Päivi
|
|
« Vastaus #90 : 19.03.2008 18:56:54 » |
|
koska maailma on julma, paha ja epäoikeudenmukainen.
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #91 : 19.03.2008 20:55:28 » |
|
koska maailma on julma, paha ja epäoikeudenmukainen. Ymmärrän, jos tunnet niin. Mutta usein olen nähnyt, että valo sittenkin voittaa. Joskus sitä ei huomaa, kuin aikojen kuluessa, mutta sittenkin...
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Päivi
|
|
« Vastaus #92 : 19.03.2008 22:21:44 » |
|
ei se tietenkää koko ajan oo eikä kaikki ..meni vähän kärjistämiseksi kun pedofiilille haetaan vaan ehdollista vankeutta.suomen laki on kyä nii beestä onneks ennoo diktaattori.
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #93 : 20.03.2008 14:44:25 » |
|
Waah! Hajotin juuri kaksi rakkainta Anubis-patsastani, eikä minulla ole varaa ostaa uusia! Toiselta irtosi nenä, enkä ole vieläkään löytänyt sitä ja toinen, se kaikkein rakkain patsas vielä, putosi myös kuonolleen ja nenä meni ihan muruiksi... Myös pohja kärsi vaurioita. Toivon, että saisin pikaliimalla patsaat taas kuntoon. Noh, onneksi jäi vielä pari ehyttä Anubista....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #94 : 22.03.2008 14:26:47 » |
|
koska maailma on julma, paha ja epäoikeudenmukainen. Olen samaa mieltä, minulta loppui olut. Onneksi kaupat ovat auki, olisipa vielä rahaakin, niin kaikki hyvin, ja kärsimysnäytelmä voi jatkua, ei se Jeesuksellakaan niin helppoa ollut.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
noname
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #95 : 22.03.2008 14:30:51 » |
|
olen pakotettu olemaan erossa rakkaistani.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #96 : 22.03.2008 19:57:35 » |
|
koska maailma on julma, paha ja epäoikeudenmukainen. Olen samaa mieltä, minulta loppui olut. Onneksi kaupat ovat auki, olisipa vielä rahaakin, niin kaikki hyvin, ja kärsimysnäytelmä voi jatkua, ei se Jeesuksellakaan niin helppoa ollut. Otan osaa.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #97 : 22.03.2008 19:59:54 » |
|
olen pakotettu olemaan erossa rakkaistani. Pysähdyin sanoihisi. Ja vaikka tiedän mitä tarkoitat, niin jäin miettimään. Milloin ihminen saa olla rakkaittensa ympäröimä? Todella? Aina joku heistä on kaukana. Minulla ainakin. Vai löytyvätkö he aina vierestä?
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #98 : 22.03.2008 20:03:12 » |
|
Aa,. hyvä kysymys. Hengessä ehkä ovat, tai linjoilla, tai välillä vierellä. Ei ne nyt aina ole poissa, sopivasti läsnä. Muuten ei kai tuntuisi missään jos aina olisi, ei olisi lähelle tulon jännitystä.. vai mitä.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #99 : 23.03.2008 09:16:08 » |
|
: Ai niin, joo, no, tai mitähän tähänkin kirjoittaisi jotta olisi kuin mukana, tai jotain, vai olisinko!!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #100 : 23.03.2008 09:17:27 » |
|
Heurekassa on hauska osio näyttelyssä. Suru eli nyyhkäisytkin ovat vain jotain kehon osien yhteenpuristumisia ja jännitysten laukeamisia tms.. :
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #101 : 23.03.2008 10:42:48 » |
|
Yritit sanoa jotakin, Kotkansilmä, hyvä niin...
Uskosin, ettei kukaan koskaan meistä ole sellaisessa tilassa, etteikö kaipaisi ketään tai mitään...
eikö se ole meidän peruselementti?
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #102 : 23.03.2008 10:44:05 » |
|
Heurekassa on hauska osio näyttelyssä. Suru eli nyyhkäisytkin ovat vain jotain kehon osien yhteenpuristumisia ja jännitysten laukeamisia tms.. : Niin, mitä on nyyhkäisy? Se on fyysinen näkyvä reaktio, ja varmaan sen olemassaolo voidaan mitata nykyään aivoissa tai hermoimpulseissakin. Mutta mitä se on henkisesti, energisesti?
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #103 : 23.03.2008 11:34:35 » |
|
Sisäänpäin vetäen,kuin imaisi voimaa itseensä lisää ja ulos ikään kuin antaisi surun valua pois. Jotain tällaista tuli mieleen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Annekka
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #104 : 23.03.2008 14:05:17 » |
|
Appi on ollut koko alkuvuoden sairaalassa. Toista viikkoa oli jo kuntoutussairaalassa, opettelemassa kävelyä ja vahvistamassa lihaksia, mutta... Nyt oli kuume ja tulehdusarvot taas nousseet ja isovarvas on kipeytynyt pari päivää aiemmin. Oli siirrety taas OYSiin tavalliselle osastolle
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Rapu Aurinko Oinaassa Kuu Vaa'assa Merkurius Härässä Venus Härässä Mars Kaksosissa
|
|
|
|