Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: häitä, lentoturma ja muuta jännää  (Luettu 3295 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« : 18.09.2007 19:21:53 »

Näin unta että katsoin autosta kuinka takanani lenti kone todella matalalla, välillä se pääsi nousemaan mutta taan tippui laspäin.. sai korjattua niin että meni nokka kohti taivasta.. vauhti ei riittänyt vaan se lähti perä edellä takaisin maata kohti.. katsoin autosta kuinka se tippui työpaikkanipäälle jossa asun. Kävi valtava räjähdys jonka voimasta auto lähti liukkaalla tiellä luisumaan kovaa vauhtia mutta tunsin sen hidastettuna ja sanoin edessä istuvalle ystävälleni joka autoa ajoi että "ihan rauhassa kyllä sinä saat tämän pysymään tiellä kun keskityt vain" Mentiin kuitenkin päin mäntyä mutta kehenkään ei sattunut. Katsoin kuinka aivan valtavat liekit oli rakennuksen päällä ja tajusin että minun kissat on siellä. Lähdin juoksemaan itkien ja huutaen että jos kissat on kuolleet tapan itseni!! Olo oli todella kamala.

Seuraavassa unessa olin työpaikallani ja kissat oli eteisessä, sanoin esimiehelle voiko se auttaa tuomalla toisen kissani mutta se otti väärän kissan.. ihmettelin mistä se sellaisen että ota se minun kissa.. hän sanoi että minun kissahan on kuollut ja näin mustan peinen karvakasan nurkassa.. esimiehellä oli villikissa mitä oli unessa paljon roskiksien luona. en halunnut villikissaa:(

Seuraavassa unessa tätini meni naimisiin keskellä kaupunkia.. Minulla oli miespuoleinen kaverini. Hän löysi punaisen lapun jossa haastettiin meidät kaikki serkukset samalla menemään naimisiin. Ystäväni otti haasteen vastaan ja minua alkoi ahdistamaan.. Enhän voisi mennä naimisiin kun hän ei rakasta minua!! Kuitenkin hän oli lähdössä ostamaan sormuksia ja minun piti jotenkin pelastaa tilanne. Kävin ostamassa kumiset ystävyys sormukset ja ajattelin että ehkäpä pappi vain siunaa meidän ystävyyden.. En tiedä kuinka siinä kävi. Unessa veli oli kuitenkin ex-vaimonsa kanssa ja ex-vaimolla oli valkoinen morsiuspuku. Veli oli jotenkin paniikissa tilanteesta mutta lopuksi sanoi että "kyllähän tää jännitti mutta ei se sit hullumpaa ollut" (koska oli ex-vaimonsa kanssa siinä niinkuin ennen)

Seuraavassa unessa olin Kööppenhaminassa ja siellä kaikki oli kuin Dalin tauluissa.. talot vinoja ja värikkäitä. Menin vanhan naisen luo, asunto oli rähjäinen, ei huonekaluja ja lattiat ja seinät vanhaa tummaa höyläämätöntä puuta.. orpoja lapsia istui lattioilla. Olin hakemassa sieltä kissaa ja asunnossa ei ollut valoja ollenkaan, siellä oli pimeää.. Joku liikkui minua kohti ja luulin että se oli kissa mutta lähempänä katsoin että se oli vanha lenkkari, sen sisällä oli tumma rotta joka sitä liikutti minua kohti.. Säikähdin kamalasti ja iljetti. Menin istumaan pienen tummahkoihoisen pitkähiuksisen nätin tytön viereen. Tyttö katsoi minua tummilla kauniilla silmillään jotenkin surullisesti. Rotta tuli meitä kohti, pistin jalkani sen päälle ja tapoin sen.

Sellaisia unia tälläkertaa.. huh, oli tosi rankka yö ja aamulla olin erittäin väsynyt, miten sitä taas muistaakin noita unia niinkuin ne tapahtuisi oikeasti=/ Jos joku tätä voisi taas tulkita..
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #1 : 20.09.2007 16:28:56 »

ei taida kukaan pystyä tulkitsemaan näin sekavia unia;D En tiedä mistä johtuu että näen nyt jokayö kissa unia.. viimeyönäkin näin unta että toinen kissoistani tippui korkealta parvekkeelta:/ Se oli asfaltilla ihan veltto ja minä yritin sille puhua jonka jälkeen se näytti pieniä elonmerkkejä vaikka olin varma että se oli kuollut. se heilautti tassuaan ja oksenti verta. Lähdin kiireellä viemään sitä lääkäriin.. en tiedä kuinka uni päättyi.
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 20.09.2007 22:17:36 »

kissa on naisen intuitio,
Pekka Suomista lainaten:"Kissa on itsenäinen,pimeässä liikkumaan pystyvä,tutkiva eläin.Nainen on passiiviseen tietovarastoon pääsevä,
intuitiivinen ja miestä kestävämpi vitaaliolento.Kyky liikkua pimeässä ilman valoa,kertoo symbolisesti intuitiosta.Unien tulkinnassa eläinten näkökyky on otettava huomioon."
elikkä
kuuntele intuitiotasi,
se varoittaa jalkavammasta (rotta ja kenkä)
myös taloudellinen ahdinko voi yllättää,
onko taakse jätetty romanssi,joka ei oikein saanut tuulta siipiensä alle? työpaikkaromanssi?
onko kiistaa palkasta vai pimeän työvoiman käyttö?
mihin haluat sitoutua,menneeseen vaiko tulevaan? aamen..
pidä huolta itsestäsi,
kehottaa  ceres harka 24 astetta,
liekö lähellä kuutasi,
vaiko oppositiossa  mars skorpioni:iin?
ja eikös sulla ole ikäkausitransiitti saturnuksella?
28-vee ja minä kriisi,
elämäntilanteen uudelleenarviointi,psyyke kypsyy..
ja
muista,
kissalla on 9 henkee,
ja se putoaa aina jaloilleen..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: