taiska
|
|
« Vastaus #30 : 07.12.2007 23:40:28 » |
|
Kas kun kiukutti äkkiä tuo ...onnellinen, koska... Arvaatkaapa vain kuinka usein Esmiralda on näin negatiivinen? Ei yleensä! Iloa, onnea katselen sinisillä silmilläni! , mutta joskus on näitä päiviä. On kai niitä muillakin! Minä olen tänään surullinen, koska pääni pyörii niin hurjasti asioita, ideoita, unelmia ja tekemistä. Eikä resurssit riitä. Ei ulkoinen aika eikä sisäinen energia. On vaikea hiljentyä, rauhoittua. Ja kun se ei muuten onnistu, niin roppa tekee flunssan. En ole sitä sairastanut varmaan viiteen vuoteen, niin ny...... Olen surullinen energiani puutteesta. Mikähän meitä loppujen lopuksi yhdistää ? Päässäni vain pyörii ...... .
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #31 : 07.12.2007 23:45:16 » |
|
Luulin pääseväni rajusti särkevän poistetun hampaan takia hammaslääkäriin tänään apua saamaan. Hammashoitola kiinni välipäivän vuoksi!!! Tätä se kuntien yhdistyminen on! Olisi pitänyt mennä lähimpään kaupunkiin jonottamaan,eikä siihen ollut mahdollisuuta. On jo antibiotti aloitettu keskiviikkona (päivystävä tk-lääkäri),samoin vahvat särkylääkkeet,mutta mikään ei tunnu auttavan. Olen aivan turtana lääkkeistä,sillä tuo särky saa ottamaan järjettömiäkin annoksia. Märkää siellä vielä on. Nyt vaan toivon,että selviän jotenkin maanantaihin,sillä vkl:na päivystys on vielä kauempana!Lähimmän Yliopistollisen sairaalan hammashuollossa ja peräti kaksi tuntia. Luoja että ottaa pattiin nuo supistukset ja säästöt ja surettaa. Nyt vain desinfiointiaineella huuhtomista kaiken muun lisäksi. Rahaa on palanut jo sadan euron verran,että ihan kiva näin joulun alla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #32 : 07.12.2007 23:51:17 » |
|
Tuossa tilanteessa minä lopulta jo hakkasin päätäni seinään, kun mitkään pillerit ei auttaneet särky oli hirveä ! Seuraavana aamuna (arkipäivä) hampaan poisto kesti 10 min. ! Oli muuten mahtava työpäivä edessä .
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #33 : 08.12.2007 13:47:35 » |
|
Kyllä tekisi itsenikin mieli hakata päätä seinään. Mutta kun hammas poistettiin jo maanantaina. Verta ei tullut yhtään ja sitä sitten väkisin yrutettiin saada ronkkimalla aikaiseksi,että tulisi hyytymä,joka estää nämä ongelmat. Olin kokenut aijemminkin tämän jälkisäryn ja pyysin,että eikö sitä lääketuppoa nyt voisi vaan suoraan laittaa siihen.EI VOINUT!!! Eli odotan nyt sitä,että pääsen hammaslääkärille,joka taittaisi pienen sideharsolapun,jossa oitis kivun poistavaa lääkettä. Voi elämän kevät näitä supistuksia. Että sadan kilometrin päähän sitä tuppoa nyt jonottamaan,,,
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
|
|
« Vastaus #34 : 08.12.2007 14:02:40 » |
|
Voi Chandra Tapahtukoon tahtosi ja kipusi helpottakoon. "Kaikki ei ole totta". Helpotusta tulee Hih, puoli suuta halvaantunut ja leipäläppä auki Rakkaudella
|
|
|
tallennettu
|
Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #36 : 10.12.2007 09:12:01 » |
|
Chandra toivottavasti saat pian hampaan kuntoon Itse en tiedä miltä tuo tuntuu, mutta mieheni varmastikin yhtyy tunteeseen jossa tekee mieli pamauttaa pää seinään kivun vuoksi. Hänellä on noita hammasmurheita toisinaan ja juuri eilen sanoi, että nyt kai sit pitäis jo soittaa aikaa (eli on vaivannut jo aikansa )... soitti aamusta ja sanottiin, että päivystykseen vaan koska seuraava vapaa aika on 17.1. Otti sen ajan ja sanoi kärvistelevänsä Kysymys Ippuskalle -mites tuon suutelon laita tälläisessä tilanteessa, kun toisella on reikä hampaassa? Karieshan siellä jyllää... Saiskohan ukon hampaitaan hoitaan nopeampaan tahtiin, kun pienentäs suukkoja poskipusuiksi Ikävä kuunnella kun valittaa unissaan meinaan...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #37 : 10.12.2007 10:04:08 » |
|
Vanhempieni sukupolvi ei muutu, heillä on samat angstit kehdosta hautaan, tai on erilaista vastarekatiota.
Oikeisto-vasemmisto-oikeisto..
joskus mietin miten se minulla menee?
Olenko loppuiässäni jotenkin sosialisti tms??
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #38 : 10.12.2007 10:41:37 » |
|
Jaspis, minä en ainakaan suuteloisi noin akuutissa vaiheessa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #39 : 15.12.2007 22:54:29 » |
|
Tuli se tyypillinen joulun alla jo tutuksi tullut ilmoitus. Taas on yksi ystävä siirtynyt tuonne rajan toiselle puolen. Miten voi joka joulu!!!!!!!! Toivottavasti jää ainoaksi,kun on tunne,ettei jää. Ajattelen nyt vaimoa ja lapsia ja heidän suruaan. Itselläni valtavasti kauniita muistoja tästä minua nuoremmasta miehestä.Eikä tuo viesti ihan viellä ole ehtinyt tajuntaan asti. Veli meni vuosia sitten.Hän oli minulle hyvin,hyvin rakas ja olen miettinyt paljon,miten pääsen haudalla käymään aattona. Nyt siellä ovat todennäköisesti molemmat veljekset. En taidakkaan kyetä käymään siellä.Pitää antaa ajan kulua hieman.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #40 : 16.12.2007 00:06:49 » |
|
En voi muuta...tuli raskas huokaus. On varmasti kauniita muistoja siellä kotonakin...jos huonojakin. Ja enkeleitä.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
|
« Vastaus #41 : 16.12.2007 10:03:01 » |
|
Tuli se tyypillinen joulun alla jo tutuksi tullut ilmoitus. Taas on yksi ystävä siirtynyt tuonne rajan toiselle puolen. Miten voi joka joulu!!!!!!!! Toivottavasti jää ainoaksi,kun on tunne,ettei jää. Ajattelen nyt vaimoa ja lapsia ja heidän suruaan. Itselläni valtavasti kauniita muistoja tästä minua nuoremmasta miehestä.Eikä tuo viesti ihan viellä ole ehtinyt tajuntaan asti. Veli meni vuosia sitten.Hän oli minulle hyvin,hyvin rakas ja olen miettinyt paljon,miten pääsen haudalla käymään aattona. Nyt siellä ovat todennäköisesti molemmat veljekset. En taidakkaan kyetä käymään siellä.Pitää antaa ajan kulua hieman. Chandralle .... http://i40.mindmix.ru/36/2/20236/40/168240/aaa.jpeg
Me lähdemme elämästä emmekä kuitenkaan lähde. Me elämme edelleen kaikessa, mitä olemme tehneet. Kaikki, mitä olemme ajatelleet, sanoneet ja olleet, jää elämään ja valaisee toisten teitä. Me kuolemme, emmekä kuitenkaan kuole, vaan elämme niiden sydämissä, jotka ovat rakastaneet meitä. (Martti Lindqvist)
Suru peittää koko kylän, on hiljaista. Vain kylmä viima tunkeutuu sisimpään. Sydämeen koskee, muistelen hetkiä kun olit siinä. Olet poissa viereltämme, mutta yhä lähellämme. Sinä ystävä,joka olet poissa, silti aina sydämessämme.
Kirj Anni ... suruasi kuunnellen ja sitä kunnioittaen - lähelläsi aaviisuinen http://dl4.glitter-graphics.net/pub/344/344814jhcvpgkpxz.gif
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #42 : 16.12.2007 12:38:22 » |
|
Kiitos Esmiralda ja Arkiviisu! Chandra
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #43 : 19.12.2007 16:17:53 » |
|
Hajotin juuri pöydällä olleen laipio(katto)lampun, sellaisen lasisen, joka oli vielä ystäväni siskon. Sen siita saa kun huitoo liikaa hiilenkoukulla. Kauhulla odotan ystävääni ja tämän siskoa kotiin palaavaksi, sisko ei muutenkaan tykkää siitä että majailen täällä enää ja menen sitten vieläpä hajottamaan hänen lamppunsa! Toivottavasti se EI ollut kallis jotta minulla on vara maksaa se takaisin) eikä todellakaan mikään aviomiehen ulkomaantulijainen jostain kaukomaasta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #44 : 19.12.2007 18:53:37 » |
|
AthaMaarit, mitenkähän sinun uranushankosi kartalla on, kuin noin hankoja heilutat?! Lamppu voi saada siskosi pahan kerran purkautuu. Eikö ne hangot ole niitä puhdistajia, hajottajia ja rajojen rikkureita? Mutta sinä ymmärrät sellaisten asioiden eri näköalat, onneksi. Vaikka...kyllähän siskosikin saa katsoa peiliinsä, jos jotakin purkautuu. Jos lamppu ei pala enää, niin siinä vasta suru. Ymmärtääkö siskosi näitä henkisiä metafooria?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|