Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen surullinen koska...  (Luettu 182810 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #240 : 10.07.2008 08:15:40 »

Chandra -toivon veljellesi voimia jotta siirre voidaan suorittaa  angel Kuin myös sinulle, yritäthän levätä myös?  smitten

AM- isäsikö tuollaista ihan selvinpäin ja vailla mitään "syytä"? On siinä paha olla... tuo kommentti, jotta pojan ei päälle parane käydä, kuvastaa paljon myös että pelkää poikaansa. Henkistä ylivaltaa ainoastaan voidaan enään käyttää, mutta toisaalta eipä ihan hullun päälle kannatakaan mennä. Niillä on hullun voimat  Cry
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #241 : 10.07.2008 12:08:47 »

Hui kauhea, mitä huolia, suruja ja vastoinkäymisiä teillä onkaan!

Ja juuri eilen illalla ajattelin, että onko tässä kesässä enemmän rakkauden säteitä ja energioita. Mutta niillekään ei ole tilaa, ennen kuin vanhaa purkaa pois. Sairaudet tulevat esille ja purkautuvat.

Toivon todella teille Chandra ja AM ja monet muut että jaksatte vaikeuksissa. Huolehtikaa ennen kaikkea itsestänne. Terveestä itsestä heijastuu voimia ympäristöönkin.

Minäkin olen ollut surullinen ukkoni puolesta, kun taas iski keuhkokuume. Tosin lääkkeet ovat alkaneet puremaan ja uskon kovasti että hän selviää. Mutta ukko meinaa masentua.

Onneksi on aurinkoa tulossa ja lämpimämpää!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #242 : 10.07.2008 13:39:06 »

Veljeni joka on minulle se lapsuudenside (pikkuveli),jouduttiin kiidättämään tänä aamuna jälleen sairaalaan.
Hänellä on erittäin harvinainen munuaissairaus ja jokainen takapakki vie hänet pois munuaissiirtojonosta.

Tänään on vaan ollut kovin levoton olo ja koska aistin läheisten kivut,ovat nämä jotenkin niin erilaisia. Cry
Olen kyllä niin valmistautunut kuin asiaan voikin,mihin tahansa tietoon,mutta silti voin pahoin ja jokainen hermosolukin reagoi.
En pysty keskittymään muuhun ja vanhemmat rajan toisella puolen ovat vahvasti suojaamassa tässä.
Silti pelottaa hieman,miten surun jaksaisi nyt ja miten muut läheiseni jaksaisivat,,, Embarrassed

Kovin paljon on tapahtunut viimeisen 1 1/2 :sta viikon aikana ja takki alkaa tyhjetä.
Rukous on nyt vain ainoa lohtu ja hoitojen lähettäminen hänelle ja vaimolleen.
Näin voimakkaasti en ole hänen suhteensa ennen tuntenut,,,

Chandra rakas,  Cry smitten  minä rukoilen sinulle, veljellesi ja lähipiirillenne nyt paljon rakkautta, rauhaa ja lohtua...
Enkelten kuningatar Maria ottaa teidät nyt vaaleansinisten siipiensä suojaan, pitää teitä kaikkia sylissään rakastavasti ja eheyttäen lempeästi... Tapahtukoon näin.  smitten

Yhdyn täydestä sydämestäni tähän rukoukseen.  smitten angel

tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #243 : 10.07.2008 14:14:52 »

Olen surullinen koska..

En ole nyt ihan tasapainossa ja minulla on hyvin negatiivisia tuntemuksia nyt erästä ihmistä kohtaan..
Olen vihainen, katkera, *ittuuntunut ja loukkaantunut...

Sen lisäksi koen että jotkut asiat ovat niin väärin!

Tiedän että tämä on nyt egoni temppuilua, se haluaa vetää minua väärään suuntaan,
estää minua muuttumasta ja päästämästät irti asioista...

Rakas Jumala, anna minulle kärsivällisyyttä NYTHETI.. Grin Grin
Kun haluan vaan raivota ja olla vihainen ja marttyyri... Angry

Mistä nämä tunteet tulevat, ihan käsittämätöntä, tuli yhtäkkiä niin voimakkaana tämä kaikki päälle että tuntui etten saa henkeä ja alkoi oksettaa ja sattua mahaan.... Sad
Tiedän että tämä menee kohta ohi kun vaan rauhoitun ja näen asiat oikeassa valossa..
Mutta tuntuu silti niin hirveältä....  Cry
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #244 : 10.07.2008 14:25:02 »

Kaylee, anna niiden tunteiden virrata, tulla ja sitten mennä menojaan...  smitten angel
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #245 : 10.07.2008 14:54:46 »

Kiitos Rv  Cheesy

Ja itse asiassa nyt on taas kaikki hyvin... Smiley Hengittelin syvään ja nostin itseni niiden kaikkien negaatioiden yläpuolelle ja muistutin siitä kaikesta hyvästä mitä on aikanaan tulossa elämääni.. Nyt eletään vielä vähän tätä etsikkovaihetta lopun ja alun välillä... Pitää vaan olla kärsivällinen ja ymmärtää että tämä aika on sitä varten että päästän viimeisetkin rippeet irti menneestä ja lataudun vastaanottamaan uutta...  Smiley Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #246 : 10.07.2008 21:24:38 »

Kiitos teille kaikille tuesta ja rukouksistanne! angel smitten smitten smitten

Kyyneleet silmissä luin,miten jaksatte tukea,vaikka näinä aikoina monien elämässä kuohuu.
Voimia myös teille,jotka koette sairautta nyt lähipiirissänne,tai itsessä. angel
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #247 : 14.07.2008 15:40:26 »

Onko se muuten "näitä aikoja" vai ihan koska tahansa.. pieni osa minussa uskoo että kaikki liittyy planeetan muutoksiin, mutta voiko jokaista yksittäistapausta selittää sillä.. isien riehuminen on raskasta katsottavaa, voimia sinnepäin. Koettakaa pysyä tieltä poissa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #248 : 14.07.2008 19:53:39 »

Kyllä se varmaan tätä aikaa vain on. Ihmiset, jotka ovat eläneet joko valehdellen muille tai itselleen - lue: eivät ole eläneet intuitionsa mukaisesti vaan lähinnä muiden toiveiden ja omien pelkojen sanelemana - joutuvat nyt kovan paikan eteen, kun tuollaisiin harhoihin perustuneet asiat ja elämät alkavatkin murentua. Valo nousee kirkkaammaksi ja mitä kovempi valo sen kovemmat ovat myös ne varjot kaikista niistä muureista, joita sisään on rakennettu elämän aikana. Siksi en ainakaan itse voi koskaan korostaa liikaa oman Itsen kuuntelemista ja sen mukaan elämistä.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #249 : 16.07.2008 15:09:35 »

Kylläpäs nyt sattuu samaan aikaan taas kaikkea...  Undecided Meillä oli toissapäivänä rakkaani kanssa oikein kunnon iso riita. Ei ollut ihan ensimäinen riita, mutta tähän astisista kuitenkin isoin. Ne pari muuta ovat olleet vain "kinastelua". Nyt kaikki on kuitenkin hyvin ja riita sovittu. Silti tuosta itsensä kuuntelemisesta tuli mieleen, että vaikka kaikki on periaatteessa suhteessamme hyvin ja muutamat asiat paremmin kuin hyvin, niin silti jokin on alkanut välillä kaihertamaan. Joitain epämääräisiä tuntemuksia nousee itselläni tuolta "pinnan alta" eivätkä ne ole niin mukavia...
 Undecided En osaa selittää, kun en ole itsekään vielä varma mistä on kyse...

Mutta sitten... Toissapäivänä myös sydänvikainen Eetu (11v.) kissammekin oireili taas pitkästä aikaa, (ennen riitaa).  Undecided Hengitti raskaasti eikä juuri syönyt. Nyt hän on kuitenkin taas (oli jo eilen) ihan oma itsensä, syö ja hengittää normaalisti.  Smiley Olin kuitenkin ja olen edelleen vähän huolissani hänestä, ettei vain olisi ollut ns. mitään "lopun" enteitä...  Undecided Eikä tässä vielä kaikki...

Nuorin tyttäreni joka täyttää elokuussa 3 on tässä muutaman päivän ajan välillä valitellut oikeata jalkaansa, että siihen sattuu. Tietääkseni hän ei ole loukannut sitä mihinkään tms. Ei näy mitään mustelmia, ruhjeita tms. No se kipuilu ei vielä eiliseen mennessä ole ollut mitenkään "hälyyttävää", koska ei ole ollut edes jatkuvaa vaan se on tullut ja mennyt. Seurailin tilannetta ja luulin ensin vain kasvukivuiksi kun sitä kipua ei ollut jatkuvasti. Eilen illalla tuo kipu kuitenkin yltyi, ei nukkunut hyvin ja itkeskeli koska jalkaa särki kovin (annettiin särkylääke). Aamulla tilanne oli vielä pahempi, sillä jalkaan ei saanut oikein edes hipaista ilman sattumista, eikä hän edes pystynyt kunnolla kävelemään/varaamaan painoa sille.  Sad Aamulla käytin sitten tytärtäni lääkärissä ja lääkäri totesi että kyllä siinä jotain vikaa on ja kuulema vaikuttaisi olevan nestettä polvessa. Sanoi että joskus flunssien jälkitautina saattaa ilmentyä vastaavanlaisia tulehduksia kudoksissa yms. Toisaalta siitä on kyllä jo monta viikkoa kun oli flunssaa, joten se on aika epätodennäköinen syy. Poloiselta otettiin kuitenkin verikokeita, virtsanäyte ja nielunviljely, sai särkylääkettä ja huomenna menemme sairaalaan tarkempiin polven tutkimuksiin. Ties mitä vielä joutuu pikkuiseni kokemaan.  Undecided Oli kyllä todella urhea tänään lääkärissä, eikä edes itkenyt kun verinäytteet otettiin, vähän valitti vain. Tosin hänelle olikin laitettu sellaista puuduttavaa salvaa siihen käteen. Toivon kuitenkin että pikkuiseni jalka saadaan pian kuntoon ja ettei siinä ole mitään vakavempaa...  Undecided
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #250 : 16.07.2008 18:18:17 »

Onnea kaikkeen. Meikän lapsella menee oikein hyvin nykyisin! Kavereita on nurkat pullollaan. Terveys aikas hyvä!

RV vaikka sanoit että astro ei niin kiinnosta, oletko kuitenkin katsonut teidän komposiittikartat? Vaikka en esim Starmatchin numeroihin niin luota, kuitenkin lukisin aika monesta lähteestä nuo yhteensopivuudet. Kivaa ravussa oli meno, huumori, sportti ja eksotiikka, ei niin ettei joku muu paremmin minulle sopiva versio voisi sisältää samaa. Mutta ei meillä astrot mitään ehdotonta ja pitkäkestoista luvanneet, eri asia onko syytä kadota kokonaan. Oh well.

Tunnetko muuten miehesi kulttuuria tarpeeksi, että tiedät miten he yleensä toimivat riita/perhe/suhdetilanteissa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #251 : 16.07.2008 19:59:28 »

Kiitos ja onnea myös sinullekin.  smitten En ole katsonut kompositio karttoja ja ongelma on siinä että en tiedä kultani tarkkaa syntymäaikaa. Ei tiedä hänkään... Kyllä minä aika paljon tiedän hänen kulttuuristaan, mutta en välttämättä vielä tarpeeksi... Riidan jälkeen hän on kuitenkin ollut kovin pahoillaan ja toi minulle jäätelöä  Smiley koska koki että oli ollut se "pääsyyllinen" riidassamme. Kaikki on hyvin juu, mutta kun välillä tuntuu että on jotain "hämärää" josta en oikein saa otetta. Aivan kuin hän salailisi jotain... Tai jotain...  :Smiley No mutta kaikki selviää ja järjestyy kyllä aikanaan. Day by day...  Wink smitten

tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #252 : 16.07.2008 21:15:53 »

Cry

Kukaan ei ymmärrä minua, vaikka olen lähes loistava yksilö!

Tosin, tuntuu juuri siltä, että vain omasta mielestäni!

SIIS, kukaan ei välitä minusta, vaikka OLEN.

Cry   Undecided   knuppel2

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #253 : 17.07.2008 08:34:21 »

Kiss  Kiss  smitten

Minä välitän sinusta Kotkansilmä! smitten
Olen kaipaillut kirjoituksiasi ja kommenttejasi,jotka niin usein saavat minut nauramaan. Cheesy
Mutta siinä sinä nyt olet,joten HALATAAN!  Kiss

Rakkauden Valo! smitten
Kuuntele vain itseäsi kaikessa rauhassa päivä kerrallaan.Samaa mieltä olen kuin Athakin että koskaan ei voi kuunnella itseään liikaa ja luottaa kuulemaansa.
Mutta sinä tiedät kyllä,että ihan kaikella on tarkoituksensa ja ehkä se "kummallisuus" selviää sinulle,eikä ole niin paha juttu.Toivon sitä niin,sillä sinä olet suorastaan hehkunut rakkautta.Halaus sinullekin! Kiss smitten
tallennettu

Lizzy
Vieras
« Vastaus #254 : 17.07.2008 10:12:20 »

Olen surullinen siitä, että eilen selvisi ettei viimeinenkään ystäväni olekaan ystäväni vaan minä olen hänelle etäinen opiskelukaveri ja hän kohtelee minua erittäin ikävästi ja suhtautuu ala-arvoisesti.

Tämä saattaa kuulostaa oudolta, mutta minulla on naishuolia.  idiot2 Nimittäin, ihan oikeasti, kaikki naiset tuntuvat nykyään vihaavan minua ja olevan ilkeitä.  Huh En ymmärrä.

On surullista kun on stressaantunut ja ahdistunut eikä ole yhtään ystävää tai ystäviä, joiden kanssa voisi tunteitaan jakaa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 23
  Tulostusversio  

Siirry: