Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen surullinen koska...  (Luettu 183201 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #45 : 19.12.2007 19:01:28 »

Ah, kyse oli ystäväni siskosta, ei minun Grin Ja kyllä, hän ymärtää henkisiä asioita ja opiskelee astrologiaa, mutta juuri nyt hänellä on ollut kova stressi, joka tietenkin sitten kulminoituu ympäristötekijöihin, kuten minuun.
Huh! Onneksi lampun rikkoutuminen ei haitannut mitään. Se oli kuulemma jo vähän risakin ja saatu ilmaiseksi. *pyyhkäisee hikeä otsalta*
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #46 : 19.12.2007 19:58:34 »

Siis se suru meni!  angel
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #47 : 21.12.2007 12:54:18 »

Minä olen niin surullinen poikani ja hänen tyttöystävänsä vuoksi.
Tytön vanhempien ja itseni.
Minulla ei ole sanoja lohduttaa.
Yritin,mutta ei ole mitään sanoja,
kun omakin sydän itkee,eikä näin suuren asian edessä
voi mitään tehdä.
Olla ja kuunnella ja itkeä yhdessä.
tallennettu

sita
Kohtuuastroilija
**

kontekstista irtautuminen

Profiili
« Vastaus #48 : 21.12.2007 22:04:08 »

Chandra, paljon voimia sinulle. Mutta elämässä olemme kaikki opettajia ja oppilaita, ja selviytymiseen auttaa myös kyky löytää hyvää kaikesta.. voimia voimia voimia oikein kovasti teille joita tämä asia koskettaa. Sielu kuitenkin jatkaa matkaansa, ja ehkä kohtaatte vielä.  angel

Minua harmittaa tänään aika kovasti, kuten on harmittanut jo pitkään.. yritän olla masentumatta sillä se on jo käyty läpi aiemmin. Olen tällä hetkellä koditon, voin tosin asua parissa paikassa väliaikaisesti. Erosin vaikeasta mutta pitkäaikaisesta suhteesta muutama viikko sitten, sekin harmittaa.. aiheutin myös sotkuja muualla, minulla on sellainen vaikutus ihmisiin joskus. Harmittaa myös että ihana kaksoisliekki/sielunkumppanuus meni tavallaan ohitse tässä myös, tavattiin täysin väärään aikaan. Ystaviä tullaan olemaan, mutta olisin itse tahtonut enemmän ihmiseltä, jota olen odottanut koko ikäni- Cry tällaista tämä on aina ollut, kauniit asiat muuttuvat rumiksi ja pahoiksi - liikaa karmavelkoja vai enkö vain itse osaa oppia?
tallennettu

we are all made of stars / starseed
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 21.12.2007 22:57:54 »

On asioita joihin ei kertakaikkiaan voi vaikuttaa mitenkään.
Oppeja joiden edessä putoaa polvilleen ja yrittää ymmärtää ja hyväksyä tapahtunut.
Niin varmaan sinullakin sita.
Jotkut sielunkumppanitkaan eivät ole tarkoitettu kuin vain käymässä elämässämme ja siitäkin pitää löytää se oppi.

Minä olen itkenyt koko päivän ja tuntuu,että kyyneleet eivät lopu.
Olen itkenyt sitä,että tämä tyttö tosiaan teki kaikkensa,että raskaus menisi hyvin.
Oli kuivilla,meni töihin,kävi NA:ssa ja juuri uskalsin toivoa,että vihdoin hekin saisivat kokea vaihteeksi onnea.
Ei sitä heille suotu.
Suren poikani puolesta,joka on nuoren elämänsä aikana kokenut niin paljon ja totesi nyt,että hänen on vain uskottava,että mikään hyvä ei hänelle kuulu.
Että matto vedettiin taas molemmilta jalkojen alta ja usko huomiseen.
Suren heidän tuskaansa ja sitä,että kaikista tukiverkostoista huolimatta,joita jo ehdimme luoda ja suunnitella,emme saaneet iloita tästä lapsesta.
Kävin ostamassa pienen vaaleanvioletin lapsienkelin,jolla lintu kädessä.
Se on Nikin enkeli.
Tuohon pikkutyttöjen kuvien väliin sen sijoitin ja olen polttanut kynttilää hänelle illalla.
Saman väristä pikkuvenetsialaista.
Siihen se saa jäädä,sillä muuta kuvaa ei minulle tästä lapsesta jäänyt.
Saimme kuitenkin hetken tuntea suurta riemua,se loppuopetus pitää löytää myöhemmin.Sitten joskus,,, 
tallennettu

Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #50 : 21.12.2007 23:29:00 »

Jokainen sana on ehka turha
Mutta Chandra ja sita-on asioita, joita meidan on vaikea ymmartaa, mutta tulee paiva kun ymmarramme, ehka vahvistuaksemme, olla vain yhdessa surun keskella ja tuntea yhteenkuuluvuus ja.. vain..ehka tukeaksemme toisiamme
Halauksin
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #51 : 26.12.2007 09:44:14 »

Joulun aikana on tullut taistoa sukulaisten kanssa. Kaikkea hävyttömyyttä ei vaan pysty nielemään Vanhojen köyhien ihmisten hyväksikäyttöä ja röyhkeää käytöstä. Kun siitä antaa palautetta, tulee itselle paha mieli. Mutta sanomattakaan ei voi olla, loukkauksiakin ihminen kestää vain tiettyyn pisteeseen asti.  Cry

No, ehkä rauhoitun kohta ja ymmärrän tehneeni kuitenkin loppupelissä oikein.  angel angel
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #52 : 26.12.2007 16:23:42 »

