Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen surullinen koska...  (Luettu 177699 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #180 : 14.04.2008 19:35:32 »

Nyt sitten työpaikkani pilkotaan ja tulevaisuudesta ei ole tietoakaan.
Työpaikkalla on tuullut koko vuoden ja 10 henkilöä on lähtenyt tänä aikana. Osa savustettu surutta.
Paras työkaverini sai uuden pestin ja sen työ ulkoistettiin. Minun työ siirtyy toisen nimen alle josta firma/työ myydään eteenpäin. Se on nyt julki tuotu. En edes tiedä kuka on palkanmaksaja vai loppuuko kokonaan. Huhut vain kiertää.

Itku pukkaa ulos ja nyt tuntuu että olen vanha. Työtä takan vuosia ja taas vuosia. Jaksaako jatkaa vanhaa uraa vai uskaltaisiko vaihtaa täysin alaa. Eläke kurkistelee jossain tuolla vuosien päässä. Ei tahdo huumorikaan irrota ja suru valtaa mielen.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #181 : 14.04.2008 21:42:16 »

Voi Sekku, älä pelkää!

Kun Dalai Lama ajettiin maanpakoon, voiko hirveämpää ihmiselle sattua. Mutta hän itse on sitä hymyillyt ja sanonut että se oli hänen elämänsä paras onnenpotku.
Siellähän hän yksinänsä nytkin olisi lymyillyt. Maanpakolaisena hänestä on tullut maailman henkisen elämän keulakuvia!!

Joten ensin näkee vain mustaa, koska ei tiedä vielä mitä siellä taustalla sinulle on!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #182 : 14.04.2008 22:03:26 »

Sanoitpa hienosti Esmiralda!!!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #183 : 14.04.2008 22:26:31 »

Sinä olisit sen sanonut jos en olisi kerkinyt, Diamond!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #184 : 15.04.2008 09:03:15 »



                                       coolsmiley


                 Näinhän se homma etenee, alkuunsa pahalta

                  näyttävä tilanne kääntyykin paremmaksi.

   
                             Olen surullinen kun määräsin
                              itseni sairaslomalle, ja ottamaan
                               muutenkin rennosti. Koska
                                olkapäässä on paha rasitusvamma.
                                  ( en ole lääkäri )
                                                              knuppel2

                  Nyt joutaa tarkkailla kevään tuloa, jäniskin oli

                    viimein saanut vähän harmaata turkkiinsa,

                       kun tuossa ikkunan alla loikki. Talipallon

                         laitoin aivan maanpinnalle, että

                          mustarastas saa jotain irti,

                           lunta on tasaisesti, ja

                             paljon vielä.



                                     smitten


             
                               
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #185 : 15.04.2008 11:08:18 »

Nyt tajusin; miksi pitää hornankattilaa kiehumassa. Onhan kaikella aikansa ja paikansa. Kaikki jotka lähteneet ovat onnellisia ja silmät kirkkaina. Näin on paras vaikka murhe painaa mieltä nyt.

Voi kun sen voisi sanoa jokaiselle että on oikein hajoittaa tällainen yksikkö. Eihän se tuota mielihyvää kenellekkään. Kaikki käy parhain päin ja joskus onni löytyy tuskan kautta.

Kiitos oivalluksesta joka löytyi sanoistanne. Voi taas hymyillä ja antaa ajan kulua.
 
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #186 : 15.04.2008 12:42:40 »

oli kauhee riita aamulla kotona isoveljen ja äitinkanssa ja mulla taas tapani mukaan keitti vähän yli,enkä taaskaan osannut hillitä itseäni. Angry tickedoff Cry
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #187 : 15.04.2008 20:05:50 »

Kengururotta.. Oliskohan toi joku mars-kaksosissa piirre..
Vaikka muuten melko rauhallinen olenkin, varsinkin murros- ja teini-iässä sain ihan järjettömiä raivareita perheenjäsenille ja hajotin tavaroitakin yms....
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #188 : 16.04.2008 10:00:05 »

hmm.. voi kyllä ollakin. Smiley Mä sain just pienempänä vielä pahempia raivareita että heittelin tavaroita ihmisten päälle ja sellaista,nykyään oon jo kuitenkin sen verran "iso" että kuvittelisin jo osaavani käyttäytyä.
Päässä vaan joskus niksahtaa ja kaikkea pitää heitellä mitä käsiin tarttuu ja puukon ottaminen meni jo AIVAN LIIAN PITKÄLLE. knuppel2 Tiedä sitten tulisko nousevasta leijonastakin,en halua antaa periksi ja "alentua" ja haluan pitää hallinnassa oman tilanteeni omalla ihmeellisellä tavallani...
Hermojen hallintaa pitäis alkaa opettelemaan ihan kunnolla. Grin
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #189 : 17.04.2008 13:33:41 »

Kengururotta, lähettäiskö yhessä jollekin vihanhallintakurssille? Meikäläiselläkin taipumusta raivokohtauksiin ja jos oikeesti suutun niin siitä kärsii kaikki sadan metrin säteellä.. Aggressiivinen saatan myös olla, jos tämä tunteenpurkaus menee ihan äärimmilleen.. Mutta sitä nyt käy tooosi harvoin!
 Viime aikoina kyllä joidenkin ihmisten seurassa olen huomaamattani alkanut harjoittaa jos jonkinmoista julmuutta henkisellä tasolla.. Ties sitten mistä johtuu. Havahduin tänään sitten miettimään asiaa tarkemmin kun ihminen, jota tässä maailmassa viimeiseksi haluaisin satuttaa, tokaisi, että mulla olis taas sellainen "kausi", etten siedä ihmisiä ja mut pitäis sulkea johonkin laitokseen missä voisin sitten ajatella vaan itteeni. Tunteetkin kuulemma puuttuu. Se kolahti ja pahasti.
 Olen mä ennenkin kuullut tollasta ja jättänyt sitten omaan arvoonsa moiset mutta.. Räyh. Ymmärrän kyllä, että meikäläisen käytös aiheuttaa pahaa mieltä joillekin, mutta heidän tulis ymmärtää kans miten minäkään en ole täydellinen. Tuo "tunteiden puuttuminen" -kommentti pysäyttää mut aina. Musta löytyy tunteita enemmän kuin kukaan osaa kuvitella, muttakun niiden näyttäminen on niin jumalattoman vaikeeta..
 Ah, tulipa mieleen kun meikäläinen pikkuisena 10v. kersana istuin radan vieressä kuuntelemassa valmentajan neuvoa siitä, miten ajetaan ja voitetaan. "Ei sitten sitä hempeilyä siellä radalla! Puhdas suoritus tulee puhtaalla järjellä! Kokekaa se s*atanan pyörä osana teitä..". Karmivin déjà vu pitkästä aikaa..
 Luulenpa että tää mun äksyily johtuu vaan stressistä tai kenties siitä, että tälläkin hetkellä kuumemittari näyttäis melkein 38 astetta.. Joop. Nyt buranaa nassuun ja nukkumaan.
Jos vaikka sen jälkeen kokois ittensä ja alkais näyttelemään iloisempaa ettei häiritsisi muita.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #190 : 04.06.2008 00:33:39 »

Uusi suhteeni loppui tänään tuosta vaan ihan yllättäin, ilman ennakkovaroituksia, ilman selityksiä.  Cry

Vaikka mitään ei myöntänyt, niin olen melko varma, että jostakin löytyi uudempi, parempi, nuorempi ja kauniimpi kuin minä.  Embarrassed
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #191 : 04.06.2008 09:16:33 »

... käyn työpaikallani, jonka kanssa ei päästy yhteisymmärrykseen rahasta ja haen omaisuuttani pois  Sad
Minua on kiukuttanut koko vk.n ja tiedän, ettei tämä helpota ihan äkkiä... työni oli minulle tärkeä, kuin lapseni... mutta se ei ollut omani  Cry
...olisiko tuossa muuten ajatuksen siemen...  angel
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #192 : 04.06.2008 09:59:57 »

Uusi suhteeni loppui tänään tuosta vaan ihan yllättäin, ilman ennakkovaroituksia, ilman selityksiä.  Cry

Vaikka mitään ei myöntänyt, niin olen melko varma, että jostakin löytyi uudempi, parempi, nuorempi ja kauniimpi kuin minä.  Embarrassed

Voi Lunerica.Iso halaus sinulle. smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #193 : 04.06.2008 10:05:49 »

Lunerica.. ja sinulle löytyy parempi.. se vaan on sellaista peliä tää elämä.. itse olen jo monta kertaa vitsaillut erään kanssa toisista (koska on luonnollista, että vetoa voi tuntea moniin), mutta ei olla lopetettu. Harmi tietty jos menee kovin voimakkaasti suhteeseen! Sitä kannattaa punnita. Yleensä muut asiat kompensoi, jos vaikka suhdepuolella jarruja- ystävät, tuttavat ja työkaverit piristää.

Your Lovescope - Tomorrow, June 5, 2008
The current planetary alignment indicates that you have quite a lot to say for yourself concerning a certain event, but don't actually feel like talking right now. If your relationship is going through a stormy patch, then it is naturally far easier to withdraw in hurt silence than to make the effort to discuss the situation. But this is what you must do if want to make some progress.
« Viimeksi muokattu: 04.06.2008 15:45:57 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #194 : 04.06.2008 10:36:08 »

Niinhän se on, mutta sitä tuntee itsensä niiiiiiin tyhmäksi.  buck2

Ihmettelin kun tarotit pukkaa päättymistä ja irti päästämistä, mutta en ymmärtänyt, että ne liittyivät häneen.  idiot2

No, tästä selvitään.
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: