Olipa näitä kokemuksia mielenkiintoista lueskella.
Täälläkin ollut nyt pientä matalalentoa etenkin luovuuden puolella ja varsin huonoon aikaan kun pitäisi ennakkotehtäviä tehdä. Toisin biorytmeissä onkin äly ja tunne molemmat kovassa laskussa joten eipä ihme. Nousua odotellessa!
Omia merkittävempiä "yliluonnollisia" kokemuksia on varmasti nämä.
Ensimmäisenä ehdottomasti tämä mikä tapahtui kuusi vuotta sitten. Olin menossa nukkumaan. Yhtäkkiä näin edessäni ilmielävänä hahmon katsomassa minua. Menin aivan paniikkiin (en vielä uskonut mihinkään ns. huuhaa hölynpölyyn). Soitin työnantajalleni joka oli myös osoittautunut mulle aika tärkeäksi hoitajaksi siinä vaiheessa elämää kun oli vaikeaa. Työnantajani oli mielestäni ihana, mutta vähän hörhö kun huuhaili kaikkea henkimaailma- ja energiajuttuja
Suhtauduin näihin lähinnä lämmölä ja huumorilla.
Työnantaja rauhoitteli minua. Sanoi että näin hänet sillä hän oli juuri meditoimassa ja irtaantui kehostaan ja näki minut. Kertoi mihin aikaan tuo tapahtui ja se oli tismalleen samaan aikaan kun näin hänet!
Ja sitten yhtäkkiä huomasin jotain outoa. Käteni ympärillä oli violettia ja valkoista valoa ja sormistani tuli kipinöitä. Menin aivan hysteeriseksi ja ajattelin seoneeni lopullisesti. Työnantaja vaan naureskeli ja rauhoitteli minua. Seuraavana päivänä iski mulle käteen kirjan auroista. Se mitä olin nähnyt oli tismalleen sitä mitä siinä luki!!! En ollut koskaan edes kuullut mistään auroista. En ollut kertonut työnantajalle mitä värejä näin. Hänen poikansa näki aurat ja kysyin mitä väriä hän näkee. Vastaus oli violettia ja valkoista sekä ihan vähän keltaista pään alueella.
No kaiken tämä käsittely vei jonkin aikaa, mutta tuo on edelleen ehdottomasti suurimpia kokemuksia elämässäni ja todiste ainakin itselleni että kyse ei ole mistään massahysteriasta kun näin jotakin mistä en ole ikinä kuullutkaan.
Hauskaa vielä oli se että työnantaja sanoi nähneensä jotakin lentävää millä oli isot kynet. Ehkä kotka? No hänen poika näki oppaani mikä ainakin silloin oli leijona millä on siivet
Käsittely sitten tosiaan otti hetken aikaa
Toinen ihana kokemus on ollut se kun työnantaja antoi mulle taas kerran reikihoitoa. Hän sanoi nähneensä valon laskeutuneen mahaani. Silloin yritettiin lasta, mutta en kertonut siitä mitään. Kolme päivää sitä ennen oltiin heiluteltu peittoja ja kolme viikkoa sen jälkeen tein positiivisen raskaustestin
Hän siis näki keskimmäiseni sielun laskeutuvan luokseni.
Ja kolmas mieleenpainuva on kun minulta kerran puuttui 5 euroa. Olisin tahtonut ryhmämeditaatioon ja rahat oli aivan loppu. Seisahdin paikalleni ja toivoin mielessäni viittä euroa. Pistin käden taskuun ja HÄH sielä oli viisi euroa
Olin joskus unohtanut sen sinne ja nähtävästi homma oli järkätty niin että se oli sitten sitä meditaatiota varten. Päivittäin olin sitä taskua kaivellut avaimien takia enkä huomannut mitään. Kauan sen oli ollut pakko olla sielä kun minulla ei ollut ollut käteistä pariin viikkoon.
Niin ja kun vielä vähän epäilin vaan olevani hullu tapauhtui kerran niin kun työnantaja tunnusteli auraani hän sanoi että auran kokoa voi säädellä itsekkin. No tuhahdia asialle mielessäni ja mietin että no pistetäänpä sitten oikein iiiso aura ja samalla hän meni kauemmas ihmeteli että kylläpä kasvaa. Tuhahdin taas ja mielessäni vedin auran ihan itseeni kiinni ja hän tuli lähemmäs ihan kiinni ja tämä toistui ja toistui. Oli kai siinä pakko uskoa että on joko aura tai hän osa lukea ajatuksiani.
Sitten korteista on tullut aivan mahdottoman paikaansa pitäviä juttuja. Mulla on Kyllikin Oraakkeli kotit mitkä on varsin eksakteja eikä jätä paljon tulkinnan varaa. Ne on mun ykköskortit kun niistä tulee aina täysin osuvat osumat, mutta käytän vain hädässä. En huvikseni.
Ja reikihoidoissa on ollut aina mielenkiintoista. Reikiopettaja kertoi yhden oppilaan olevan raskaana, vaikka tämä ei tiennyt sitä vielä itsekkään. Oppilasta kyllä vähän harmitti...
Onhan näitä nyt kun alkaa muistelemaan... Uusia odotellessa jos vielä joskus saisi näitä kokea.