Kysyisinkin nyt, onko jollekin muulle ilmaantunut esineitä tyhjästä? Ja voiko tätä selittää jotenkin henkimaailman ilmiöillä?
En tiedä tyhjästä, mutta kun olin pieni niin meillä oli sellanen kippo (tai no, tuhkakuppi
) jossa oli "tarpeettomia" avaimia ym.
sälää. Niin kauan kun muistan niin siellä oli tämä tietty avain josta jotenkin tykkäsin. Sitten kun olin 11 niin muutimme erääseen
taloon johon äitini mukaan erityisesti minä halusin ihan välttämättä muuttaa. Selvisi että se avain sopi oveen. Vanhempani asuvat
vieläkin siellä, ja minulla on edelleen avain tallessa. Se on ihan erilainen kun talon muut avaimet. Mun avain on valmistettu
Italiassa, ja talon muut avaimet Norjassa, myös valmistaja on siis eri. Melkoinen yhteensattuma, jollei jopa kohtaloa sanoisin
Tätä juttua ei tosin kukaan tahdo uskoa, mutta totta se on. Vasta vanhempana on tullut ajatelleeksi että ehkäpä nämä asuinpaikatkin
on ennalta "määrätty", tai ainakin osa.
Nykyistä asuntoanikin ikään kuin "tyrkytettiin" minulle kahteen kertaan. Edellinen asukas asui tässä vain vuoden verran, vähän kuin
"varatakseen" tätä minulle. Kukaan muu ei tästä tosin ollut edes tarjousta jättänyt. Haikailin tähän todellakin jo vuotta ennen.
Sitten tuli vähän kuin pakkomuuto, ja hups, sama asunto oli tullut myyntiin. Ainakin tuntui että tää oli sit kai tarkotus
Ja se
että rahoitus järjestyi oli sitte ihan oikea ihmeiden ihme.
Kai sitä voi kutsua tavallaan yliluonnolliseksi kokemukseksi, kun vain kuulee toisen äänen niin saa...
Hrrrr...
Toivon että minullakin tulee olemaan sitten vastaava vaikutus mielitiettyyni
Ja toki olisi mukavaa myös kokea.
Aika hurjaa
Onneksi olkoon! ...Tai mitä tässä pitäisi sanoa
- VB