Kuten allekirjoittanut on allekirjoittanut
(11. h)
(12.)
myös aurinko tulkitaan joskus 12 huoneeseen.
Olen kuitenkin alkanut miettiä, että tuo kalojen luonnollinen huone, sekä
(6.) ja Lilith (5.)
oppositio tuohon stelliumiin tuo yllättäen jotakin lisää tähän neitsyyteen, nimittäin Lars Johanssonin mukaan intuitio on useimmiten neitsyille täysin vieras tajunnan alue tunne-elämän estyneisyydestä johtuen. Minusta kuitenkin tuntuu, että tuo välittömän oivaltamisen tila on itselläni lähinnä vallitseva. Ilmeisesti
auttaa tunne-elämäpuolella, vaikka tuntuukin vähän harmilliselta tunnustaa.
Aika hyvin kyllä tunnistan nuo estot silti. Lukioon mennessä pelkäsin eniten ainekirjoitusta, sillä siinä ei riitä pelkka opiskelu. Niin kauan, kun asuin uusperhehelvetissä aineet olivatkin varsin keskinkertaisia. Heti kun muutin omaan asuntoon, sain aineista pelkkiä älliä. Itse asiassa ainekirjoituksesta tulikin vahvin alani ei faktojen tai kieliopin puolesta, vaan nimenomaan tyylin (ja rytmin) ansiosta.
Uusperheessä olin syntipukki ja sylkykuppi ja jouduin jatkuvasti kontrolloimaan tunteitani ja itseäni. Kun sain vapauden, vapautin myös tunteeni.
Ihan vastikään mietin, että sen puolesta, että
tuo järjestyksen työn huoneeseen kaloissa (ja stellium sosiaalisen- ja alitajuntahuoneiden neitsyessä), minun olisi ehkä pitänyt alunperin opiskella mieluumminkin psykologiaa.
Muokkaus: Ai, niin mut se on tietty toi nousuvaaka, joka pistä heittelehtimään noissa ura-asioissa. Onneks sentään sekstiilit tukee tuolt
(10.) ja
alasolmu
(2.), muutenhan olisin jo ihan syrkky.
AMS