Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen surullinen koska...  (Luettu 184066 kertaa)
0 jäsentä ja 28 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #270 : 21.07.2008 20:36:14 »

Anteeksi RV, jos nämä pienen mieleni tuotteet tuntuivat ikäviltä.. Mää yritän vaan piristää..  :Smiley Uskon, että eron kokeminen sattuu, mutta vaikutat vahvalta naiselta, joka kyllä pärjää ja tiedät sen varmaan itsekin. Lähetän voimia ja toivon, että Sinun elämäsi lukujärjestys toisi sulle seuraavaksi jotain uutta ja mukavaa opittavaa  angel

Eivät ne tuntuneet lainkaan ikäviltä vaan oikein viisailta ja hyviltä ja kyllä piristivätkin. Kiitos. smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #271 : 22.07.2008 15:45:20 »

Tuulispää, en voi muuta sanoa, kuin loistava kirjoitus! Afro smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #272 : 22.07.2008 16:45:48 »

Tuulispää, en voi muuta sanoa, kuin loistava kirjoitus! Afro smitten
Niin minunkin mielestä  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #273 : 22.07.2008 18:38:05 »

Olen iloinen ja surullinen... Voin hymyillä kyyneleet silmissä... Smiley Smiley Cry Smiley
En sure sitä että en saanutkaan häntä tai en sure yksinäisyyttä...
Olen iloinen siitä että en heti takerru kaikkeen mikä näyttää päälle päin hyvältä..
Suren vain sitä, että hän ei nyt näekään asioita kuten minä, ja on aika synkkänä.
Ei kai se minun tehtäväni ole lohduttaa ja piristää, ei.. En puutu enää.  Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #274 : 26.07.2008 08:48:27 »

RV kerrotko mitä opit 5 kk:ssa?

Minä opin sen, että osaan kyllä elää itsekseenkin, mutta että harvassa ovat sielukumppanit. Ja että kaikki eivät ole pilalle menneitä narsisteja, on olemassa iloa, hauskanpitoa, energiaa, ihastusta.. uusien asioiden oppimista, uteliaisuutta, no nuoremmalta sellainen onnistuu. Opin jotain, edes vähän eri kulttuureista. Ja nyt siis ajatus on vähän muussa kuin hänessä, eli se lie hyvä. Ehkä hänkin oppi vähän siivoamaan elämäntapaa, joka olisi voinut mennä huonoon suuntaan.. ihminen kun voi aina valita.. nuorena ei ole pakko tehdä kaikkia tyhmyyksiä..

urheilu, sitäkin tulin miettineeksi että mikä kiinnostaa, ja varmaan tuo extreme olis enemmän minulle (sellaiset miehet, heh)..

tämä surujuttu. Niin onko todella tähtitaivaasta kiinni mitä tapahtuu, esim RV mitkä oli transiitit kun juttu loppui? Kun ei nähtävästi voi välttää alkuja ja loppuja, ellei vain istu buddhana reagoimatta mihinkään. Zen.
« Viimeksi muokattu: 26.07.2008 09:41:03 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #275 : 26.07.2008 10:56:17 »

Pieniä ovat murheeni täällä muiden rinnalla, niin mitättömiä... täytyisi kai olla onnellinen...
Tulin kirjoittamaan kuinka harmittaa tämä helle ja se koirani sairaus tuossa taannoin  Sad Nämä kaksi asiaa yhdessä nyt tekivät sen, ettemme voi osallistua näyttelyihin ainakaan kk., vaikka olen ilmoittanut ja maksanutkin ne jo. Täytyy toivoa, että saan omani pois ell. paperilla  :Smiley

Niin häviän pientä... äsh, poistun ja häpeän turhamaisuuttani  Embarrassed
( Wink)

Ps.voiko pienesi paremmin jo RV?  angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #276 : 26.07.2008 16:14:03 »

Kiitos kysymästä Wild Star.  smitten Opin paljon, mutta en kuitenkaan halua nyt niitä täällä ruotia... Olen pahoillani, mutta haluan jatkaa eteenpäin oppimani asiat mukanani...

Jaspis, pikkuiseni on pärjännyt nyt mainiosti kun sai kipulääkityksen. Tuon nesteen pitäisi ajan kanssa lähteä pois nivusesta... 31.7 menemme vielä tutkituttamaan hänen sydämensä ja muutenkin tsekkaavat vielä sen nivusen/jalan...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #277 : 26.07.2008 17:42:07 »

Olen surullinen että olen opettanut itseni tykkäämään tupakasta...
Hyvästi röökit, meillä oli monta ihanaa yhteistä vuotta..
Kiitos vaan niistä kaikista savuistanne.

Hyvästi... Cry Cry Cry

Joo ja oon ihan tosissani.. Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #278 : 26.07.2008 18:18:41 »

Kiitos kysymästä Wild Star.  smitten Opin paljon, mutta en kuitenkaan halua nyt niitä täällä ruotia... Olen pahoillani, mutta haluan jatkaa eteenpäin oppimani asiat mukanani...

Afro
We know that you will and it will be a very fantastic journey for you. smitten
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #279 : 26.07.2008 19:01:01 »

Voimia RV,
sinä selviät hienosti.

smitten

Lyhyt suhde tosiaan antaa ja opettaa joskus enemmän kuin monta vuotta jatkunut...
Itsekkin koin sen tähdenlennon, nopea, kirkas ja putosi,
ehdin vain toivoa...

Surullinen surullinen heinäkuu,
odottelen vain syksyä, sitten on aikaa miettiä mennyttä kesää...

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #280 : 27.07.2008 09:41:26 »

Olen surullinen. Kisumme eivät voi jäädä luoksemme, sillä allergiani puhkesi viimeyönä sellaiseen kukkaan, että kurkku on ihan tukossa ynnä kutinat silmissä ja nenässä ja keuhkoissa buck2  Eipä tiennyt allergiatesti mitään EI  Cry
Nyt jopa lapsella ovat alaluomet aivan punaiset ja turvonneet  Cry
Enkä tiedä mihin saan kisut ja PIAN  Undecided Embarrassed Cry
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #281 : 27.07.2008 11:41:45 »

Ippuska! Jos lähellä on Siwa, laita siihen ilmoitus! Ja nettiin tietenkin.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #282 : 27.07.2008 11:46:49 »

Olen surullinen. Kisumme eivät voi jäädä luoksemme, sillä allergiani puhkesi viimeyönä sellaiseen kukkaan, että kurkku on ihan tukossa ynnä kutinat silmissä ja nenässä ja keuhkoissa buck2  Eipä tiennyt allergiatesti mitään EI  Cry
Nyt jopa lapsella ovat alaluomet aivan punaiset ja turvonneet  Cry
Enkä tiedä mihin saan kisut ja PIAN  Undecided Embarrassed Cry

Voi että... Ikävää...  Sad Jos vain asuisin Tampereella, eikä minulla jo olisi kahta kissaa...  Undecided Rukoilen että kisut saisivat pian uuden hyvän kodin.  smitten angel
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #283 : 27.07.2008 12:56:45 »

Kiitos ihanaiset  smitten

Kerron sitten kuinka käy  angel
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #284 : 27.07.2008 15:39:10 »

Joo onnea kissa-asioihin.

Toki jos haluaa pitää asiat omana tietonaan se on ok, en minäkään kaikkea tänne kertoisi ! Mutta joistain asioista koetan löytää analogioita, ettei tosiaan tuo suru jäisi päällimmäiseksi.

Ei ole sen kummempia suruja päällä muutenkaan. Tosin vähän seikkailua voisi olla enemmän.. katsotaan.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 23
  Tulostusversio  

Siirry: