Vastaanpas sitten minäkin, uutena tulokkaana.
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä
En näe, mutta tunnen, jos tunnustelen. Voi kuvitella ihmisen "jonkin väriseksi", mutta en usko sillä olevan tekemistä auran kanssa. Kehon jumikohdat tunnen energeettisesti, mutta vain jos tunnustelen. En siis ole "aina avoin".
Näen unia, jotka toteutuvat
On ollut ehkä muutaman kerran, mutta enemmän ehkä kuitenkin symbolisia unia, joiden merkitys selviää myöhemmin. Eli ei niinkään elokuvamainen pätkä, jonka elän sitten myöhemmin konkreettisesti.
Muistan entisiä elämiä
Pari lyhyttä välähdystä (epämiellyttäviä) ja yksi pitempi, josta en enää tiedä mikä on tapahtunut oikeasti ja mikä on mielikuvitusta, koska olen sitä sen verran pyörittänyt mielessäni ja lisäksi saanut ulkopuolelta infoa asiasta. Ongelmallinen elämä kuitenkin, jota ratkon tässä elämässä, kun meni vähän ketuiks edellisellä reissulla.
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta
Aina kun pyydän ja varmaan pyytämättäkin. Enkelin tai siksi itseään kutsuvan kanssa aloitin kirjoitushommat, mutta myöhemmin (moneen disinformaatioon kyllästyneenä) otin yhteyttä itse päämaestroon. Nykyään keskustelen enemmän sieluni kanssa kuin Jumalan (no, periaatteessa sama asia). Olen vähän niin kuin yksin, vaikka en toisaalta olekaan. Ehkä mulla on nyt sellainen "Mie itte" -elämä tai -kausi. Enkeleitä kutsun avuksi lähinnä parkkipaikkaa tarvitessani. Henkiopas piipahtaa harvoi vierellä, tulee tarvittaessa. Muuten ympärillä ei pyöri, tai ainakaan en ole huomannut, että pyörisi, oppaita tai auttajia.
Minulla on kokemusta kummittelusta
Tämän voisi ehkä peruuttaa. Varsinaisesti en ole nähnyt tai kuullut, vaikka kummitustalon pihapiirissä olenkin asunut. Lähinnä huomaan kummitustalot siitä, että niskavillat nousee pystyyn ja haluan paeta. Olen kyllä yläkertaa ohjeistanut, etten halua olla missään tekemisissä kummitusten, tms. kanssa. Toistaiseksi on toiminut.
Olen kokenut hengellisen heräämisen
Parikin kertaa. Niistä on aina lähtenyt edellistä isompi muutos liikkeelle.
Minussa on henkiparantajan vikaa
Kuulemma kädet on kuin silitysraudat, tiedä sitten mistä syystä. Fyysiset sormet on kyllä enemmän kylmät kuin kuumat. :
En tee hoitoja. En halua kohdata ihmisiä. Siinä on yksi kasvun paikka.
Minulla on kokemusta telepatiasta
No joo. Ajattelen jotain ihmistä ja hetken päästä hän soittaa, tai toisinpäin.
Tai sitten alan puhua jostain samasta asiasta yhtäaikaa toisen kanssa. Tapahtuu harvoin.
Olen nähnyt ufon
Jep. Läheltä ja kaukaa. Tai sitten tuo "läheltä" oli unihalvaus, tms. Joka tapauksessa henkioppaani silitti sillä aikaa päätäni kun olin kohmeessa sängyssäni ja avaruusveli näytti jotain härpäkettä ja kysyi, halusinko lähteä käymään... kohinaa. Ajattelin siinä, että viettehän te minut muutenkin, mitäs siinä lupaa kyselet. Mut ei se vienytkään.
Katosi vaan, samalla kun tärinä/horkka loppui. Myöhemmin, kun olin uudessa koulussa, heräsin keskellä yötä istumaan (siis ajattelematta mitään). Ikkunasta näkyi kaukana puiden latvojen yläpuolella oranssi, hiljalleen lipuva ovaali "ufo". Siellä ei ollut autoteitä, eikä auton valokeilat olisi voineet liukua sillä tavalla tasaisesti. No, minulle siinä sitten välähti, että ne tulivat minua morjestamaan uudella paikkakunnalla, olin siis valinnut oikean tien.
Osaan kommunikoida eläinten kanssa
Suoraan tai sieluni välityksellä. Teen harvoin, vaikka omiakin eläimiä on. Lähinnä otan yhteyttä, jos on tarpeen. Pari kertaa on joku vieras eläin puhunut omasta aloitteestaan. Oman koirani en esimerkiksi kuullut puhuvan kuin kaksi kertaa: ensimmäisen kerran, kun kysyin minkä nimen se haluaa ja toisen kerran kun se ilmoitti aikansa tulleen täyteen.
Jotain muuta, mitä
Keskustelen sieluni kanssa, eli höpötän itsekseni.
Mutta jos nyt kauniisti sanotaan, niin sieluni kanssa lähentyminen on parasta, mitä minulle on tämän elämän aikana tapahtunut. Olen käytännöllisesti katsoen itse selvittänyt menneitä epämiellyttäviä kokemuksia ja tullut aika pitkälle siitä, mistä aikoinaan lähdin liikkeelle. Toki työsarkaa on vielä vaikka kuinka, mutta helpottaa tietää, että minulla on välineet, joiden avulla selviän mistä tahansa kokemuksesta. Jos vain maltan kuunnella. Luottamus on jo aika hyvällä mallilla, mutta välillä unohdun liikaa tämän konkretian koukkuihin.