Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen surullinen koska...  (Luettu 178684 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #135 : 01.04.2008 23:50:08 »

Läheistensä menettäneille myötätuntoa ja voimia kulkea raskaan ajan yli! angel
tallennettu

kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #136 : 02.04.2008 16:17:35 »


Kiitos Esmiralda, Chandra  Smiley

Trinity, voimia! Mummu on sydämissänne  smitten

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Trinity
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #137 : 02.04.2008 17:55:16 »


Kiitos Esmiralda, Chandra  Smiley

Trinity, voimia! Mummu on sydämissänne  smitten


Kiitos Chandra ja kultainen sulka! Ja voimia kaikille!  smitten
tallennettu

The magic never ends...
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #138 : 04.04.2008 13:24:19 »

Niinpä, voimia kaikille!  smitten angel
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #139 : 07.04.2008 15:03:59 »

Sain juuri tietää, että en saakaan sitä pleikkaria, josta olen haaveillut ja jota olen odottanut. Myyjä osoittautui huijariksi joka hävisi saatuaan rahansa. Sinne meni yli 300 euroa kuin pieru saharaan vähäisistä rahoistani! Olen itkenyt silmät päästäni koko päivän, sillä tuo rahanmenetys tarkoittaa sitä, että tuskin pääsen lähtemään kesällä ensimmäiselle ulkomaanmatkallenikaan, kun ensi kuun palkka menee pleikkariin ja seuraava kahden kuun vuokraan. Cry Cry Cry Cry

En muista, milloin olisin ollut viimeksi näin pettynyt ja surullinen!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #140 : 07.04.2008 15:31:21 »

mihin tarvitset pleikkaria?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hurmerinta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili WWW
« Vastaus #141 : 07.04.2008 16:03:42 »

Sain juuri tietää, että en saakaan sitä pleikkaria, josta olen haaveillut ja jota olen odottanut. Myyjä osoittautui huijariksi joka hävisi saatuaan rahansa. Sinne meni yli 300 euroa kuin pieru saharaan vähäisistä rahoistani! Olen itkenyt silmät päästäni koko päivän, sillä tuo rahanmenetys tarkoittaa sitä, että tuskin pääsen lähtemään kesällä ensimmäiselle ulkomaanmatkallenikaan, kun ensi kuun palkka menee pleikkariin ja seuraava kahden kuun vuokraan. Cry Cry Cry Cry

En muista, milloin olisin ollut viimeksi näin pettynyt ja surullinen!

Onko kakkonen vai kolmonen kyseessä, kakkoseksi ylihintainen, kolmoseksi epäilyttävän halpa oli.

Huuto netissä tuollaisesta huijauksesta saa oikeusjutun, sinuna ottaisin selvää ja soittaisin, että teet siitä ison jutun ja huijaajalle tulee sakot ja merkintä rikosrekisteriin.

Jos huijaus on tapahtunut niin, että olet saanut vain paketin, eikä ilmoituksessa ollut, että sisältää pelin, ei ole mitään tehtävissä.

Älä anna itseäsi huijata näin, saat vielä rahat takaisin, jos nyt pidät puolesi.
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #142 : 07.04.2008 17:09:08 »

En ole saanut vielä mitään. Tunnus on poistettu ja tyyppi kadonnut jäljettömiin. Minulla on kuitenkin vielä tilinumero, jonne olen ostokseni maksanut, tallessa, joten eiköhän tästä selvitä! Otin yhteyttä ylläpitoon ja kysyin, miten menetellään.

Minne teen rikosilmoituksen? Omalle poliisilleko?

Ja WS, Playstation on rakas harrastus, kuten koko konsolipelaaminen, jota olen harrastanut 16 vuotta. PS2:ni on vainaa eikä suostu enää toimimaan, joten ajattelin sponssata itselleni kerralla uuden konsolin.
Pelihahmoista saan inspiraatiota piirtämiseen ja osasta hahmoista on kasvanut tässä useiden vuosien saatossa myös eräänlaisia henkitason oppaita, jotka jelppaavat omalla energiaallaan minua eteenpäin samoin kuin enkelit tai omat oppaani.
Eli minulla on siis hyvin läheinen suhde pleikkariin! Ihan luonnollista kuitenkin,että jos itse ei moista harrasta niin ei sitä sitten ymmärrä,esim. minä en ymmärrä mitä ihanaa on esimerkiksi laskettelussa tai maratonien juoksemisessa tai shakissa tai savenvalannassa Grin
tallennettu
katsomerta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #143 : 07.04.2008 17:13:29 »



Minne teen rikosilmoituksen? Omalle poliisilleko?



Hei AthaMaarit, ikävä juttu. Tee mieluiten tutkintapyyntö (rikosilmoitus ja tutkintapyyntö ovat eri asioita) ja muista laittaa siihen, että vaadit rangaistusta. Sen voi muistaakseni tehdä netissäkin.

tallennettu

Nouseva Skorpioni yhtymässä Plutoon, Aurinko Kauris, Kuu Vesimies.
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #144 : 07.04.2008 17:35:28 »

Myyjä osoittautui huijariksi joka hävisi saatuaan rahansa. Sinne meni yli 300 euroa kuin pieru saharaan vähäisistä rahoistani! Olen itkenyt silmät päästäni koko päivän, sillä tuo rahanmenetys tarkoittaa sitä, että tuskin pääsen lähtemään kesällä ensimmäiselle ulkomaanmatkallenikaan, kun ensi kuun palkka menee pleikkariin ja seuraava kahden kuun vuokraan. Cry Cry Cry Cry

En muista, milloin olisin ollut viimeksi näin pettynyt ja surullinen!

Voi ei! Tosi kurjaa, Atha!

Olenpa minäkin kerran törmännyt nettihuijariin. Hän myi Diana Cooperin UUSIA kirjoja semmoisilla hinnoilla (10-15€), että nosti minunkin tuntosarvet pystyyn... Ja kun ei suostunut postiennakkoon, niin jätin ostamatta. Myöhemmin kuulin minäkin, että useampaa oli onnistunut huijaamaan.

Jos et tiedä, Atha, mitä tehdä, niin soita poliisille ensin - kyllä ne sieltä neuvoo, mutta pidä niittenkin kanssa puolesi.  police Usein tuppaavaat vastaamaan tasan siihen, mitä kysyt, mutta jättävät jotakin oleellista sanomatta.  :Smiley
Rikosilmoitusta varten täytyy mennä asemalla käymään.
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #145 : 07.04.2008 18:00:04 »

Voi AthaMaarit  Cry

Surullinen olen minäkin sinun puolestasi. Noin tärkeässä asiassa kun tämä sinulle on, tulla huijatuksi. Älä silti lannistu, kyllä elämä vie!

Voimia oikein roppakaupalla!!  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #146 : 07.04.2008 18:28:42 »

Voi vahinko sentään!

Lehdissä on kovasti kirjoitettu nettikaupan huijauksista.

Uskon että kun toimit, niin kyllä siitä jotakin saat! Onnea mukaan!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
magne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #147 : 07.04.2008 18:29:29 »

 Cry Olen surullinen, koska olen kertakaikkisen väsynyt murkkupoikani kanssa. Vuoden päivät olen yrittänyt hyvällä ja välillä pahalla  tickedoff saada häntä hoitamaan asiansa ja käymään koulussa. Mikään ei tunnu auttavan, enkä ymmärrä, mistä kiikastaa. Aiemmin syksyllä poika kärsi masennuksesta, jonka suhteen paljon, paljon parempi. Ulkopuolista apua haettu. Ollut myös aikanaan koulukiusattu, mikä aiheutti vaikeuksia. Nyt suuri unelma jatkokoulutuksen suhteen, mutta pelkään, ettei siitä mitään tule, kun ei hoida tätä yläastetta kunnialla loppuun.

Tekisin, mitä vain, jotta hän olisi onnellinen poika. Sydämeni on aivan rikki. Olen suorastaan epätoivoinen. Taidanpa olla jopa hieman masentunut. Rakastan  smitten häntä paljon, mutta en voi elää hänen puolestaan, enkä tosiaankaan tiedä, mitä tekisin.

Kuinka paljon yhdelle ihmiselle annetaan kannettavaksi? Juuri nyt tuntuu, että minun vahvuutteni suhteen on tullut jokin väärinkäsitys. Huolesta huoleen seilaan, enkä jaksaisi enää yhtään. Tahtoisin vain, että minä ja lapset olisimme onnellisia.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #148 : 07.04.2008 18:43:23 »

Minulla on kaikki yhteydenpito tallessa lukuunottamatta tekstiviestiä, jossa ilmoitin maksaneeni kohteen, mutta ne tiedot näkyvät tiliotteessanikin.

Kyllä täältä sellainen Oinaan taistelutahto alkaa nousta esiin - tämän naisen kanssa ei kannata ryhtyä taistelutantereelle! knuppel2

Kiitoksia neuvoista! Käyn huomenna tekemässä tutkintapyynnön asiasta.
tallennettu
Hurmerinta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili WWW
« Vastaus #149 : 07.04.2008 18:50:49 »

Cry Olen surullinen, koska olen kertakaikkisen väsynyt murkkupoikani kanssa. Vuoden päivät olen yrittänyt hyvällä ja välillä pahalla  tickedoff saada häntä hoitamaan asiansa ja käymään koulussa. Mikään ei tunnu auttavan, enkä ymmärrä, mistä kiikastaa. Aiemmin syksyllä poika kärsi masennuksesta, jonka suhteen paljon, paljon parempi. Ulkopuolista apua haettu. Ollut myös aikanaan koulukiusattu, mikä aiheutti vaikeuksia. Nyt suuri unelma jatkokoulutuksen suhteen, mutta pelkään, ettei siitä mitään tule, kun ei hoida tätä yläastetta kunnialla loppuun.

Tekisin, mitä vain, jotta hän olisi onnellinen poika. Sydämeni on aivan rikki. Olen suorastaan epätoivoinen. Taidanpa olla jopa hieman masentunut. Rakastan  smitten häntä paljon, mutta en voi elää hänen puolestaan, enkä tosiaankaan tiedä, mitä tekisin.

Kuinka paljon yhdelle ihmiselle annetaan kannettavaksi? Juuri nyt tuntuu, että minun vahvuutteni suhteen on tullut jokin väärinkäsitys. Huolesta huoleen seilaan, enkä jaksaisi enää yhtään. Tahtoisin vain, että minä ja lapset olisimme onnellisia.

Murrosikään kuuluu tuollainen vaihe, ettei koulu kiinnosta. Aina johonkin lukioon tai amitsuun pääsee. Minusta tuossa vaiheessa on parasta antaa nuoren löytää oma tie, ainakin minä koin sen parhaimmaksi omalla kohdalla. Pääsin nipin napin lukioon ja käyn sitä neljässä vuodessa.

Aikuiseksi kasvaessa tarvitsee oman tilan tehdä valintansa.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: