Kun oltiin mieheni ja hänen poikansa kanssa anopin luona kuultiin musiikkia yhtä aikaa joka tuli "jostain"
Samana yönä keskustelin sujuvammin kuin koskaan kahden edesmenneen kanssa. Mieheni veli ja isä tulivat ihan viereeni yöllä ja sitä intuitiivista kommunikointia kesti n. puoli tuntia.
Vanha pappi lauloi ortodoksisia kirkkolauluja ja poikansa piti mun kädestä kiinni antaen neuvoja tulevaa koskien.
Tunnelma oli miltei pyhä
Eilen aamulla kun mies vielä nukkui ja oltiin illalla suunniteltu lähtevämme aamutuimaan, kuulin askeleet jotka lähestyivät huonettamme, pysähtyivät ja vaikka pidin silmät kiinni koko ajan tunsin läsnäolon sekä iloisen vilkutuksen
Appiukko ties että lähdetään just sinä päivänä ja tuli moikkaa.
Anoppi on nähnyt hänet myös ja ovat keskustelleet.
Mieheni sanoi et isänsä olis tykännyt minusta joten me tutustutaan hieman eri tavalla toisiimme
Meedion mukaan hän halusi materialisoitua edessäni jo pari vuotta sitten.
Mä tykkään siitä ukosta vaikken ole elävänä nähnyt koskaan. Kuoli viiskymppisenä sydäriin.
Veera-naisen kanssa juttelin alakodin partsilla usein kun tää koti oli rempassa. Ekan kerran näin hänen kuvansa ja olin ihan
kun tunsin hänet ulkonäöltään vaikka hän kuoli jo v.1965
Mä näköjään herkistyn koko ajan vaan lisää mut ei se enää haittaa kun tää on jo niin arkeen sopivaa