Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen surullinen koska...  (Luettu 178473 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #210 : 26.06.2008 12:21:19 »

oman pahuuteni hetkittäinen paljastuminen ja avautuminen itselleni oksettaa hetken. mutta kerranhan se taas kirpaisee ja silmät avautuvat lisää.

 Kiss angel rainfromheaven
; lukiessani hetki sitten tuota "allaolevaa" tekstiä ( on osa Uriel parantaa koko tekstistä) niin muistin yllättäin - samalla - tämän sinun tekstisi  Kiss angel ja hetki meni että löysin sen täältä foorumilta - mutta löysinpäs ... ja päätin laittaa " nämä Urielin terveiset sinulle ....  angel

Tekstisi kosketti erityisesti SILLÄ koin ihan luissa ja ytimissä mistä kerrot .... minulla on ollut " pitkin matkaa" samankaltaisia kokemuksia - kun " suomuja on pudonnut silmiltä" eli yhtäkkiä alkaa näkemään - eli uskaltaa nähdä itsensä kaikkinensa - tosin myös hyvässä MUTTA nk.pahassa(han) se kolahtaa aikas kipeesti ... toisaalta ON hyvä antaa ja uskaltaa itsensä nähdä itsessään kaikki SE , mutta samalla muistaa ETTÄ olemme  myös inhimillisiä täällä "ihmisinä ollessamme" ELI armoa ja armeliaisuutta " myös kehiin " eli näihin hetkiin - mutta ei niinkään niin että uudelleen sokaisee omilla selityksillään SEN arvikkaan mitä itsessään on nähnyt VAAN kun kokemus ja se hetki raastaa NIIN armahtaa myös itsensä - siinä että SE "paha" ja inhottava ja ällöttävä mitä itsestään on löytänyt EI kuitenkaan olo koko totuus ei ollenkaan ....

Ja kun näin tekee NIIN summasummaarum - sen myötä kun uskaltaa rphkeasti katsoa ja kokea tätä puolta itsessään - ja ymmärryksellä ETTÄ se ei ole koko totuus = Armo armeliaisuus - on muutoksen mahdollisuus NIIN saman voi kokea toisten ihmisten kanssa - eli nähdä ja kokeakin toisissakin jotain inhottavaa ja ties mitä - mutta kun ymmärtää itseään ymmärtää nämä puolet myös toissa ... ei niin että pitäisi hyväksyä esmes toisten huono kohtelu - vaan ymmärrys siitä että se on toisen juttu ja kuuluu hänen polulleen ....

Ennenkaikkea kuitenkin kokemuksena omasta itsestään .......




**********************************
URIEL PARANTAA

Kirjoittanut ja arkkienkeli Urielia kanavoinut Jennifer Hoffman ( www.urielheals.com)
Uutiskirjeestä 23.6.2008
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

ARKKIENKELI URIEL: Totuuden kohtaaminen

Kun tietoisuus itsestänne henkisenä olentona kasvaa, näette ihmispuolen eri tavalla ja tietoisuus totuudestanne laajenee. Tämä voi usein pitää sisällään asioita, joista ette pidä itsessänne, koska näette nyt alueita, joissa teiltä on puuttunut luottamusta tai joissa ette ole käyttäneet voimaanne. Joskus ihmisyydestänne selviytyminen henkisyytenne edessä voi tuntua mahdottomalta haasteelta. Miten voitte muuttaa sen, mistä ette pidä ja tulla enemmän sellaiseksi, mistä pidätte, kun tuntuu olevan hyvin paljon sellaista, mistä ette pidä? Miten kohtaatte oman totuutenne ja käytätte tietoa eduksenne?

Totuus jonka näette, voi olla rakkauden ja yltäkylläisyyden puutetta, suurta pelkoa tai hämmennystä. Saattaa olla kyse voimattomien valintojen elämästä, ilon ja harmonian puutteesta tai siitä, ettei saa toisilta sitä, mitä haluaa tai tarvitsee. Saatatte nähdä, missä kohtaa olette tehneet samoja valintoja aina vain uudessaan henkisestä tiedostanne ja ymmärryksestänne huolimatta. Saatatte nähdä vaikeudet, mitä olette kokeneet ja miten olette luoneet ne. Totuus jonka Luoja näkee, on täydellisyytenne, valintoja jotka teitte sielutasolla oppiaksenne myötätuntoa, voimaa ja ehdotonta rakkautta itseänne ja toisia kohtaan.

Totuus paljastuu teille, kun olette valmiita näkemään ja muuntamaan tilanteen. Se tulee teille muistutuksena siitä, missä kohtaa ette seiso omassa voimassanne, missä olette pelossa tai epäilyksessä tai missä unohdatte oman jumaluutenne. Se ei ole muistuttamassa teitä omista vajavuuksistanne, vaikka niin saatatte tilanteen nähdä. Tässä voitte löytää täydellisyyden havaitussa vajavuudessa, ruusun keskellä orjantappuraröykkiötä. Se on hyvin voimallinen oivallus, joka voi vapauttaa teidät elämien kokemuksista, joissa halusitte oppia totuuden oppitunnin. Silloin kun pystytte näkemään totuuden, olette valmis tiedostamaan voimanne. Totuus menneisyydestänne ei ole totuus läsnä olevasta hetkestä. Totuus paljastuu, kun olette valmis selvittämään oppitunnit ja luomaan uusia todellisuuksia.

Olkaa lempeitä itsellenne, silloin kun totuus paljastuu. Tietoinen valintanne ei ole olla voimaton - kyse on voimanne hyväksymisen oppitunnista. Tietoinen valintanne ei ole olla pelossa - kyse on Lähteeseen yhdistymisen ja ehdottoman rakkauden oppitunnista. Tämä on totuus siitä, kuka olette, ja kun näette sen, olette valmis tietämään sen, mitä totuus tuo. Tämä hetki vapauttaa teidät menneisyydestä, pelosta, epäilyksestä - rauhaan joka ylittää kaiken ymmärryksen. Totuus on nähtävänänne ja tunnistettavananne, jotta voitte oppia siitä. Sitten pystytte käyttämään voimaanne uudella tavalla luodaksenne uuden todellisuuden. Näin totuus vapauttaa teidät, ja kun teette tämän itsenne itsellenne, luotte totuuden värähtelyä kaikkien ihmisten koettavaksi ja opittavaksi.

Tietoisuuden kehittäminen

Sen tiedostaminen miten voimakkaita olemme, sallii meidän oivaltaa, missä olisimme voineet valita toisin, tehdä toisenlaisia päätöksiä tai missä saimme merkkejä muutoksen mahdollisuudesta ja hukkasimme tilaisuuden täysin. Sen sijaan että tuomitsemme itsemme tai kritisoimme itseämme, mikä vaan jarruttaa meitä lisää, voimme oppia kehittämään tietoisuutta muuntavista tapahtumista ja siitä, miten niitä käytetään parhaaksi eduksemme.

Muutosmahdollisuuksia on joka hetki, mutta ilman tiedostamista joko hukkaamme nämä tilaisuudet täysin tai teemme samat valinnat joka kerta. Vasta sitten kun valinnat on tehty ja olemme ulkona hetken tunteista, voimme vetäytyä etäämmälle, irrottautua ja käsittää, että olisimme voineet tehdä toistenkin valinnan. Tiedämme, että saamme aina toisia tilaisuuksia oppia oppituntimme - miten siis voimme valmistautua niihin? Tietoisuuden kehittäminen auttaa meitä tunnistamaan muodonmuutostilaisuudet, pysymään läsnä hetkessä ja estää meitä toistamasta vanhaa käyttäytymistä.

Tunteet ja tuntemukset mitä meillä on ihmisistä ja tilanteista, osoittavat parhaiten sen, milloin muodonmuutosta tapahtuu. Toiset osallistuvat oppitunteihimme ja auttavat järjestelmään niitä. Meidän tehtävämme on käyttää niiden antamaa informaatiota valintojen tekemiseen. Jos olemme aina reagointitilassa, teemme päätöksiä ja valintoja tunnetilastamme emmekä käytä kiintymättömyyden ja tarkkailun työkaluja arvioidaksemme sitä, mitä tapahtuu, ja nähdäksemme joukon tilaisuuksia sen yhden sijasta, joka näyttää olevan ilmeisin. Ilman tiedostamista selvin vaihtoehto on se, jonka olemme aina valinneet. Tiedostaen vaihtoehtokenttä on paljon laajempi. Silloin meidän on päätettävä, voimmeko valita eri polun vai emme.

Tämä vaatii kurinalaisuutta ja valmiutta irtautua niistä vanhoista käytösmalleista, jotka luovat meille lisää karmaa. Henkilö joka ärsyttää meitä, tekee sen, koska se on hänen roolinsa elämässämme siihen saakka, kunnes opimme oppitunnin, jossa hän auttaa meitä. Tiedostamalla näemme, että näin tapahtuu ja voimme päättää, haluammeko toimia samalla tavalla joka kerta. Miksi he pystyvät tekemään sen ja mitä voimme tehdä astuaksemme tuosta tilanteesta erilaiseen olemistapaan? Tiedostaen astumme rauhan ja tyyneyden tilaan riippumatta siitä, mitä ympärillämme tapahtuu. Sitten voimme tehdä valintoja, jotka parhaiten hyödyntävät muodonmuutostilaisuutemme, ja siirtyä polulle, joka lopettaa karman ja luo rauhaa, iloa ja uusia tilaisuuksia todellisuuteemme.


Pelkäätkö lahjojasi?


Äskettäisessä lukemuksessa eräs asiakas kertoi, miten kiitollinen hän oli siitä, että olin valmis käyttämään lahjojani ja miten paljon hän arvosti kanssani työskentelemistä. Olimme keskustelleet hänen intuitiivisista lahjoistaan ja siitä, ettei hän käyttänyt niitä. Hän sanoi, ettei hän halunnut vastuuta liiasta tietämisestä, joten hän sivuutti lahjansa ja toivoi niiden häviävän. Ja ne hävisivät, mutta koska hän pelkäsi lahjojaan, hänen elämässään oli toisia alueita, joihin hän ei ollut yhteydessä ja hän tunsi olevansa jumissa. Hänen "lahjapelkonsa" sai aikaan tukoksia monille alueille, mitkä hän pystyisi poistamaan, kun hän kohtaisi haluttomuutensa avautua ainutlaatuisille kyvyilleen.

Jokainen on intuitiivinen ja jokaisella on lahjoja eri alueilla. Jotkut ihmiset kirjoittavat, toiset laulavat, luovat taidetta, pystyvät työskentelemään lasten tai vanhusten kanssa, ovat hyviä organisoijia, yrittäjiä - luettelo on pitkä. Ne jotka tuntevat, että avoimuus omille lahjoilleen avaa heidät myös informaatiolle, mitä he eivät halua tietää, eivät ymmärrä lahjojensa tarkoitusta. Ne antavat meille sen, mitä tarvitsemme, tehdäksemme ainutlaatuisen osamme maailmassa, tehdäksemme oman työmme. Lahjamme antavat meille intohimon ja kiinnostuksen, jota tarvitsemme keskittyäksemme tiettyyn suuntaan. Ilman niitä tiedämme, että haluamme tehdä jotain, muttemme tiedä, mitä se on, ja meistä voi tuntua hämmentyneelle ja suunnattomalle.

Siinä on eroa, mitä osaamme tehdä ja minkä tekemisestä pidämme. Esim. voimme osata kokata, muttei meillä välttämättä ole intohimoa tai tavoitetta tulla kokiksi. Voimme osata hoitaa lasta, muttei meillä ole kiinnostusta tulla opettajaksi. Voimme osata laittaa siteen haavaan, muttemme ajattelisikaan tulla lääkäriksi tai sairaanhoitajaksi. Ilman halukkuutta käyttää lahjojamme voimme kuluttaa paljon aikaa tehden eri asioita, muttei meillä on intohimoa seurata niitä loppuun saakka. Lahjamme voivat alkaa intuitiosta, mutta voivat mennä paljon pidemmälle. Tähän saattaa liittyä tieto siitä, miten yhdistämme tiettyjä ainesosia luodaksemme upeita aterioita, mitä hoitoja potilaat tarvitsevat tai miten annetaan tietoa tavalla, minkä nuori mieli ymmärtää. Jos pelkäämme lahjojamme, meillä ei ole pääsyä niiden meille antamiin siunauksiin.

Intuitiomme on pieni osa lahjoistamme ja se opastaa meitä parhaaseen suuntaan. Kun olemme valmiita seuraamaan sitä, pääsemme virtaan, jotta teemme työtä, joka on meille juuri oikea. Emme koskaan tiedä enempää, kuin minkä tunnemme mukavaksi ja voimme käyttää lahjojamme auttamaan sen todellisuuden luomisessa, missä teemme sitä, mikä tuo iloa ja yltäkylläisyyttä. Silloin kun olemme avoimia käyttämään lahjojamme, teemme työtämme täällä, täytämme tehtävämme ja luomme tilaisuuksia käyttää energiaamme parhaimmalla ja täydellisimmällä tavalla. Meidän ei pidä pelätä lahjojamme, ne ovat juhlimisen arvoisia, koska ne ovat erityisosamme taivaan tuomisessa maan päälle itseämme ja ihmiskuntaa varten.

***************************************'


Aaviisuinen jatkaa :
Laitan ylläolevan tekstin kokonaisuudessaan " sinne minne se kuuluukin "  Kiss angelhttp://www.astro.fi/forum/index.php?topic=23703.msg203096#msg203096

Minuun kolahtaa  ja minua koskettaa nämä sanat ja kaikkii tämänhenkinen viesti kovin  SILLÄ yksi mun oppijuttu ON OLLUT armeliaisuus itseäni kohtaan - sillä olen ollut todella ankara ja vaativa itseäni kohtaan - ja toisaalta jostain aioneitten takaa tulee sekin että olen vaatinut itseltäni 1000% täydellisyyttä ..... niinpä kovin pitkään henkinen polkuni OLI  henkisenä olemisen suorittamista JA siitä olen viimeisen vuoden aikana herännyt ja siihen havahtunut JA USKO rainfromheaven
että se se vasta herääminen oli KUN oikeastaan piti alkaa kaikki alusta - kun olin laatinut omalle henkisyydelleni >NIIN rankat raamit ja suoritteet - että en niistä millään olisi selvinnyt - ja aina vain koin " että olen huono henkinen  Wink Cry Wink " JA oikeastaan kaikki romahti JA se oli toisaalta mieletön kohta kun " kuviteltu henkisyys" katosi ja jäin nk. tyhjään ja ihmettelin että mitä ja mitä - ja omat raamit ja rakenteet ja kulissit " nk. henkiset kulissit" jotka hyvin pitkälle olivat myös oman olemiseni kulissit ne romahti - kuten Tarot TORNI- kortti ja sitten killuin " tarot-hirtetyn " lailla ylösalaisin ... SIITÄ aloin ensin tutustua siihen kuka oikeastaan olen ITSE ulman kulisseja ja pakkorakenteita ja pakotteita ja suorittamista ja näyttämistä ...

JA mitä henkisyys on minussa ja minulle kun se tulee sisimmästäni .... eikä ulkopuoleltani ELI että olin alkanut suorittaa henkisyyttä niin kuin kuvittelin sen olevan oikein JA alkanut käyttäytymään muka henkisesti - niin kuin kuvittelin ihmisten saavan minusta oikean henkisen kuvan ....  Shocked Shocked Cry

Mutta onneksi  ja ONNEKSI en sittenkään ( kuten ei kukaan toinenkaan jäänyt ihan yksin ) vaan oma rakkaudenkipinäni toivonliekkini paloi jossain sisimmässäni koko ajan ja " kaikki taivaallinen apu oli saatavilla KUNHAN vain tulin siihen kohtaan että uskalsin olla täysin paljaana ja täysin haavoittuvana .... siis ilman kulisseja ja peittelyä ....  mutta kaikella on aikansa ja paikkansa - ja jokaisella on oma aikansa ja paikkansa JOTA ei kukaan toinen voi ohjata ei nopeuttaa ei hidastaa - eli ei puuttua JOTTA jokainen saa ja joutuu kokemaan oman hetkensä " nk.pohjia myöten" - täytenä vasta sitten on vapaa ....

Tällaista tähän rakkaudella napsutteli Aaviisuinen  smitten oli tämän tekstin aika ja paikka  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 26.06.2008 15:07:48 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #211 : 26.06.2008 12:23:39 »

HAhaa, maailma on pieni. Enkeli Uriel se juuri minullekin tiistaina puhui viisaita, enkä unohda vähään aikaan. Siinä oli 3+ tyyppiä, Jeesuksen äiti siis yksi. Olin kyllä aika otettu, mikäli tuo kaikki piti paikkansa. Olo oli ihan erilainen sen jälkeen, toivon vain etten vajoa maan tasolle sen jälkeen enää. Kun kerran ymmärsin asiat! Ja se oli niin kaunista ja niinkuin olin itsekin kokenut, että tuntee jonkun menneestä. Olin tuollaisissa surufiiliksissä, kunnes minulle kerrottiin mikä oli jutun pointti. Ei ollutkaan niin että joku ei välitä tms, vaan että sielut todella rakastavat    ..
  angel   
Totuus paljastuu teille, kun olette valmiita näkemään ja muuntamaan tilanteen. Se tulee teille muistutuksena siitä, missä kohtaa ette seiso omassa voimassanne, missä olette pelossa tai epäilyksessä tai missä unohdatte oman jumaluutenne.

Tämä vaatii kurinalaisuutta ja valmiutta irtautua niistä vanhoista käytösmalleista, jotka luovat meille lisää karmaa. Henkilö joka ärsyttää meitä, tekee sen, koska se on hänen roolinsa elämässämme siihen saakka, kunnes opimme oppitunnin, jossa hän auttaa meitä.
« Viimeksi muokattu: 26.06.2008 12:29:37 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #212 : 26.06.2008 16:22:58 »









Tähänkin voin paljon samaistua, minulla se suorittamisaspekti vaan tuli siitä lapsena opitusta kristillisestä täydellisyydentavoittelusta...


mut kun ei itseään voi suorittaa....


Malja kaikkien vapautumiselle. JA se ei millään onnistu yksin, koska ilman vuorovaikutusta ei oppisi näkemään totuutta itsestään Cry


joten nöyrä kiitos sillekin ajatukselle että saa olla vuorovaikutuksessa Smiley


Kyllä tuossa Uriel tekstissä oli niin hyviä juttuja, ja se on niin totta, että sen oman pahuuden näkemisen nieleskeleminen tuntuu karvaalta, mutta ARMOLLA siitä pääsee yli. Ei oikein muuten.

Ja kun tajuaa oman kykeneväisyytensä pahuuteen, tulee armolliseksi myös sille kun huomaa sitä muissa, tai vaikka ei edes olisi kyse pahuudesta vaan jostain mikä ei toisessa ihmisessä satu itseään miellyttämään...


Jäänpä tarkkailemaan nyt sisälläni näitä tunteita, että miksi jokin piirre ärsyttää, ja otan sen lahjana ja viestinä ja rakastamisen mahdollisuutena Smiley (itsessäni ja muissa)

Jos jokin hiertää ja ärsyttää, se on aina tärkeä viesti mahdollisuudesta ymmärtää lisää. Ja avautua, nähdä lisää.

Myös haavat voivat olla kauniita. Hmm, "valohaava"....menee goottimaiseksi runoudeksi. Mutta ei haittaa...

tuli mieleen se yksi lyriikka jossa oli "repeytymä ilman orjantappuran piikkiä"

 Smiley


Ja teinit ei sitten ala viiltelemään itseään, tämä oli VERTAUSKUVALLISTA! police Kiss



  Kiss angel  Kiitos  angel rainfromheaven ja totta ~ja osuu ja uppoaaa  Wink monikin juttu sinulta - kiitos kun kerrot  smitten minulla myös oli todella " ankaraa uskovaisuutta" lapsuudessani - mummissani oli sitä(kin)  vaikka oli omimmillaan kovinkin aurinkoinen ja oikeesti herttainen NIIN kun " hänen sairaus" laittoi kaiken hänessä ylösalaisin niin hän käyttäyi kuin "  tickedoff tickedoff ja oli todella synkkä ja ilkeä  Cry hänen tarinaansa liittyi skitsofrenia ... olisi jo pidempi tarina - mutta arvata vain saattaa millaiset jätti lapsenmielen ja kokemusmaailmaan tällainen ennalta-arvaamaton käytös joka ei mitenkään ollut ennakoitavissa - niinpä minä kehitin tutkan ja tuntosarvet jotta osasin olla alati varuillani ja valppaana - ja siitä seurasi sitten tuhat ja yksi kokemusta ja tarinaa  ( sisäisen lapsen maailma jossa mihinkään ei voi luottaa eikä kehenkään uskoa - kuin 100000 varauksella ja varmistamisella , tästä hyvin pitkälle jsyntyi oma täydellisyystarinaani ... )- joita olen aikuisena työstänyt ....

Että Malja elämälle - kiitos Elämälle Gracia ala Vida ... vai mitenkäs se nyt meni  Wink Cheesy smitten ja nää seuraavat biisit ja teksti tulee ihan intuitiohatusta ...  smitten







Huonot Don - Hyvää Yötä Ja Huomenta



Täksi yöksi jää
Jokin koettaa sua täällä viivyttää
Luodinkestävää sydäntä ei oo vielä keksittykkään
Jos sulla kerran on taskussa se suuri unelma
Tämä hetki jää
Ja vain se mitä teet nyt on tärkeää

Hyvää yötä ja huomenta, ehdit myöhemmin nukkua
24 tuntia, toivottavat sulle onnea
Hyvää yötä ja huomenta, hei älä vielä luovuta
Kaikella on hintansa mut mikään ei oo vielä mahdotonta

Sitä sanotaan
Mennyttä ei takaisin voi saada
Eikä tulevaa kannata jäädä oottamaan
Jos sulla kerran on joku josta oikeesti välität
Niin pidä siitä kii
Älä usko kyynisiin lauseisiin

Hyvää yötä ja huomenta, ehdit myöhemmin nukkua
24 tuntia, toivottavat sulle onnea
Hyvää yötä ja huomenta, hei älä vielä luovuta
Kaikella on hintansa mut mikään ei oo vielä mahdotonta

Luodinkestävää sydäntä ei oo vielä keksitykään
Turha pelätä laukausta sillä
Yksinäisyys saman reiän nakertaa


http://www.lyricstime.com/don-huonot-hyv-y-t-ja-huomenta-lyrics.html
http://www.youtube.com/watch?v=TZb0b-WwB7A

Don Huonot - Paiva Nousee Taas

Aamuyöllä nää öiset kadut näyttää
Yhtä yksinäisiltä kuin mitä itse oon
Läpi kaupungin hitain askelin
Mä kuljen huppu päässä kaulukset pystyssä
Päivä nousee taas
Joskus huomaa kompastuneensa
Et sitä kiinni saa
Ihan vaan omiin jalkoihinsa
Päivä nousee taas
Ei oo enää mitään hävittävää
Ei sitä kiinni saa
Mutta määränpää vasta perillä selviää
Itse haluat näin käyvän, en minä
Askel askeleelta kivusta kauemmas
Mä en tarvii ketään muistuttamaan
Että elän ja hengitän
Päivä nousee taas
Joskus menneet täytyy unohtaa
Et sitä kiinnii saa
Ja uskaltaa alusta aloittaa
Päivä nousee taas
Nousta maasta ja jatkaa matkaansa
Et sitä kiinni saa
Sillä määränpää vasta perillä selviää
Joskus musta tuntuu että ihan mihin vaan
Ikinä kosketkaan niin se hajoaa
Kuinka monta kertaa vielä täytyykään
Samat virheet tehdä uudelleen ja uudelleen
Päivä nousee taas
Joskus huomaa kompastuneensa
Et sitä kiinni saa
Ihan vaan omiin jalkoihinsa
Päivä nousee taas
Ei oo enää mitään hävittävää
Et sitä kiinni saa
Mutta määränpää vasta perillä selviää
Päivä nousee taas
Joskus menneet täytyy unohtaa
Ja uskaltaa alusta aloittaa
Päivä nousee taas
Nousta maasta ja jatkaa matkaansa
Et sitä kiinni saa
Sillä määränpää vasta perillä selviää ....

http://www.getlyrics.com/song/don+huonot/paiva+nousee+taas
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #213 : 26.06.2008 18:47:52 »

Eniten ahdistusta tulee siitä harhasta, kun kuvittelee omien ongelmiensa olevan ainutlaatuisia. Ainutlaatuista ongelmaa on aika hankala keksiä, kaikki vaivat on keksitty jo 2funny

Toden totta.  2funny Tämä olisi kaikkien hyvä muistaa...  Wink Intuitiolla heitän minäkin nämä sanat, jotka tulivat tuosta Aavisuisen yhden kuvan sisältämästä tekstistä mieleen... :

The show must go on (Queen):

Empty spaces - what are we living for?
Abandoned places - I guess we know the score..
On and on!
Does anybody know what we are looking for?

Another hero - another mindless crime.
Behind the curtain, in the pantomime.
Hold the line!
Does anybody want to take it anymore?
The Show must go on!
The Show must go on!
Inside my heart is breaking,
My make-up may be flaking,
But my smile, still, stays on!

Whatever happens, I'll leave it all to chance.
Another heartache - another failed romance.
On and on!
Does anybody know what we are living for?
I guess i'm learning
I must be warmer now..
I'll soon be turning round the corner now.
Outside the dawn is breaking,
But inside in the dark I'm aching to be free!

The Show must go on!
The Show must go on! Yeah!
Ooh! Inside my heart is breaking!
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!
Yeah! oh oh oh

My soul is painted like the wings of butterflies,
Fairy tales of yesterday, will grow but never die,
I can fly, my friends!

The Show must go on! Yeah!
The Show must go on!
I'll face it with a grin!
I'm never giving in!
On with the show!

I'll top the bill!
I'll overkill!
I have to find the will to carry on!
On with the,
On with the show!

The Show must go on.
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #214 : 26.06.2008 19:39:24 »

Eniten ahdistusta tulee siitä harhasta, kun kuvittelee omien ongelmiensa olevan ainutlaatuisia. Ainutlaatuista ongelmaa on aika hankala keksiä, kaikki vaivat on keksitty jo 2funny


Toden totta.  2funny Tämä olisi kaikkien hyvä muistaa...  Wink Intuitiolla heitän minäkin nämä sanat, jotka tulivat tuosta Aavisuisen yhden kuvan sisältämästä tekstistä mieleen... :




The show must go on (Queen):

Empty spaces - what are we living for?
Abandoned places - I guess we know the score..

My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!
Yeah! oh oh oh

My soul is painted like the wings of butterflies,
Fairy tales of yesterday, will grow but never die,
I can fly, my friends!



Aivan  Kiss ja seuraavassa tuubissa se olennainen - voisi liittää tämän "tarinan kaikkinensa" tuonne " Lapsella vain voi silmät niin loistaa" eli ....
http://www.youtube.com/watch?v=x5kTtE96dNA&feature=related


http://anngalovichphotography.com/blog/wp-content/uploads/2008/04/dsc_6369-copybblog.jpg
http://anngalovichphotography.com/blog/wp-content/uploads/2008/04/dsc_6357-copyblog.jpg

kuvien osoite . http://anngalovichphotography.com/blog/?paged=2

Se tuli vielä ajatuksiini " että kun nyt puheeksi otettiin "  angel niin kyllä näistäkin tarinoistamme näkyy ja kuuluu SE kuinka lapset uskovat ja luottavat ja luottavat ja uskovat - kunnes sitten tulee se piste  Cry ja usein vielä senkin jälkeen ..... lapsille elämä on niin simppeliä , ensi alkuun, kunnes aikuiset monimutkaisuudellaan monimutakaistavat lapsenkin maailman .... meillä tämän hetken aikuisiksi " kasvaviksi" Wink nuorilla ja nykyisillä aikuisilla on kaikki voima ja valta ja mahdollisuus - ja ymmärrys lopettaa tämä ikiaikainen ketju .... oletan näin ETTÄ nyt on sen aika  smitten

Ok ehkä meni offiin - mutta hyvässä asiassa ainakin t. Aaviisuinen  Kiss

tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #215 : 27.06.2008 01:09:06 »

Lainaus
nuorilla ja nykyisillä aikuisilla on kaikki voima ja valta ja mahdollisuus - ja ymmärrys lopettaa tämä ikiaikainen ketju .... oletan näin ETTÄ nyt on sen aika


juuri näin.

Ei ole oikein tulevaisuutta kohtaan pakottaa vanhoja virheitä uusien niskoille, kehityshän ei mene mitenkään muuten eteenpäin kuin SALLIMALLA jälkeläisilleen jotain parempaa kuin itsellään on ollut (vaatii kateutensa käsittelyä) ja parhaassa tapauksessa vielä neuvomaan omien virheidensä perusteella, mitä ei kannata tehdä...



no tosiaan kaikkien pitää varmaan JOTAIN oppia kantapään kautta...


Mutta uskon, että jokaisessa vauvassa on jo valmiina hänen oma yksilöllinen potentiaalinsa, ja se ei oikeastaan tarvitsekaan paljon koulimista, vaan yksinkertaisten pelisääntöjen oppimista ja lopulta sen ravitsemista kuka se kyseinen yksilö on.

Oisi ihanaa, jos lapseen suhtauduttaisiin sillä asenteella että "hei, kerro kuka sinä olet, näytä millainen sinä olet"....sen sijaan että koitettaisiin muokata johonkin ulkoapäin tulevaan muottiin.

Jotenkin uskon että jokainen on jo valmiiksi juuri sellainen kuin pitääkin, ja hänen pitää vaan kasvaa parhaaksi omaksi itsekseen.

Mutta tosiaan, kasvatusasioista en osaa sanoa, koska ei omia ole. Mutta aika paljon kokemusta muiden lapsista, ja täytyy kyllä sanoa, että kyllä sitä koulittavaakin saattaa joillakin persoonilla aika paljon olla 2funny

Olin kaiketi itsekin sellainen lapsi :Smiley

Mutta mikä parasta, elämä opettaa kuitenkin...ja eri ikäisenä tulee esiin eri puolia, muutostahan se on.

Mutta ketään, tai kenenkään ominaislaatua ei pitäisi TUKAHDUTTAA pienestä pitäen.


No, uskon kyllä että ketjut katkeavat...mutta muistelen nuoruutta niin kyllä silloin aikuisten maailma vaikutti käsittämättömältä (heh heh yhä taitaa vaikuttaa :Smiley)

Selailin vaan irc galleriaa, siellä oli monia yhteisöjä, ja myös "saatananpalvonnalle" omansa. Siellä sitten meikattua angstista teiniä...sitä tarvii aina jonkun viiteryhmän nuorena.

itse olen jotenkin aina onnistunut olemaan kuulumatta mihinkään.... idiot2



Vielä kun sais mun mutsin lukemaan tämän. A S I A A !
  Tätä olenkin jo purkanut kerran kahvituvassa. Alleviivattuja kohtia mun mutsi rikkoo ja pahasti. Pitäs olla sitä ja tätä ja susta tulee se ja se ja sä et tee niin ja niin ja tämä on sun kohtalos ja menet rikkaisiin naimisiin ja se 'jellona' on ihan kamala poika et sä sen kanssa ainakaan voi olla.. Ja jossei tottele ni tulee turpaan.
  Oikeesti mutsi ei välitä pätkän vertaa mun asioista, mutta puuttuu pelkkää sadistisuuttaan joihinkin pikkuasioihin. Nyt olenkin nukkunut yöni siellä täällä, kavereiden sohvilla ja vaellellut pitkin poikin Suomea. Kotona kävin ennen juhannusta pyörähtämässä ja tänään sitten uudestaan, koska mun koira kuolee. Eikö hommassa oo joku vika kun kotiin mennään vaan kuolemantapauksissa..  :Smiley Ei. Tää on mun oma valinta. Mieluummin pärjään ilman "äitiä" kuin sen kanssa. Mun ei tarvii sietää lähelläni ihmistä, joka kohtelee mua suoraan sanoen kuin jotain saastaa, ampuu alas aina kun on mahdollisuus ja kehumista tai kiitosta ei kuulu mistään asiasta.
  Vaikken mä näin ehkä voikkaan sanoa, niin pistää vähän v*tuttamaan, ettei mulla ollut sellasta huoletonta lapsuutta enää kolmannen luokan jälkeen. Sillon meni velipoika kouluun ja kaikki mutsin resurssit meni sen omasta tahdostaan mun veljen hyysäämiseen ja mä sain pärjätä yksin. (Sisaruskateus on suurempi, kuin mitä voitte kuvitella.) Faija painoi duunia kaksneliseittemä, mitä nyt joskus viikonloppuvapaillaan laitto mun pyöriä autotallissa ja mä katoin vierestä. Ei se homma nyt ihan niin kurjaa ollut kuin miltä tää nyt kuulostaa, mutta silti. Erilaista se oli kuin kavereilla ja erilaista se on edelleen.

Tänään olen surullinen, koska mun henkinen tukeni, unieni vartija, puolustajani, rakas ja luotettavin ystäväni, oma koira, joka on kulkenut mun kanssani tätä kuusitoista vuotista taivalta jo neljäntoista vuoden verran, on multa lähtemässä. Luulen, etten pääse yli siitä millään ja tulee taas vajottua pohjalle kiskomaan taas ties mitä, jotta pääsen vain pois. Just kun niistäkin hommista pääsi eroon. Se on sitten taas goodbye selvä ja valoisa tulevaisuus.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #216 : 27.06.2008 12:31:09 »

Jouduin pyytämään vuokranmaksupäivän siirtoa, koska työvoimatoimiston hidastelun takia en ehdi saada rahaa ennen vuokranmaksupäivää - pahimmillani en vielä kolmeen viikkoon. Sossun luukulle on pakko mennä ja sinnekin sain ajan vielä niin myöhään etten ehdi saada vuokrarahaa ajoissa. Lainata en voi mistään. Nolottaa kamalasti, vaikka vuokran viivästyminen ei johdukaan minusta vaan ulkopuolisista tekijöistä. Olen itse asiassa niin stressaantunut kaikesta, että voin jo fyysisesti huonosti ja voisin vain itkeä ja saada ahdistuskohtauksen....
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #217 : 27.06.2008 13:27:18 »

Jouduin pyytämään vuokranmaksupäivän siirtoa, koska työvoimatoimiston hidastelun takia en ehdi saada rahaa ennen vuokranmaksupäivää - pahimmillani en vielä kolmeen viikkoon. Sossun luukulle on pakko mennä ja sinnekin sain ajan vielä niin myöhään etten ehdi saada vuokrarahaa ajoissa. Lainata en voi mistään. Nolottaa kamalasti, vaikka vuokran viivästyminen ei johdukaan minusta vaan ulkopuolisista tekijöistä. Olen itse asiassa niin stressaantunut kaikesta, että voin jo fyysisesti huonosti ja voisin vain itkeä ja saada ahdistuskohtauksen....

 smitten AthaMaarit  Kiss angel

En tiedä helpottaako sinua kuulla - toivon kuitenkin ; että kuulostaa tutulta ja niinkuin Elwyn sanoi :

 Shocked wau tämä on jo jotain SIIS klikkasin "lainaus" kohtaa Elwynin tekstistä JA tähän tupsahti tuo aiemmin nostamani päivän riimu JOTTA siinä sinulle ilmeisestikin jotain  Cheesy Shocked Kiss angel täytyy kertoa vielä tämä - että juuri nanosekunttia ennen kuin klikkasin " sitä lainaus" luukkua NIIN mielessä kävi ETTÄ nostaisinkohan sinulle ATHAMAARIT jonkin riimun  Shocked no tässä se nyt tuli ....


Sowilo

Hengen soturi pyrkii kohti kokonaisuutta ja ehjäksi tulemista. Sowilo kuvaa koko elämänvoimasi ilmentymistä tässä hetkessä. Sinulla on juuri nyt käytössäsi sellainen elämänvoima, jota ei toinen ihminen tai toinen olento pysty millään konstilla pysäyttämään. Olet syntymässä uudelleen ja ehkä kokonaan uuteen maailmaan. Pidä mielesi avoimena ja sydämesi rohkeana edessäsi olevien ratkaisujen tekemisessä.
   Bm-sowilo


Eri kutsumanimiä
   Aurinkopyörä, salamanisku

Avainsanoja
   kumppanuus, matka, voima, muuntautuminen, ymmärrys

Väri
   Kulta

Astrologinen merkki

   Aurinko

Tarotkortti
   Aurinko

Hallitseva Jumala
   Sol

Väri
   Kulta

Puu
   Kataja

Kasvi
   Misteli

Kivet
   Rubiini, karneoli, sitriini, kultatopaasi, kissansilmä

Eläimet
   Kissa, susi, villisika, hevonen, karhu, murmeli, sinitöyhtönärhi, salamanteri, mehiläinen, simpanssi,<br /> lisko, riikinkukko, punarinta, käärme

Elementti
   Tuli

Taikuus
   Lisää maagisia kuvoitasi
Aisteista riipumatomat lahjasi kehittyvät
saattaa kohti valaistumista
Auttaa kaavojesi toteutuksessa



Että enpä enempiä kirjoittele - tuntuu että tuo SOWELO oli se juttu  Wink smitten Aaviisuinen
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #218 : 27.06.2008 16:30:37 »

Voimia Atha, kyllä kaikki järjestyy.  smitten angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #219 : 27.06.2008 16:53:46 »

On aika järjestää nuo raha-asiat.. teet hienoa työtä täällä, mutta itseä stressaisi jo se että ei olisi päivätyötä.. siksipä teen päivätyön LISÄKSI muutakin. Nyt on aika aloittaa se runsausharjoittelu, että myös ympärille tulee ihmisiä, joilla on varaa auttaa..

noh, itse taas ajattelen, että vaikka miten olisi sielukumppani eräs, että jos viime syksyn, talven ja kevään läheisyys ei palaa konkreettisesti, olkoon. Ehkä näemme vuoden kuluttua tai joskus. Harmittaa vaan kun kaikki sielukumppanit on sit kammoisia, no ei ole kaikki. Mutta 2 viimeistä. Vaikka se olisi sielutason opetusta, että opin henkistä rakkautta, Itseni kanssa. Mistä näitä ei-sit kammoisia sielun veljiä taas löytyikään..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #220 : 27.06.2008 20:03:08 »

No onhan minulla yleensä aina jotain pientä tehtävää ja päivätyötä - nytkin ehdin olla vain 1,5 viikkoa työttömänä, kun kehitin itselleni uuden työn. Palkkausjärjestelmän takia en kuitenkaan saa ensimmäistä palkkiota ennen heinäkuun puoliväliä vaikka kuinka tarvitsisin.

Hassua vain, että kannustetaan töihin ja sitten kun itsenäisesti niitä töitä hakee joutuu vaikeuksiin Grin Onneksi alkava opiskelu tuo sinänsä raha-asioihin jonkinlaista säännönmukaisuutta.

Ja ei, en halua 5/7 päivätöihin rutiineja pyörittelemään vielä tässä iässä ja tuskin milloinkaan, en ainakaan muutamaa vuotta pidemmäksi aikaa Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #221 : 27.06.2008 21:20:01 »

Siinäpä sitten ollaan.

Tavallaan aika koomista tuollainen että sielukumppani ottaa ja katoaa. Asiaa voi miettiä monelta kantilta, nyt
se huvittaa. Jos en olisi tajunnut että sielut kommunikoivat öisin.. miksi en muista mitä puhutaan? Sovitaan, tietääkö joku?
« Viimeksi muokattu: 27.06.2008 21:24:09 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mirka222
Vieras
« Vastaus #222 : 28.06.2008 15:32:54 »

Mullekin tulee kesätyöstä palkka vasta heinäkuun 10pv ja vuokranmaksupäivä on 5pv...Onneks sain kuulla työkaveriltani, että näissä opiskelijoiden soluissa tarkistetaan vuokrat vasta 15pv, että onko maksanu, niin ehdin hyvin maksaa ennen sakkoja, huh....Nyt harmittaa vaan ku jouduin exältä vippaamaan satkun, oon ihan mahdoton tuhlari Tongue No nyt onneksi tajusin pistää jäämäruoat pakkaseen enkä nakata roskiin niin kuin yleensä Cool Oon vähän surullinen kun näin eilen, että exä vieläkin haihattelee perääni Undecided En tiedä miten päin olisin...Välitän hänestä todella paljon, mutta en haluaisi antaa turhaa toivoa tulevaisuuden suhteen...Joten en tiedä, miten tuo kaverihomma lähtee etenemään...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #223 : 30.06.2008 22:38:50 »

Olen surullinen koska sydämeni oli niin täynnä lämpöä ja toivoa, ehdotonta uskoa jotain sellaista kohtaan, mikä teki minulle pahaa.....


Annoin kaiken, tulin tyhjäksi...

Nyt olen tyhjä tyhjiö, tyhjääkin tyhjempi, onttoakin ontompi, kaikuu vaan...

Haluaisin uskoa ja luottaa johonkin uskottavaan ja luotettavaan,
haluaisin arvostaa jotain arvostettavaa ja rakastaa jotain rakastettavaa,
ei enää mitään harhakuvia ja kuvitelmia paremmasta vaan jotain parasta juuri tässä hetkessä,
jotain niin konkreettisen todellista että siihen tosissaan voi luottaa..

Haluan luottamuksen takaisin...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #224 : 01.07.2008 09:37:31 »

Hmm..

luottamuksesta.. emmekö ole kaikki samassa veneessä?

Jos joku pettää, luulisin että häntä petetään.. jos joku unohtaa, hänet unohdetaan.. ainakin teoriassa kaikki suru tulee aiheuttajiensa koettavaksi vielä?

No mutta itse en ole surullinen, vaan pohdiskeleva. Kesä. Voihan se olla hieman tyhjä ilman toista, mutta millaisella toisella tilan täyttää? Vai muilla asioilla?

Jos nyt tuosta futisaiheesta pitää vielä sanoa niin olipa matsissa miehiä, toistaiseksi ei tuntunut ihan oikeelta bongauspaikalta heh heh,,   Wink  Cheesy vai
« Viimeksi muokattu: 01.07.2008 10:14:26 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: