Mihinhän ketjuun sijoittaisin tämän? Pakko saada ulos joka tapauksessa!
Viime kesänä kaaduin ja etuhampaisiini kolahti kaulassani ollut massiivinen koru. Toiseen etuhampaaseen tuli pieni särö, lähinnä halkeaman alku, jonka havaitsi hyvässä valossa tutkiskelemalla. Hammasneurootikkona olin tietenkin hyvin pahoillani tästä ja rupesin käsilläni lähettämään energiaa tähän hampaaseen. Jatkoin tätä pari viikkoa aika satunnaisesti, ja nyt säröä ei enää ole, vaikka missä kulmassa ja valossa tarkastelisi.
Mietin vaan, että oliko näillä mun käsillä jotain vaikutusta asiaan, vai paraniko hammas "itsestään". Käsittääkseni tuollaiset halkeamat ei voi mennä umpeen, koska hammasluu ei uudistu. Mahdollisuus on tietysti, että osa hampaan pinnasta on hankautunut pois ja näinolleen särö mennyt samalla. Tuntuu silti vähän uskomattomalta.
Siitä lähtien oon ruvennu hoitamaan käsilläni hampaita(muun hammashuollon lisäksi tietysti, hehe
)Käymään vaan ulkopuolelta kämmenillä läpi niin, että lämmin energia tuntuu. En tiedä onko tuolla vaikutusta, mutta toivossa on hyvä elää! Voisin kuvitella, että kun samalla lailla olen suojannut kurkkuani sateessa kylmettymästä, hampaidenkin ympärille voisi tulla joku energiakerros, ainakin hetkellisesti joka suojaisi niitä? Voi apua, kuulostanko ihan kajahtaneelta....