Mun kodin seinissä on vilkahdellut kirkkaita valoja joka ikinen ilta parin viikon ajan.
Välillä jo heti aamusta kun silmät saan auki, katossa välähtää kirkas tai sininen välkähdys.
Tiedän näiden olevan enkeleitä ja/tai oppaita mutta on täällä ollut myös ääniä.
Viime viikolla ennen nukkumaanmenoa alkoi kuulua musiikkia olohuoneen nurkasta.
Naisen ääni eikä sanoista saanut kunnolla selvää. Sit siihen lauluun liittyi miesääni.
Avasin silmät ja laitoin valot päälle. Musiikki loppui samantien.
Viime yönä kuulin rapinaa ja oli vahva läsnäolontunne eli se, etten ole yksin
Siinä huonessa josta rapina kuului,oli ilmestynyt yön aikana mun farkkuihin iso savitahra
En tajua mistä se sotku on tullut. Lahkeesta polveen asti savea. En ole mitenkään voinut sotkea itseäni kotona noin enkä ole käynyt missään metsikössä tai yleensäkään kaatuillut.
Kuivunutta savea... Tosi outo juttu
Mun äitini näki ne farkut ja on soitellut tänään kysyäkseen vaan monta kertaa mistä se sotku on tullut. Mistä ihmeestä minä tiedän? Mutsi ei usko mun paranormal juttuihin heti vaikka on itsekin kokenut muutaman erikoistapahtuman mm. samankaltaisia, musiikkia-ei-mistään-kokemuksia meillä kummallakin on.
Mun ex-mieskin kuuli aikoinaan ennen kuin olin itse kokenut edes sellaista
Astro.com sivuilla mulle ennustellaan valaistumiskokemusta. Miten syntymäkartasta voi nähdä muka tollasta etukäteen?
Mä näen vaan värähtelevää ilmaa ja valonvalkähdyksiä jotka ei siis ole enää mitään
uutta.
Savi oli. Miksiköhän nää ilmiöt liittyy usein vaatteisiin?
Kaappien ovet avautuu myös itsestään edelleen. Yleisin on vieläkin kylpyhuoneen peilikaapin ovet mutta myös keittiössä tapahtuu samaa.
Jotenkin niin tottunut jo näihin ilmiöihin ettei enää paljon liikuta