs ystävistänikin aistii hänet. Hänellä on kiltti aura ja pidän hänestä kovasti! Ehkä hänelle pitäisi keksiä nimi?
Lahdessa asuessani minun olohuoneeseeni lyöttäytyi kolme harmaata enkeliä. Tai "enkeliä". En ole koskaan nähnyt sellaisia. Hyvin pitkiä, miesmäisiä, silmät kokonaan mustat mutta lempeät. Kaapu harmaa, hiukan sotilaallinen kaikkine hienoine merkkeineen. Siellä ne vaan seistä möllöttivät hiukan puoliympyrässä aina siinä yhdessä ja samassa kohdassa. Koskaan he eivät sanoneet minulle mitään ja minä tuumasin, että herrat saisivat kyllä viipyä siinä ihan niin pitkään kuin haluavat, kunhan eivät häiritse minua. Kun oma enkelini ei osoittanut mitään hätääntymisen merkkejä näitä vieraita kohtaan, herrasmiehet saivat jäädä. Minulta tosin kesti jonkin aikaa tajuta heidät. Aistin vain olohuoneesta energiaa, ihan kuin siellä olisi joku, vaikka energia ei ollutkaan mitenkään negatiivinen. Kieltämättä helpotti tietää, että mitä ja ketä siellä oikein on
En tiedä, missä kyseiset heput nyt ovat, ehkä edelleen seisoskelemassa siellä olohuoneessa. Täällä niitä ei ole enää näkynyt.
Sittenhän on näkynyt myös yksinään liikkuvia esineitä, jotka jaksavat aina säikäyttää
Minua päin heitettiin kerran hiusklipsuni stereoiden päältä. Se lensi puoli metriä ja lävähti jalkojeni juureen.
Kuten huomataan, yliluonnollisia kokemuksia minulla on (iästäni huolimatta) hyvin paljon. En viitsi edes kirjoittaa niitä kaikkia tähän, tukkiintuu vielä koko foorumi
Paljon erilaisia kokemuksia! Suurin osa hyviä, mutta muutamia ikäviäkin mahtuu joukkoon. Jutut ovat jo niin arkipäiväisiä, ettei niihin aina edes kiinnitä huomiota.