Joulun aikana on tullut taistoa sukulaisten kanssa. Kaikkea hävyttömyyttä ei vaan pysty nielemään Vanhojen köyhien ihmisten hyväksikäyttöä ja röyhkeää käytöstä. Kun siitä antaa palautetta, tulee itselle paha mieli. Mutta sanomattakaan ei voi olla, loukkauksiakin ihminen kestää vain tiettyyn pisteeseen asti.  Cry

No, ehkä rauhoitun kohta ja ymmärrän tehneeni kuitenkin loppupelissä oikein.  angel angel

Hyvä tuoda esiin, miltä tuntuu.  smitten angel
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lunerica
Kanta-astroilija

Que cambie todo pero no el amor

Profiili
« Vastaus #53 : 05.03.2008 09:35:11 »

Kuulin juuri, että nettituttavani on äkillisesti menehtynyt 26.2.  Cry

R.I.P. Doris

"La vida es un ratico, ratico nada mas..." ~ Juanes

Cry Cry Cry
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #54 : 05.03.2008 10:56:19 »

Kuulin juuri, että nettituttavani on äkillisesti menehtynyt 26.2.  Cry

R.I.P. Doris

"La vida es un ratico, ratico nada mas..." ~ Juanes

Cry Cry Cry

http://k43.pbase.com/u8/erichmangl/upload/13293902.MouseDelight.gif

http://www.youtube.com/watch?v=UW3IgDs-NnA

Gracias a la vida
Thanks to life which has given me so much,
(Violeta Parra)

Gracias a la vida que me ha dado tanto,    Thanks to life which has given me so much,

Me dio dos luceros que cuando los abro,    It gave me two eyes that when I open them,

Perfecto distingo lo negro del blanco,    I can distinguish perfectly black from white,

Y en el alto cielo su fondo estrellado,    And in the high heaven its starry background,

Y en la multitudes el hombre que yo amo.    And in the multitudes the man I love.

Gracias a la vida que me ha dado tanto,    Thanks to life which has given me so much,

Me ha dado el sonido y el abecedario,    It's given me sound and the alphabet,
Y con el las palabras que pienso y declaro,    And with it the words that I think and declare,

Madre, amigo, hermano y luz alumbrando,    Mother, friend, brother, and burning light,

La ruta del alma de el que estoy amando.    The route of the sould of the one I am loving.

Me ha dado el oído que en todo su ancho,    It's given me sound that in all its magnitude,

Graba noche y día grillos y canarios,    Records night and day crickets and canaries,

Martillos, turbinas, ladridos, chubascos,    Hammers, turbines, dogs' barks, storms,

Y la voz tan tierna de mi buen amado.    And the voice so tender of my good beloved.

Me ha dado la marcha de mis pies cansados,    It's given me the steps of my tired feet,

Con ellos anduve ciudades y charcos,    With them I walked though cities and puddles,

Playas y desiertos, montañas y llanos,    Beaches and deserts, mountains and plains,

Y la casa tuya, tu calle y tu patio.    And your house, your street, and your patio.

Me ha dado la risa, me ha dado el llanto,    It's given me laughter, it's given me tears,

Así yo distingo dicha de quebranto,    Thereby I distinguish good fortune from ruin,

Los dos materiales que forman mi canto,    `The two materials that make up my song,

Y el canto de ustedes que es mi propio canto.    And the song of all of you that is my own song.

¡Gracias a la vida que me ha dado tanto!    Thanks to life which has given me so much!

About Gracias a la vida:

Gracias a la vidais the best-known composition of the Chilean poet, artist, and musician Violeta Parra. Violeta (as she is affectionately known throughout Latin America) traveled all over Chile and collected folk songs. She was friends with Pablo Neruda and shared his vision of art as being from and for the people. Joan Baez recorded a version of this song in the 60's, and there are numerous recordings of it by other artists. The original version (performed by Violeta) is in print but difficult to find.

« Viimeksi muokattu: 05.03.2008 11:22:13 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #55 : 05.03.2008 11:03:24 »

poikani 8 vee aikoo/haluaa muuttaa biologisen isänsä luokse.
Ja kun se on niiiin vaikeeta uskoa ja tajuta, no ehkä se siitä ja ylöspäin ja toivoo tietenki että pojan on hyvä olla..  Undecided Eiköhän se tästä tai pakkohan se on.. Embarrassed
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #56 : 05.03.2008 11:23:41 »

en oikeastaan ole surullinenkaan, olen vaan, olen ehkä eniten huvittunut ja balansoitunut viime päivien kuohujen jälkeen. pitää vaan.. elää ja olla
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #57 : 05.03.2008 14:35:23 »

Otan osaa suruihin... surullinen minäkin, siihen on helppo imeä muidenkin mielialoja.

Vaikka aurinko nauraa niin armottomasti! Yritetään huomata sitä.  buck2
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #58 : 10.03.2008 13:50:38 »

Rakkauden hali kaikille surullisille.  Kiss smitten angel
tallennettu
Emisa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #59 : 10.03.2008 20:37:54 »

Hei,
Olen surullinen, koska jouduin käydä kipsauttaa jalkani,
kun siihen tuli viikonloppuna murtuma..  tickedoff
Onneksi särky ei ole kova, mutta ikävä juttu silti ja pitkä sairasloma...

Pelkään että kun olen päivät yksin kotona rupee ajatukset menemään synkkyyden ja negatiivisen mietiskelyn puolele..kun elämä ei nyt ole ihan postitiivisesti mennyt lähiaikoina..tietenkin asiat voisivat olla vieläkin pahemmin...
Toivottavasti tämä sairasloma aika menee nopeasti...ja niin positiivisessa mielessä kun vain mahdollista..
Peruuntui sitten suunniteltu ulkomaanreissukin, onneksi matkaa ei oltu vielä varattu

Emisa
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 23
  Tulostusversio  

Siirry: