Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: intro_virgovirginae  (Luettu 4594 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« : 19.09.2007 16:10:01 »

Mietin viikkotolkulla omaa nimimerkkiä osallistuakseni kateelliset neitsytihmiset keskusteluun (provokaatio lienee tehokkain keskustelun aloitus) - toisaalta olen jo pitempään vieraillut täällä ilman tunnuksia, sillä olen ollut epävarma siitä, mikä näkyy muille keskustelijoille. Tästä sitten voittekin päätellä lisää neitseiden perusluonteesta.

Minusta on yksinomaan järkevää pitää epäolennaiset tiedot omana tietonaan ja ilmaista vain ne asiat, jotka tarvitaan päätelmien tekemiseen. Tämäkin on lähinnä elämän opettamaa - ette uskokaan miten vaikeisiin tilanteisiin joutuu, kun kertoo kaikille suurinpiirtein kaiken minkä tietää (siitäkin on kokemusta, sillä vaaka nousee). Ei kannata olettaa, että kaikki ihmiset ympärillä olisivat kypsiä ja osaisivat käyttää saamaansa tietoa harkiten. Sen sijaan Merkuriuksen hallitsema kommunikaatiotaitoinen neitsyt voi ohjailla ja hedelmöittää keskustelua sopivilla mausteilla, tiedonmurusilla tarkoituksellisesti annosteltuina.

Minusta neitsyt ei ole yhtään hankalasti ymmärrettävä - minulle merkki on aina liittynyt neitsyt Mariaan (syntymäpäivä 8.9.) ja "immaculate conseption" - tahrattoman sikiämisen käsitteeseen, mikä toisaalta tietenkin on mysteeri ja ihmisen käsityskyvyn ulottumattomissa. St Mariassa yhdistyvät neitsyt - tyttö ja äiti - Dei mater alma, ravitseva Jumalanäiti. Neitsyt voi siis olla myös äiti, mutta sisäisesti nunna - Jumalalle tai tieteelle vihkiytynyt. Taroteissa Neitsyttä edustaa Erakko.

Pari päivää sitten oli Hildegard Bingeniläisen muistopäivä 17.9. Hildegard on edustanut minulle myös neitsytenergiaa puhtaimmillaan.

Ortodoksinetissä ilmaistaan Marian luonne sanan kuulemisena ja palvelemisena (lainaus): "Maria ei oikeastaan ”kätkenyt” näitä asioita sydämeensä ikään kuin piilottaakseen niitä vaan pikemminkin ”piti” ne sydämessään. Hänen suuruutensa on Sanan noudattamisessa."

No, niin tässä minä:

 askendentti vaaka

Stellium eli siis  aspect_con  pluto uranus aurinko (11 huone) merkurius kuu neitsyt (12 huone)
 aspect_opp chiron saturnus kalat (6 huone)

em. Stellium  aspect_sexneptunus skorpioni (2. huone) aspect_opp kuunsolmu harka
em. Stellium aspect_sex jupiter juno rapu (10. huone)

lisäksi  vesta venus neitsyt(11 huone)

 mars leijona


Jatkan kitkeristä neitseistä, kunhan pääsen taas velvollisuuksiltani koneelle.


AveMarisStella

 
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1 : 19.09.2007 16:22:01 »

Ave  Smiley
AveMarisStella  smitten
ja tervetuloa  smiley6600
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 19.09.2007 19:23:52 »

tervetuloa ja hienon nimimerkin olet keksinyt...
tallennettu

Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #3 : 19.09.2007 22:16:37 »

Siis ymmärsinkö oikein, sinulla on 6 planeettaa Neitsyessä? Kyllä vaan, lasken itsepintaisesti pluton planeetaksi, vaikka MC:ni onkin neitsyt :essä ja olen hyvin tarkka yleensä kaikessa fakta- ja nippelitiedosssa.
Oletko mahdollisesti Neitsyen 'arkkityyppi'? Lempiesimerkkini kuusinkertaisesta merkistä on Andy McCoy, joka on kuusinkertainen vaaka. Ja se todella herrasta näkyy.

Ollos tervehditty, AveMarisStella!
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 111



Profiili
« Vastaus #4 : 21.09.2007 00:49:45 »

Joo, 6 planeettaa  neitsyt joista 5  aspect_con keskenään (lisäks  :vesta:vielä  :aspect_con:muut paitsi :kuu:ja merkurius ja  vesta aspect_con venus)

Niitä viittä opponoivat  saturnus chiron kalat

Kartta on muuten neitseellisen siistin näköinen; kaikki planeetat patsi  mars :venus:on miehitetty joko stelliumiin tai mahdollisuuksien kolmioon (jopa  juno aspect_con jupiter osallistuu siihen) aivan kuin koko elämä olisi säädetty jotakin tiettyä tarkoitusta varten. Ei se kuitenkaan siltä vaikuta sillä mä säädän ihan joka paikassa ja tasolla, eikä mikään tunnu kutsumukselta, vaan siltä, että mun on tehtävä ne jutut, koska kukaan muu ei kuitenkaan tee.

Teininä oli arkista ja ikävää olla neitsyt, mieluummin olisi ollut askendentin mukainen vaaka.

Enkä muuten ole mikään siivoushullu - päin vastoin! Sen sijaan mulla kyllä on jokin intohimo tilastoihin ja taulukko-ohjelmiin.


Mun viestit tänne foorumille on kyllä olleet niin omituisia ja asian vierestä (johtuu rommista eiks niin), et ihan kuin olis koko neitsyys mennyttä.


AMS
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #5 : 21.09.2007 22:40:08 »

Lainaus käyttäjältä: AveMarisStella
...että mun on tehtävä ne jutut, koska kukaan muu ei kuitenkaan tee.
Siinäpä se! Erittäin tärkeä tehtävä.

Lainaus käyttäjältä: AveMarisStella
Enkä muuten ole mikään siivoushullu - päin vastoin! Sen sijaan mulla kyllä on jokin intohimo tilastoihin ja taulukko-ohjelmiin.
Oooh, ymmärrän hyvin Excel-vimman. Minulla tosin vielä himpun voimakkaampi perversio on kartat ja aikataulut.

Lainaus käyttäjältä: AveMarisStella
Mun viestit tänne foorumille on kyllä olleet niin omituisia ja asian vierestä (johtuu rommista eiks niin), et ihan kuin olis koko neitsyys mennyttä.
Eihän, olen nauranut pitkästä aikaa oikeen kunnolla juttujasi lukiessa  Grin



tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #6 : 21.09.2007 22:56:07 »

Tervetuloa Neitsyt

 Wink ne ilmentävät monia näkökohtia neitsyt-aiheeseen

Juuri eräs Neitsyt-työkaveri muistutti taas olemassaolostaan järkevästi mutta naisia piisaa... 
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: