Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen surullinen koska...  (Luettu 182901 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #255 : 17.07.2008 10:53:45 »

Mutta onhan sinulla astro.. minulla on tämän henkisen vauhtivaiheen takia myös aika harvassa kunnon ystävät, olen väljästi pitänyt yhteyttä edes yhteen neitsyeen, kauriiseen, rapuun, oinaaseen, leijonaan (heille ei saa vaikuttaa liian henkiseltä). Ja aina jos juttu menee henkisiin koetuksiin, ei voi kuvitella ymmärrystä.

Kun se on vähän silleen että ne henkiset tutut on sitten kiireisiä henkisten järjestöjensä ja kurssiensa kanssa, heidän kanssaan on vähän vaikea juoruta kaikesta.. joten sitten noista henkisistä parantajista jne alkaa tulla sellaisia puoliystäviä, joiden kanssa jakaa. Niin ja bisnestuttujen kanssa ei hirveästi myöskään puhuta suhteiden kiemuroista tai muista aatoksista, ehkä hyvä että keskittyy aiheeseen.

Pyydä että saat ystäviä, kaikkeudelta!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #256 : 17.07.2008 10:57:49 »

Lizzy
muista että Pandoran lippaaseen jäi toivo pohjalle..
Pandora 9  skorpioni,liekö tuo jupiterisi avannut sen?
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #257 : 17.07.2008 14:57:57 »

Voi hyvät Jyssykät!

Joskus pitää vain olla surullinenkin, sataahan tuo taivaskin koko kesän.

Kyllä minua aina piristää, kun Kotkakin tänne oksalle lehahtaa terävin katsein ja jotain nokkasee! Tuntuu, että aika harvakseltaan täällä itse kukin on tänä kesänä liikkunut. Rapsutan niskaasi mielelläni, Kotkansilmä!

Ja Lizzy, ehkä on aika löytää uusia erilaisia ystäviä. Tuollainen tyhjiöhän on usein merkki siitä, että itse värähtelee uusilla tasoilla ja toiset tuntevat sinut etäiseksi. Arvaa vain, niin kohta tutustut uusiin ihmisiin!

Kaikkea hyvää kaikkien kesään!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #258 : 19.07.2008 08:35:47 »

Rakkauden Valo! smitten
Kuuntele vain itseäsi kaikessa rauhassa päivä kerrallaan.Samaa mieltä olen kuin Athakin että koskaan ei voi kuunnella itseään liikaa ja luottaa kuulemaansa.
Mutta sinä tiedät kyllä,että ihan kaikella on tarkoituksensa ja ehkä se "kummallisuus" selviää sinulle,eikä ole niin paha juttu.Toivon sitä niin,sillä sinä olet suorastaan hehkunut rakkautta.Halaus sinullekin! Kiss smitten

Kiitos.  smitten Olen rukoillut apua ja vastauksia ja nyt on kuin ihmeellä vastauksena rukouksiini alkanut ilmaantumaan "merkkejä" siitä että rakkaallani saattaa olla joku toinen...  Undecided Siitä mitä olen saanut selville en täällä kuitenkaan viitsi sen enempää kirjoitella, eikä mikään ole vielä ainakaan 100% varmaa, mutta silti...  Lips Sealed Jotenkin "hassuinta" tässä on se, että tämä koko homma ei tunnu niin pahalta kuin voisi kuvitella, enkä tiedä miksi...  :Smiley Jokin on kuitenkin välillämme muuttunut, energiat ja muuta että ehkä siksi ei "kirpaise" niin pahasti.  Eikä ollut sattumaa taasen sekään että juuri Aaviisuinen tänne laittoi jutun noista seksuaalienergioista. Juuri oikeaan aikaan.  angel

Tytöstäni sitten vielä... Häneltä löydettiin oikean jalan nivusesta nestettä, joka on sinne jostain syystä kertynyt ilmeisesti flunssan jälkitautina. Pitäisi mennä ohi itsekseen. Nyt hän joutuu kuitenkin syömään pari viikkoa kipulääkettä tuon jalan takia.  Sad Veriarvotkin olivat nyt ok. Mutta mutta... Ikäänkuin sattumalta ja sivulöydöksenä hänellä havaittiin jonkinlainen sivuääni sydämestä. On hyvinkin mahdollista että se on ihan harmiton juttu, mutta joudumme silti jatkotutkimuksiin kahden viikon päästä. Silloin häneltä tutkitaan sydänkäyrä (ekg), verenpaineet yms.
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #259 : 19.07.2008 08:50:51 »

Voimia Rakkauden Valo! smitten angel Monet eivät olisi tuossa tilanteessa noin rauhallisia kuin sinä.
Toivotaan että asiat järjestyy parhain päin. Kiss
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #260 : 19.07.2008 09:01:08 »

RV...
en tiedä,mutta jo alusta asti(kertoillessasi täällä) olen tuntenut että ystäväsi ei ole aivan puhtoinen.
Harmittaa itseäni se että, vaikka toinen hehkuu rakkautta..niin mulle nousee kuva joka on negatiivinen.
(Sitten kysynkin itseltäni)..olenko luonut tuon kuvan, joka mahdollisesti toteutuu..vai tiedostinko sen vain heti.

Tuo tyttäresi nivusessa oleva neste..hmm..jotenkin joku minussa sanoo että ota enemmän asiasta selvää..(?)
Se sydän meillä kätkee niin paljon asioita..
Sinulla on kristallilapset. jotka ottaa kaiken kristalliin, silloin kun kaikki on hyvin, he ottavat kristalliinsa sen hyvän ja voivat hyvin..(jos jotakin ikävää, sekin menee heidän kristalliin..)
sellaisia ihania puhdistajia..lapsia ..kristallisia..joka säkenöi puhtaana. ja hajoaa jos prisma ei loista.

tämmöistä kummallista piti kirjoittaa sinulle Rakkauden Valo.
Joka sinä olet.
t:Pirjo halauksin
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #261 : 19.07.2008 09:34:02 »

Voimia Rakkauden Valo! smitten angel Monet eivät olisi tuossa tilanteessa noin rauhallisia kuin sinä.
Toivotaan että asiat järjestyy parhain päin. Kiss

Kiitos.  smitten Kyllä ne järjestynevät...  :Smiley

RV...
en tiedä,mutta jo alusta asti(kertoillessasi täällä) olen tuntenut että ystäväsi ei ole aivan puhtoinen.
Harmittaa itseäni se että, vaikka toinen hehkuu rakkautta..niin mulle nousee kuva joka on negatiivinen.
(Sitten kysynkin itseltäni)..olenko luonut tuon kuvan, joka mahdollisesti toteutuu..vai tiedostinko sen vain heti.

Tuo tyttäresi nivusessa oleva neste..hmm..jotenkin joku minussa sanoo että ota enemmän asiasta selvää..(?)
Se sydän meillä kätkee niin paljon asioita..
Sinulla on kristallilapset. jotka ottaa kaiken kristalliin, silloin kun kaikki on hyvin, he ottavat kristalliinsa sen hyvän ja voivat hyvin..(jos jotakin ikävää, sekin menee heidän kristalliin..)
sellaisia ihania puhdistajia..lapsia ..kristallisia..joka säkenöi puhtaana. ja hajoaa jos prisma ei loista.

tämmöistä kummallista piti kirjoittaa sinulle Rakkauden Valo.
Joka sinä olet.
t:Pirjo halauksin

Voi...  Cry Siis... Nyt olen aivan sanaton... Ja koen että olet niin oikeassa...  smitten  Cry Sillä eihän minullekaan tyhjästä nuo kummat tuntemukset ole tulleet. Vaikka kaikki on pintapuolisesti hyvin niin tässä on tosiaan jotain...  Undecided Kiitos siis suoraan sydämestäni, sillä sain lisävarmuutta tähän kaikkeen... Noista lapsista tuli mieleen tämä vanhin kissanikin, hänkinhän oireili taas sitä sydäntään.  :Smiley Hänelläkin kun tuntuu olevan tuo jännä taipumus reagoida vahvasti johonkin negatiiviseen ja koen aivan kuin hän olisi jollain kummallisella tavalla jonkinlainen suojelijani ja henkivartijani. Meillä on niin uniikki yhteys.  angel smitten Minä niin toivon ja rukoilen lapseni parasta, että kaikki olisi hyvin...  angel Cry smitten
« Viimeksi muokattu: 19.07.2008 09:36:03 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #262 : 19.07.2008 09:57:45 »

Ohhoh..

kurjaa.. minulla oli selvää että tuolle sielukumppanille ja minulle tulee toiset JOSSAIN vaiheessa.. kurjaa kun kuulostit olevan aika korkeissa viboissa ITSE, niinhän me henkiset. Huomasin äsken tv:ssa ohjelman paikkakunnasta josta tuo sielun veli oli kotoisin, katsoin kiivaasti mutta pätkä oli ihan pari min. Kuitenkin, tulipahan tunnettua, muuta en osaa sanoa. Kokemus on itsessäni kiihdyttänyt halua ymmärtää sielukumppanuuksia, karmaa, sielun sopimuksia.

Miten se juttu tuli selville ja miten miekkonen selittää sitä sinulle?

On juuri tosi rankan tuntuista, kun NE joiden kanssa ne kemiat ja sielunyhteydet tulee, tekevät jotain.. no tuo teki ainakin ennen kuin itse ehdin (eli asioiden kulku meni vähän dramaattisemmin kuin ajattelin). Eilen toisaalta menin hänen asuinpaikkansa ohi, ja kovin pitkälle ei ole elämässä pötkinyt toistaseksi.  :Smiley  Grin

Eli vielä en tiedä löysikö hän jonkun, voi olla, voi olla että hänellä mikään ei kestä kauan. Se mitä ihminen sitten oppii oma käytöksensä seuraamuksista, on eri asia. Esim itse lopetin yhden yön jutut, koska niistä tulee tyhjä olo ilman sielua ja rakkautta. Sitten joku sinkoutuu jostain juhlista elämääsi.. eikä ollut yhden yön juttu. Vaikka miehelläsi olisi toinen, ei ole sanottu että sekään jatkuu hänellä! Ja jännä miten sanoit että tuo on rukousvastaus.

Silti aikojen alussa kaikki olivat yhtä ja tulevat olemaan. Seuraavan sielunsopimuksen haluan tietää ajoissa ennen kuin heittäydyn, mutta eihän se nyt niin paljon vahingoittanut.. kesää..! Huomenna en ole maassa. Tästä on puhuttu, että sielukumppanit kyllä löytävät toisiaan nykyään, mutta kestosta ei ole tietoa! Olisko syy todella se että olemme tunteneet niin monia Alkulähteen osia eri elämissä, että ne kaikki tulee tavata!

Ja onnea lapsellesi, minä kasvatan taas asioiden hoidossa eli lemmikkien siivousta ja kesätv-ohjelmia. Huh, elämä on just silleen aika sopivan hurjaa!

Harmi että kaikki jauhavat nyt inflaatiosta ja taantumasta, toivottavasti ei tee massahysteriaa!  Tongue

AI niin ja RV...

ANTAUTUMINEN & IRTIPÄÄSTÄMINEN

Päästä irti, hellitä ja salli Jumalan ja enkelten auttaa sinua. Kaikki josta päästät irti/luovut, korvautuvat jollakin paremmalla tai palaavat luoksesi parantuneina.

Kun tiukkaan pidät kiinni jostain osasta elämääsi joka ei toimi, sillä ei ole tilaa parantua. Olit sitten onneton rakkauselämän, talousasioiden, uran, kodin, tai terveyden suhteen, tämä kortti pyytää sinua päästämään irti. Jos "roikut" näissä asioissa pelolla, tyyliin: "Mitä jos en löydä jotakuta tai jotain parempaa?" Silloin tilanne vain pahenee.

Jokatapauksessa, jos olet halukas avaamaan kätesi ja antautumaan. Antamaan asioiden vapautua, silloin jompikumpi näistä asioista tulee tapahtumaan: Joko tilanne tulee "peseytymään pois" sinun elämästäsi ja korvautuu paremmalla tilanteella, tai sitten tilanne paranee ihmeellisellä tavalla. Tämän kortin valikoitumisella enkelit pyytävät sinua, ettet yritä kontrolloida tulevaa muutoksen ilmentymistä mieltäsi painavassa asiassa. Päästä irti, ja anna Jumalan auttaa sinua!
« Viimeksi muokattu: 19.07.2008 15:40:15 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #263 : 20.07.2008 13:28:28 »

Kiitos WS, Nikki ja Esmiralda. Toivotaan todellakin, että tämä on hyvä merkki ja toisi niitä oikeita ja aitoja ystäviä elämääni.

Joskus pitää tapahtua jotain näennäisesti ikävää, jotta asiat voisivat järjestyä oikealle tolalleen.  Wink

Muoks: niin tuosta pandoran lippaasta... olisiko sen avannut tämän kaverini  aurinko joka on  aspect_opp 10 astetta  harka  Tai sitten tämän kaverin  kuu joka on luultavasti myös niillä main  skorpioni Huh Minun Jupiterini kun on 23  skorpioni  idiot2

« Viimeksi muokattu: 20.07.2008 14:18:22 kirjoittanut Lizzy » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #264 : 20.07.2008 14:52:14 »

AI niin ja RV...

ANTAUTUMINEN & IRTIPÄÄSTÄMINEN

Päästä irti, hellitä ja salli Jumalan ja enkelten auttaa sinua. Kaikki josta päästät irti/luovut, korvautuvat jollakin paremmalla tai palaavat luoksesi parantuneina.

Kun tiukkaan pidät kiinni jostain osasta elämääsi joka ei toimi, sillä ei ole tilaa parantua. Olit sitten onneton rakkauselämän, talousasioiden, uran, kodin, tai terveyden suhteen, tämä kortti pyytää sinua päästämään irti. Jos "roikut" näissä asioissa pelolla, tyyliin: "Mitä jos en löydä jotakuta tai jotain parempaa?" Silloin tilanne vain pahenee.

Jokatapauksessa, jos olet halukas avaamaan kätesi ja antautumaan. Antamaan asioiden vapautua, silloin jompikumpi näistä asioista tulee tapahtumaan: Joko tilanne tulee "peseytymään pois" sinun elämästäsi ja korvautuu paremmalla tilanteella, tai sitten tilanne paranee ihmeellisellä tavalla. Tämän kortin valikoitumisella enkelit pyytävät sinua, ettet yritä kontrolloida tulevaa muutoksen ilmentymistä mieltäsi painavassa asiassa. Päästä irti, ja anna Jumalan auttaa sinua!

Eilen kerroin, että haluan erota ja tänään päätimme että hän kerää tavaransa ja lähtee pois jo tänään, sillä olisi suoranaista kidutusta olla enää saman katon alla molemmille. Hän kyllä olisi halunnut vielä jatkaa kanssani, eikä erota. Mutta tämä on oikea päätös, tiedän sen. Vaikka nyt tuntuu musertavan pahalta  Cry kyllä tästä silti taas eteenpäin päästään...  angel
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #265 : 21.07.2008 17:38:13 »

Eilen kerroin, että haluan erota ja tänään päätimme että hän kerää tavaransa ja lähtee pois jo tänään, sillä olisi suoranaista kidutusta olla enää saman katon alla molemmille. Hän kyllä olisi halunnut vielä jatkaa kanssani, eikä erota. Mutta tämä on oikea päätös, tiedän sen. Vaikka nyt tuntuu musertavan pahalta  Cry kyllä tästä silti taas eteenpäin päästään...  angel

Eroaminen on aina kivuliasta, vaikka se olisi oikea päätös. Kyllä se tunne siitä parantuu ajan kanssa. Smiley
Hyvä, että hän kerää tavaransa pois asunnostasi. Katso, ettei se "unohda" ainuttakaan "tekosyytä"
mihinkään piiloon.  Wink Ja sitten ei muuta kuin nenä kohti uusia tuulia girl! smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #266 : 21.07.2008 17:41:57 »

RV, muista että sinä olet rohkea, kun toimit sydämestäsi. Uskallat rakastaa kun aika on ja uskallat siirtyä eteen päin, kun aika on. Varmasti teillä oli jokin opittavaa toisiltanne, eikä suhteen lyhyt kesto vähennä sen merkityksellisyyttä.. Vaali sen muistoa sydämessäsi ja päästä irti kun tuntuu hyvälle. Voimia sinulle. smitten
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #267 : 21.07.2008 19:08:43 »

RV, kaikella on tarkoituksensa..

Kuinka koen ehdottoman Rakkauden?

Olen paljon tätä nykyisin miettinyt itseni kautta..joten älä loukkaannu sanoistani, sanat ovat lähinnä itselleni.

Minulle ehdoton rakkaus tarkoittaa nykyisin sitä, että kumpikaan osapuoli ei tuo ulkopuolelta toiselle mitään..ei henkisestikään.Sillä jos olen sisältäni löytänyt kaksoisliekin, niin sen vain heijastan ulos.
Se ei tarkoita että olisin jonkun kanssa jing/jang.
Minun pitää olla jo sisälläni jing/jang. Sen kokonaisuuden sitten heijastan ulos.

Ja se Rakkaus silloin JAKAA kaiken..
(ei se ole sitä, että jakaa rakkauden useampaan eri suhteeseen..tai sitten sitä että jos toinen haluaa jakaa suhteitaan niin sitten hän saa/joutuu luotani lähtemään.Petturina..)

Silloin kun myös se toinen puolisko on sisällä itsessään jing/jang..niin silloin ei ole tarvetta "jakaa" rakkauttaan muidenkin kanssa...vaan heijastaa sen kaiken rakkauden ulkopuolelleen..vaikka siihen kaksoisliekkiin joka silloin kyllä saapuu paikalle täydellisenä kumppanina, joka minäkin hänelle silloin kaksoisliekkinsä olen..

Jokohan menin sanoissa itsekin sekaisin..siis ehdollinen rakkaus odottaa jotakin..haluaa jakaa niin että egonsa paisttattelee kaikessa huomiossa..
Ehdoton rakkaus hyväksyy kaiken..
(myös sen että toinen ei vielä olekaan täydellinen..siis kaverinsa ei ole löytänyt jing/jangia sisältään, joten hänen 'täytyy' etsiä vielä ulkoisesti jompaa kumpaa..sinusta ja ehkäpä myös toisista)

..voiko ehdoton rakkaus sitten jatkaa henkilön kanssa joka vielä hakee sisältään jing/jangia..ja siis tarkoittaen sanoin,.. on se petturi?..
EI silloin ei ole kyse ehdottomasta rakkaudesta..jos hän ulkopuolella sellaista sinun kanssasi 'esittää'..silloin on kyse korkeamman 'muistutuksesta' että omassa sisälläni vielä ehdollisuus piilossa lymyää..

Surullinen olen koska nyt tämän ymmärsin itsessäni, ja sitten myös valtavan iloinen että nyt havaitsin tämänkin! Undecided angel

RV oikeastaan tää ei ollut sinulle, vaan sinun kokemuksesi avasi minua..Thanks! Kiss
-Voimia sinulle- angel
« Viimeksi muokattu: 21.07.2008 19:12:26 kirjoittanut tuulispää » tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #268 : 21.07.2008 20:02:40 »

Eroaminen on aina kivuliasta, vaikka se olisi oikea päätös. Kyllä se tunne siitä parantuu ajan kanssa. Smiley
Hyvä, että hän kerää tavaransa pois asunnostasi. Katso, ettei se "unohda" ainuttakaan "tekosyytä"
mihinkään piiloon.  Wink Ja sitten ei muuta kuin nenä kohti uusia tuulia girl! smitten

Kiitos.  smitten Niin se on aina kivuliasta... Tiedän kuitenkin varmasti että oikea päätös oli ja vaikka olen surullinen niin samalla myös huojentunut olo. Ja toden totta hän yritti jättä "tekosyyn", mutta en antanut siihen mahdollisuutta.

RV, muista että sinä olet rohkea, kun toimit sydämestäsi. Uskallat rakastaa kun aika on ja uskallat siirtyä eteen päin, kun aika on. Varmasti teillä oli jokin opittavaa toisiltanne, eikä suhteen lyhyt kesto vähennä sen merkityksellisyyttä.. Vaali sen muistoa sydämessäsi ja päästä irti kun tuntuu hyvälle. Voimia sinulle. smitten

Kiitos.  smitten Kyllä meillä oli paljon opittavaa toisiltamme ja tämä lyhyt aika (vähän reilu 5 kk) opetti oikeastaan enemmän kuin mitkään aiemmat suhteeni. Melkein jopa enemmän kuin se 12-vuotta lasteni isän kanssa.  Shocked Siitä siunautui toki nuo lapset, mutta muuten... Tai ehkä olen vain tullut paremmaksi ja tehokkaammaksi "oppijaksi".  Grin

RV, kaikella on tarkoituksensa..

Kuinka koen ehdottoman Rakkauden?

Olen paljon tätä nykyisin miettinyt itseni kautta..joten älä loukkaannu sanoistani, sanat ovat lähinnä itselleni.

Minulle ehdoton rakkaus tarkoittaa nykyisin sitä, että kumpikaan osapuoli ei tuo ulkopuolelta toiselle mitään..ei henkisestikään.Sillä jos olen sisältäni löytänyt kaksoisliekin, niin sen vain heijastan ulos.
Se ei tarkoita että olisin jonkun kanssa jing/jang.
Minun pitää olla jo sisälläni jing/jang. Sen kokonaisuuden sitten heijastan ulos.

Ja se Rakkaus silloin JAKAA kaiken..
(ei se ole sitä, että jakaa rakkauden useampaan eri suhteeseen..tai sitten sitä että jos toinen haluaa jakaa suhteitaan niin sitten hän saa/joutuu luotani lähtemään.Petturina..)

Silloin kun myös se toinen puolisko on sisällä itsessään jing/jang..niin silloin ei ole tarvetta "jakaa" rakkauttaan muidenkin kanssa...vaan heijastaa sen kaiken rakkauden ulkopuolelleen..vaikka siihen kaksoisliekkiin joka silloin kyllä saapuu paikalle täydellisenä kumppanina, joka minäkin hänelle silloin kaksoisliekkinsä olen..

Jokohan menin sanoissa itsekin sekaisin..siis ehdollinen rakkaus odottaa jotakin..haluaa jakaa niin että egonsa paisttattelee kaikessa huomiossa..
Ehdoton rakkaus hyväksyy kaiken..
(myös sen että toinen ei vielä olekaan täydellinen..siis kaverinsa ei ole löytänyt jing/jangia sisältään, joten hänen 'täytyy' etsiä vielä ulkoisesti jompaa kumpaa..sinusta ja ehkäpä myös toisista)

..voiko ehdoton rakkaus sitten jatkaa henkilön kanssa joka vielä hakee sisältään jing/jangia..ja siis tarkoittaen sanoin,.. on se petturi?..
EI silloin ei ole kyse ehdottomasta rakkaudesta..jos hän ulkopuolella sellaista sinun kanssasi 'esittää'..silloin on kyse korkeamman 'muistutuksesta' että omassa sisälläni vielä ehdollisuus piilossa lymyää..

Surullinen olen koska nyt tämän ymmärsin itsessäni, ja sitten myös valtavan iloinen että nyt havaitsin tämänkin! Undecided angel

RV oikeastaan tää ei ollut sinulle, vaan sinun kokemuksesi avasi minua..Thanks! Kiss
-Voimia sinulle- angel

En tietenkään loukkaannu sanoistasi.  smitten "Oppitunnit" jatkuvat...  Wink angel
tallennettu
Lionheart
Astroholisti

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #269 : 21.07.2008 20:19:48 »

RV mainitsi nuo oppitunnit niin tuli yhtäkkiä kamala ahdistus koulun alkamisesta!  Undecided

Elämän oppitunneilla viihdyn kyllä hyvin, vaikka välillä kipeitä läksyjä saankin. Tällä hetkellä lukujärjestys näyttää onneksi tarjoavan minulle rakkautta ja opettelen huolehtimaan ja pitämään hyvänä jellonaa, sekä hoivaamaan ja opettamaan Romeota. Tuntuu vaan vähän kireältä tämä oppimistahti, eli kiirettä pitää!

Onneksi jokainen voi muokata oman elämänsä lukujärjestystä mieleisekseen, mutta joitakin kursseja on vain käytävä läpi, olivat ne sitten kuinka vaativia tai tylsiä tahansa. Ja elämän koulustahan ei lintsata!  knuppel2

Anteeksi RV, jos nämä pienen mieleni tuotteet tuntuivat ikäviltä.. Mää yritän vaan piristää..  :Smiley Uskon, että eron kokeminen sattuu, mutta vaikutat vahvalta naiselta, joka kyllä pärjää ja tiedät sen varmaan itsekin. Lähetän voimia ja toivon, että Sinun elämäsi lukujärjestys toisi sulle seuraavaksi jotain uutta ja mukavaa opittavaa  angel
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 23
  Tulostusversio