Kiitos
Oli tosi kiva käydä tapaamassa uutta ihmistä ja saada tietoa
Kodissani tapahtui kahtena iltana ennen meediolla käyntiä outoja. Sisäilma väreili mutta ei kirkasta puhdasta energiaa vaan enemmänkin nihkeää ja painostavaa.
Mulla oli hieman samanlainen olo kuin silloin kun vaistoan sielun lähtevän henkimaailmaan. Hätäilin ja pelkäsinkin pitkästä aikaa.
Kelmeä energia oli inhottava.
Sit päätin toimia: avasin ikkunat ja parvekkeen oven, sytytin kynttilät, laitoin ortodoksisen kirkkomusiikin pauhaamaan ja rukoilin
Pikkuhiljaa oloni rauhoittui energian puhdistuessa ja tunsin vanhan papin läheisyyden (entisen mieheni isä). Hän tuli lähelleni kera turvallisen energian. Kiltti
Kerroin meediolle tästä ja hän sanoi että toimin oikein. Näissä tilanteissa voi käskeä kolmasti energian/ entiteetin poistumaan. Tämä kolmesti käskeminen mainitaan Raamatussa.
Tän paskaenergian lähestyminen tapahtui kahtena peräkkäisenä iltana.
En tiedä miksi se tuli ja mikä se oli. Meedio sanoi että älä anna nyt mielikuvituksesi lentää eli älä kuvittele sille muotoa.
Suosituksena oli laittaa pienet suolakupit jokaisen huoneen nurkkiin jonka tänään teinkin. Kysyin eilen kannattaako mun jäädä tähän asuntoon ja mitä tehdä uuden, homevapaan asunnon saamiseksi. Vastaus oli ei kannata muuttaa, mikä ihmetyttää kyllä hieman.
Täällä on tapahtunut paljon pahaa minulle. En toki halua elää menneessä mutta välillä tulee vahvoja muistoja...
Mua vahvistetaan henkimaailmasta koko ajan luottamuksen lisäämiseksi.
Kysyin suoraan tulenko toimimaan meediona/kanavana. Vastaus kyllä.Tulen tekemään auttamistyötä jossa käytän kanavoitua tietoa apuna.
Maadoituksesta neuvot oli: miel monta kertaa viikossa luontoon miel metsään. Männyt mainittiin kaksi kertaa.
Mun talon pihalla on kuusia. No ok takerrun pikkuseikkaan mut joku tässä asuntoasiassa mua häiritsee...
Mieleen tuli myös Päivi Kaskimäen sanat helmikuun astrossa miten ei tulis luottaa liikaa keneenkään tietäjään vaan omaan itseensä. Nooh, katsellaan mihin tämä johtaa..
Ensi viikolla tulee keittiöukkeli tutkii mestoja koska putkiremontin yhteydes nikkaroidaan uusi keittiö + tulee uudet masinat.
Näillä muutoksilla toki muuttuu energiakin mutta siihen menee niin helvetin pitkä aika, loppuvuodesta vasta
Liikkuminen tosiaan mainittiin myös pari kertaa koska olen muuttunut kotierakoksi joka liitelee irti kentästä.
Ehkä tosiaan kannattaa painua metsään ja olla miettimättä kämppäjuttuja.
Tänään oli ihana auringonpaiste
Selvästi vaikuttaa energian lisääntymisenä. Sunnuntaina on kynttilänpäivä
Siunattua viikonloppua astroväelle