Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auta sademetsiä - klikkaa linkkiä  (Luettu 85936 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #45 : 25.09.2007 16:45:33 »

Hei, tännehän on ilmestynyt astrolaisten oma metsä!  Smiley Ja Chandrakin oman perustanut. Lähdenkin tästä kävelylle metsiinne.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Atomi
Vieras
« Vastaus #46 : 25.09.2007 17:25:17 »

Minäkin taapertelen teidän metsissänne aina kun ennätän. Mukavasti ovat kasvaneet.  Smiley  Metsiä on jo niin monta, etten aina ole varma kävinkö kaikissa. Tää on samalla hyvää treenausta harmaille aivosoluille - kasvaa puut ja aivot samalla.   Grin
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #47 : 25.09.2007 18:15:01 »

Minäkin taapertelen teidän metsissänne aina kun ennätän. Mukavasti ovat kasvaneet.  Smiley  Metsiä on jo niin monta, etten aina ole varma kävinkö kaikissa. Tää on samalla hyvää treenausta harmaille aivosoluille - kasvaa puut ja aivot samalla.   Grin

Kiss Kiss Kiss
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #48 : 25.09.2007 22:13:27 »

Kiitos Atomille vierailusta! angel
Ja kaikille muille myös.Kiva seurata lehtien lisääntyvää määrää. Cheesy
Nyt iski niin kova väsy,etten taida jaksaa odottaa vrk:den vaihtumista,joten aamulenkillä taas aloitan. Cheesy
Sitähän voi samalla ajatella laihtuvansa,kun joka päivä tuon lenkin kiertää. Wink
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #49 : 26.09.2007 07:29:52 »

Kiitos Atomille vierailusta! angel
Ja kaikille muille myös.Kiva seurata lehtien lisääntyvää määrää. Cheesy
Nyt iski niin kova väsy,etten taida jaksaa odottaa vrk:den vaihtumista,joten aamulenkillä taas aloitan. Cheesy
Sitähän voi samalla ajatella laihtuvansa,kun joka päivä tuon lenkin kiertää. Wink

...  Kiss

Cool ..... siell on kuva ....  Cheesy
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #50 : 26.09.2007 07:40:26 »

Arkiviisu! smitten

Olet näköjään tehnyt lenkin jo. Cheesy
Mikäli oikein nyt laskin,niin seitsemän kiertokohdetta on,tai niissä ainakin kävin.
Kovasti näytti avaralta vielä tuo oma tilkku,mutta eiköhän se siitä. Cheesy
Miten kasvattaa Astrometsää.Ajattelin vain,että ei tässä topicissa varmaan käy kuin pieni osa meistä.
Menenpä hieman infoomaan väkeä. Wink

Oli muuten mahtavia tiheitä metsikköjä jo teillä!Varsinkin aspopark,AthaMaaretilla ja Tibetanilla.Kivasti oli muillakin,yli 50.
Nyt infoa foorumille! Smiley
tallennettu

asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #51 : 26.09.2007 17:09:11 »

Lainaus
Oli muuten mahtavia tiheitä metsikköjä jo teillä!Varsinkin aspopark,AthaMaaretilla ja Tibetanilla.Kivasti oli muillakin,yli 50.

Tiedättekö, olen tullut siihen tulokseen, että olen valinnut itselleni turhan vaikean nimimerkin ja nyt tuo asboloksen metsäkin näköjään vaihtoi nimeä Cheesy Mutta siis oikeasti ASBOOPARK  Wink

Aspo wikipedian mukaan:
Aspo oli alun perin perustettaessa 1929 Asunto-osakeyhtiöitten Polttoaine Osuuskunta, joka toi keskuslämmityksessä tarvittavaa koksia. Toiminta laajeni erilaisiin kuljetuksiin ja kemikaalialalle.

Piispa lähtee tästä nyt koksimetsäänsä...Ja muiden metsiin samalla. Itse olen laittanut nuo metsät kirjanmerkkeihin niin saa kätevästi klikkailtua.

Kiitos Chandralle palstalla infoomisesta ja asboloksen naurattamisesta  Grin Tätä voi jo kutsua salaliitoksi!

By the way, metsäni etukulmaan ilmestyi punainen linnunpönttö! Kuka vei sen sinne? Ilmoittautukoon heti!  knuppel2 Eikun hetkinen...sehän on talo  Shocked , sinne menee portaat. Kuka teki talon mun metsään!?
« Viimeksi muokattu: 26.09.2007 17:44:24 kirjoittanut asbolos » tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #52 : 26.09.2007 22:30:39 »

2funny

Vedin katsos Asbolos ulkomuistista sen nimen ja äsken aloin taas kirjoittamaan nikkiäsi väärin.
Muisti on niin lyhyt.
Rehellisesti tunnustan,etten tiedä mitä se merkitsee ja siksi en muista.Aspolle löytyikin selitys,mutta sen mukaan tuskin kukaan nikkiään valitsee. Grin 2funny
Se naurusi tarttui ja sai nyt minutkin nauramaan,itselleni.

Mutta se pikkutalo oli niin söpö ja sinne johti askelmatkin. Cheesy
Kesti hetken löytää sitä,kun oli piilossa reunassa.
Kyllä on rehevää mehtää sulla! Smiley
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #53 : 27.09.2007 04:33:29 »

Täysikuu pitänyt jo jonkin aikaa hereillä,joten lähdinpä haukkaamaan happea.
Absoluutin metsään tuli 444 lehti. Wink

Tuollainen tasaluku tietänee minulle onnea. smitten
Mutta MISTÄ IHMEESTÄ LÖYDÄT KAIKKI NUO LEHDEN TUOJAT??? Shocked
No se inspiroi ainakin meikäläistä jatkamaan.Täytynee hätyytellä hieman ystäviä! knuppel2
tallennettu

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #54 : 27.09.2007 08:02:12 »

Lainaus käyttäjältä: asbolos
By the way, metsäni etukulmaan ilmestyi punainen linnunpönttö! Kuka vei sen sinne? Ilmoittautukoon heti!   knuppel2 Eikun hetkinen...sehän on talo   Shocked , sinne menee portaat. Kuka teki talon mun metsään!?

Metsänvartija varmaan  :Smiley  Wau miten upea metsä!
Astrometsäkin kasvaa päivä-päivältä  smitten

Edit:
Ei se wordistä klikkaaminen onnistukaan  Embarrassed  Noh, täältä topicista linkit löytyy - osa myös omista allekirjoituksista  Wink

« Viimeksi muokattu: 27.09.2007 08:06:13 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #55 : 27.09.2007 09:19:05 »

Metsähommelit tuli hoidettua tässä muun työn ohessa.

Kiintoisaa miten eri tavoin ne kasvavat  Smiley
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #56 : 27.09.2007 09:41:44 »

Metsähommelit tuli hoidettua tässä muun työn ohessa.

Kiintoisaa miten eri tavoin ne kasvavat  Smiley

Samoissa hommeleissa ...  Cheesy niinhän "se metsä vastaa kuin sinne huutaa"  että se mihin keskittyy sehän se lisääntyy - både och eli ns. hyvässä ja pahassa ja vielä siltä väliltä .... olikos tässä nyt mitään  Shocked ....  smitten
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #57 : 27.09.2007 10:16:53 »

Cheesy

Juu Arkiviisu,tuli ymmärretyksi. angel
Olen kyllä hieman tuota linkkiä tutuille jaellut,mutta ovat perskuleet laiskoja tai kiireisiä?Kiireisiä? Shocked
Voikos olla niin kiire,ettei ehdi näinkin hienon asian puolesta pikaisesti käväistä lenkillä? Huh Kai sitten voi.
Minä kun en pidä kiireestä ja koetan pitää huolen siitä,ettei sellaista synny,niin jaksan aina ihmetellä tehoihmisiä,jotka ehtivät vaikka mitä päivässä.
Mutta kait sekin on luonnekysymys.

Nyt kun lapset ovat jo poissa kotoa ja asun yksin kissani kanssa,on helppoa oleilla omassa aikataulussaan.
Kun tuota hoitotyötä tulee jonkun verran tehtyä,niin olen senkin laskenut niin,ettei kahta samana päivänä ja mielellään tekisin vaikka n.3-5/viikko.
Haluan keskittyä ja olla onnellinen ja kannustava,kun teen jotain yhdessä muitten kanssa.En kärttyisä ja väsynyt,kuten useimmiten kiireiselle käy. Embarrassed

Mutta nyt meni niin off topic,että,, knuppel2
Piti vain kiittämään siitä,että käväisette Susun metsässä ja minä puolestani vierailen aina tuon kierroksen.
Onhan tuo astrometsäkin kasvanut,muttei sillä vauhdilla kun oletin.
Ehkä meillä jokaisella on ne omat must-juttumme.Ja tämä on minulle just passelia ja innostavaa puuhaa.Saapi kantaa kortensa yhteiseen kekoon! smitten
tallennettu

Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #58 : 27.09.2007 11:01:31 »

Ihania metsiä ja kasvaneita puita.  Smiley
Tässä minunkin metsäni, vink-vink!

http://acaimist.act4trees.com
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Chandra