Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen surullinen koska...  (Luettu 178658 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #225 : 04.07.2008 23:20:46 »

Jouduin pyytämään vuokranmaksupäivän siirtoa,

                                            Cry

            No, se oli silloin! Jospa nyt, kuvien kautta markkinat avautuvat, ja kauppa käy.

              Iloista " messuamista " . 


                                                       angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #226 : 07.07.2008 23:47:43 »

Huokaus. Tiesin kyllä, että en voi miellyttää sarjakuvallani kaikkia, mutta itse päätoimittaja mollasi sarjakuvaani mitäänsanomattomaksi yhtiön sivuilla! Että kiitos vaan kamalasti, eipä hirveästi innosta enää jatkaa toista osaa.

Aika ironista loppujen lopuksi… sitä tekee vuoden verran töitä tekijän kanssa, vuodattaa litroittain hikeä tämän teoksen puolesta ja valvoo vielä useampia öitä siihen päälle. Mutta sitten kun aika koittaa, ei keksikään lopputuloksesta mitään sanottavaa.

Ehkä niin on parempikin - jokaisenhan kannattaa muodostaa oma mielipiteensä oman kokemuksensa perusteella. Lukekaa näyte jos viitsitte, tulkaa Nekoconiin ostamaan loputkin jos kiinnostaa. Minua ainakin viehättää Maaritin omaperäinen maailmansuunnittelu, ja vaikka teoksen jokainen visuaalinen puute loistaakin silmiini kuin tuhat aurinkoa (en ole niille sokea, kaikkea muuta) en vain voi olla pitämättä tästä teoksesta. Kenties se johtuu omasta työpanoksestani siihen?


No, positiivista sinänsä, että hän kuitenkin osaltaan piti teoksesta. Olen vain pahastunut siitä, että päätoimittaja/kustantaja, jonka pitäisi huolehtia siitä, että teos MYY esittelee siitä enemmän virheitä kuin plussia. Hei, rehellinen mielipide kunniaan, mutta jos sinun kuuluu vastata tuotteen PR:stä kannattaa nyt mainostaa tuotetta muutenkin kuin sellaisena, joka kyllä lämmittää sydäntä, mutta on mitäänsanomaton, ruma ja työpanokseen nähden melkeinpä turha hommaa vaatinut vuoden urakka. En ymmärrä... Huh

No jaa, ainakin sarjis möi ekana viikonloppuna julkaisun jälkeen enemmän kuin kustannusyhtiön edellinen julkaisu, vaikka se olikin visuaalisesti hienompi kuin omani tyylini.
« Viimeksi muokattu: 07.07.2008 23:51:43 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #227 : 08.07.2008 00:49:56 »

No joo, tunnen oloni vain ihan selkään puukotetuksi. Kustantaja nimittäin sanoi minulle sähköpostissa kun sarjis tuli painosta, että jälki on aivan erinomaista (ja paljon huutomerkkejä) ja selän takana haukkuu heti perään sarjiksen todeten että siinä ei ole oikeastaan muuta hyvää kuin hänen oma osallistumisensa siihen.

Erikoista eteenkin kun he itse halusivat minulta työn. Kustantaja on tiennyt koko ajan missä mennään juonen ja visuaalisuuden kanssa, joten hän olisi voinut sanoa milloin vain,että "hei,ei tule mitään, antaa olla".

Ja tosiaankin, ihanaa, että sarjiksella on faneja, samoin päähahmolla fanityttöjä, ahaha. Äidinvaistot vain heräävät, kun poikasta puukotetaan.

Sekä - Harry Potter, Sinuhe, Sormusten Herra ja Tähtien Sota haukuttiin aikoinaan IHAN paskaksi ja katsokaapa mitä ne nykyään ovat laugh
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #228 : 08.07.2008 15:57:43 »

AthaMaarit! Älähän anna muutamien negatiivisten sanojen sinua nujertaa. Kritiikkiin kun pitää löytää sitä negatiivista, on suomalainen tapa! Mutta luulen ymmärtäväni sinua vähäsen, olen itsekin joskus saanut tappavaa sellaista ja siitähän nousee vain hyvä uhma.

Sinä itse koet nuo sanat ehkä eri tavalla kuin joku sivullinen. Ainakin siinä herää kiinnostus!! Ja sitähän voi hakea monella tavalla. Tällaista kaikkea taiteilijan täytyy maistella, uskoisin. Ja luotan että sisuunnut siitä!

Lämmöllä ja myötätunnolla sinua ja taidetta kohtaan  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #229 : 08.07.2008 16:56:01 »

Joo, no sisuunnuin kyllä sen verran, että stressi katosi kokonaan Grin Nyt on ihan sama miten teen kakkososan viimeiset sivut, kun tietää mitä kustannusyhtiö tuumailee asiasta. Voi olla vain oma itsensä. Wink Aurinko Oinas ja Kuu Rapu vaan pääsi valloilleen!

Ja kiitos tuesta! Lukijatkin ovat antaneet positiivista palautetta sekä rakentavaa kritiikkiä perinteisen suomalaisen ansgstivinkumisen sijaan. Suomessahan ei saa kehua, aina täytyy löytää jotain mollatavaa, joka ei taas ole koskaan auennut minulle, ahaha Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #230 : 08.07.2008 21:06:49 »

Shocked PR-ammattilaisena luin monttu auki tuota tekstiä! Shocked
Miten tuo jätkä ei tajua rahan ja menestyksen teon päälle mitään? uglystupid2
Vaikka työ olisi oikeastikin ollut virhe (jota en jostain rivien välistä lukevana oikeastaan usko)
ottaa kustannettavaksi, niin ei sitä järkevä oman edun päälle tajuava
kustantaja lähde mainostamaan huonona sarjana! uglystupid2

Äly hoi...! uglystupid2 uglystupid2 Tässä taas näkee sen, että miehen aivot ovat k*rvässä,
joka liukenee keltaisena nesteenä ulos ja jos oikein tuuri käy,
niin se kusi nousee sen verran päähän, että uskaltaa tehdä rahaa.  coolsmiley

Näin siis olen kuullut, että jos Suomessa mies on menestyvä, niin sillä on silloin kusta päässä. :Smiley Tongue

Vaihda kustantajaa isommaksi ja osaavammaksi Atha, kun sopiva tilaisuus tulee,
-käännä sarjis markkinoille vaikka ulkomaille. Wink

Siis mikäli sinulla on vielä tekijänoikeudet..?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #231 : 08.07.2008 22:24:27 »

Voi Sasha, etpä olisi paremmin voinut asiaa ilmaista! Grin Grin Minä en ole tehnyt päivääkään PR-työtä, mutta kyllä jo maalaisjärkikin sanoo, että hei, ei omia tuotteita mollata. Mikä yritys tekee niin? "Tässä teille uudet appelsiinit, jotka ovat kuivia, huonosti säilyviä, kitkeriä ja hankalia kuoria, mutta onhan ne ihan kivan värisiä, tosin sekin johtuu vaan siitä, että itse kasasin ne tähän hyllyyn. Osta kuitenkin ja maistapa itse, jos viitsit".

Aion sarjiksen kakkososan jälkeen laittaa napakkaa palautetta kustantajalle aiheesta. Työn ollessa kesken haluan vielä pitää välit kunnossa, jotta homma saadaan kokonaan pakettiin. Tekijänoikeudet taitavat olla kustantajalla, hahmojen oikeudet tosin minulla.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #232 : 08.07.2008 23:29:37 »

Nokka tuuleen AM  smitten
Todelliset taitelijat saavat yleistä arvonantoa vasta pitkän uran jälkeen ja syy -kateus  Smiley Heistä loistaa se todellinen tekemisen ilo ja taito... kaikki näkee ja kokee sen, mutta kun on nuori, uus alalla tai vaikka vain nainen, jolla esimies on mies  :Smiley saa tuplapotkut päähän ja puukot selkään selkästään niiden vuoksi  buck2

Sinuna ottasin tuon, tyyliin hullu jätkä kun omaa oksaa peffansa alta sahaa  Grin
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #233 : 09.07.2008 10:52:09 »

Olet oikeassa! Suomalaiset ovat kauhean kateellinen kansa!

Mutta...

jos on tutustunut muiden kulttuurien ongelmiin, jossa tuonkin lisäksi (sillä yleensä ihmiset ovat kateellisia), niin köyhissä maissa, jossa ei ole paljoa mitä edes kadehtia, ovat vielä pahemmat ongelmat. Jossa ei ehkä osata edes keskustella ongelmista ja jossa tasa-arvoasiat on päin p....

Suomessa on moni asia hyvin. Ongelmat ovat suhteellisia. Kuitenkin me olemme henkisesti ehkä aikalailla myös kehittyneitä, sivistyneitäkin toisiamme kohtaan monella tavalla.

Tuo kateus on varmaan meidän elämän oppikouluaine. "Miten selviät kademielestä?". Olen törmännyt monenlaiseen tilanteeseen, jossa kademieli on nostattanut kauhean vihanpuuskan. Ryhmissäkin. Mutta...hassua se että se viha ei ole tarttunut ryhmään, vaan päinvastoin. Se viha on kääntynyt takaisin vihaajaa kohtaan. Tosin on syntynyt valtavat keskustelupuumit. Joten kaikki käymme tässä jonkinlaista opinahjoa. Parempi että tämä 'paha' on pinnalla kuin että se piilisi syvällä ja paha kulkisi pimeässä.

Siksi olen aina kiitollinen, jos nämä asiat purkautuvat avoimesti, jolloin jokainen joutuu peilaamaan itseään ja omia heikkouksiaan.

Uskon ihmisen kehitykseen, myös siihen henkiseen!!! angel Uskon myös, että meitä autetaan ja tuetaan siinä.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #234 : 09.07.2008 11:09:44 »

Niin ja kateutta ei myönnetä itselle helposti sillä kukapa haluaa olla kateellinen ihminen?
Sen takia kateus käännetään ylpeydeksi, ylimielisyydeksi, nenän vartta pitkin katsomiseksi, ylemmyyden tunteeksi, jotka ovat 'hyväksytympiä' kuin kateus...

Oon katsellut sivusta kun meidän työpaikalla on kaksi oikein ilopilleri-ihmistä, no toinen on vanha keittiöhenkilökuntalainen ja hänen iloisuutensa hyväksytään melko hyvin (jotkut nauravat hänen jutuille heltyneinä, toiset jäävät näköjään haavi auki ja miettivät päässään what the f...)

Esimerkiksi yksi aamu kun kaikki olivat paikalla ja pidettiin raporttia, hän tuli keittiöstä päiväsaliin, hymyili iloisesti ja heilutteli käsiään ympäri.. "minä tulin nyt pitämään teille aamujumppaa"
joku siihen että miten sä jaksat olla tuollanen tähän aikaan
"no voi kuule! Olen pirteä kun peipponen kun kävin kylmässä suihkussa..se oli ihanaa!"

 Grin

Samainen täti tokaisi erään hoitajan 60v synttärinä kun istuimme kaikki aamutauolla kakkukahveilla
"Kyllä minä olen sitä mieltä että elämässä pitää olla juhlaa! Minä olen aina juhlinut, lapsillekin aika syntymäpäivät ja nimipäivät, vaihdettiin huonekalujen järjestystä ja verhoja ja pidettiin sitten oikein hauskaa yhdessä! Se on niin mukavaa, kutsua sukulaisiakin ja vain olla yhdessä!"

Eräänä päivänä hän kertoi, miten lääkäri oli kietänyt häntä leipomasta ja siivoamasta kaappeja sairaslomallaan ...  uglystupid2

Nykyisin kun hän on terve, hänellä on neljä ystävätärtä kenen kaappeja hän käy järjestelemässä,
kun se on hänen mielestään niin mukavaa...

Hän myös puhuu jatkuvasti ruoka-aineista, mikä on terveellistä ja mikä ei, hänellä kuulemma oli yksi pahe, luontaistuotekaupan lakritsi, mutta kun hänen kalium-arvonsa olivat hieman laskeneet, hän lopetti lakritsin syönnin ja syö joka päivä yhden banaani koska siinä on kaliumia....

Anteeks.. Grin Cheesy

Mun oli pakko kertoa tästä tädistä kun mä aina naureskelen ittekseni sille. Sen on pakko olla  neitsyt !!

Mutta siis sille ollaan selvästikin kateellisia tuon virkeyden ja jaksamisen takia,
olishan sen jo pitänyt jäädä eläkkeellekin mutta tekee silti töitä!

Toinen työpaikan ilopilleri on sitten sellainen osastonapulaissihteeri joka on tosi ystävällinen ja tosi kohtelias koko ajan ja mielettömän avoin ja mukava... Olen huomannut että jotkut hoitavat matkivat hänen puheitaan, mm siihen he takertuvat että hän sanoo ihmisistä aina "hän" eikä "se"...... uglystupid2
Kummallisista asioista ihmiset häiriinytvät ja nurisevat!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #235 : 09.07.2008 17:16:21 »

Onpa ihanaa nähdä, että tänne on noussut hyviä keskusteluja! Mietiskelin vielä eilen kustantajan ihmeellistä ailahtelua ja tulin siihen tulokseen, että kyseessä on varmastikin omien kasvojen menettämisen pelko. Suomen anime- ja mangayhdistyksen johto - toisin sanoen elittii - koostuu kävelevistä tietosanakirjoista, jotka ovat kuitenkin pohjimmiltaan tosi kovia, kylmiä ja etäisiä, jotka halveksivat hiljaisesti muita harrastajia ja pitävät omaa sisäpiiriään parhaimpana. Kustantaja/päätoimittaja kuuluu eliitin läheisiin ystäviin ja jos hän menee edes markkinoinnin vuoksi kehumaan jotain, jota eliittii halveksii, hän menettää maineensa. Hohhoijaa.

Jotain eliitin ikävästä asenteesta kertoo sekin, että nyt järjestetään uutta tapahtumaa eli conia Lahdessa. Kuitekaan Lahden manga- ja animeseuralle ei ilmoitettu asiasta mitään eikä heidän apuaan järjestämiseen edes kysytty. Kun yhdistys pyysi lupaa auttaa conin järjestelyissä heille mutistiin, että juoksupoikien virkoja on hyvä, mutta ei muuta. Ja tämä kaikki siksi, että conia järjestävä eliitti halveksii Lahden harrastajaryhmää erittäin suuresti. Kun Lahden ryhmä alkoi perätä oikeuksiaan paikallisena harrastajaporukkana conin järjestämiseen/järjestämisen avustamiseen heille tiuskuttiin, että he ovat egoistisia pikku pentuja, jotka itkevät, kun eivät olleet ajoissa mukana ottamassa osaa järjestelyihin. Tosi asiassa järkkärit kertoivat kaksi viikkoa aiemmin, että tällainen tapahtuma lähtee nyt käyntiin ja Lahden harrastajaryhmän hallitusta ei kuunneltu lainkaan.

Kyllä ihmiset osaavat olla kummallisia.  Lips Sealed
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #236 : 09.07.2008 19:04:02 »

Kuulin juuri, että isä oli käynyt riehumassa kotona uuden vaimonsa kanssa ja hajottanut meidän lasten nimissä olevaa kotitaloa. Itse lähti kotoa pois ja kun me muut yritämme jatkaa elämäämme normaalisti hän tulee hullun kiilto silmissä ja äkkipikaisena hulluna (oikeasti) riehumaan kotiin ja itkettämään lapsiaan ja sen jälkeen puhelee, ettei tarkoita mitään pahaa. Sanoo pojallensa, että ei kannata ruveta tappalemaan hänen kanssaan, kun uhkaa tappaa omat lapsensa.

En ole enää missään tekemisissä sen ihmisen kanssa. Sillä ihmisellä on ihan oikeasti vääristynyt käsitys todellisuudesta. Harmittaa sen sielun puolesta....
« Viimeksi muokattu: 09.07.2008 19:08:47 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #237 : 09.07.2008 20:42:23 »

Kuulin juuri, että isä oli käynyt riehumassa kotona uuden vaimonsa kanssa ja hajottanut meidän lasten nimissä olevaa kotitaloa. Itse lähti kotoa pois ja kun me muut yritämme jatkaa elämäämme normaalisti hän tulee hullun kiilto silmissä ja äkkipikaisena hulluna (oikeasti) riehumaan kotiin ja itkettämään lapsiaan ja sen jälkeen puhelee, ettei tarkoita mitään pahaa. Sanoo pojallensa, että ei kannata ruveta tappalemaan hänen kanssaan, kun uhkaa tappaa omat lapsensa.

En ole enää missään tekemisissä sen ihmisen kanssa. Sillä ihmisellä on ihan oikeasti vääristynyt käsitys todellisuudesta. Harmittaa sen sielun puolesta....

No kylläpäs sinulle nyt tapahtuu...  Undecided Voimia sinulle.  smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #238 : 09.07.2008 21:53:59 »

Veljeni joka on minulle se lapsuudenside (pikkuveli),jouduttiin kiidättämään tänä aamuna jälleen sairaalaan.
Hänellä on erittäin harvinainen munuaissairaus ja jokainen takapakki vie hänet pois munuaissiirtojonosta.

Tänään on vaan ollut kovin levoton olo ja koska aistin läheisten kivut,ovat nämä jotenkin niin erilaisia. Cry
Olen kyllä niin valmistautunut kuin asiaan voikin,mihin tahansa tietoon,mutta silti voin pahoin ja jokainen hermosolukin reagoi.
En pysty keskittymään muuhun ja vanhemmat rajan toisella puolen ovat vahvasti suojaamassa tässä.
Silti pelottaa hieman,miten surun jaksaisi nyt ja miten muut läheiseni jaksaisivat,,, Embarrassed

Kovin paljon on tapahtunut viimeisen 1 1/2 :sta viikon aikana ja takki alkaa tyhjetä.
Rukous on nyt vain ainoa lohtu ja hoitojen lähettäminen hänelle ja vaimolleen.
Näin voimakkaasti en ole hänen suhteensa ennen tuntenut,,,
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #239 : 09.07.2008 21:58:11 »

Chandra rakas,  Cry smitten  minä rukoilen sinulle, veljellesi ja lähipiirillenne nyt paljon rakkautta, rauhaa ja lohtua...
Enkelten kuningatar Maria ottaa teidät nyt vaaleansinisten siipiensä suojaan, pitää teitä kaikkia sylissään rakastavasti ja eheyttäen lempeästi... Tapahtukoon näin.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 23
  Tulostusversio  
 
Siirry: