Äänestys
Kysymys: Oletko kuuhullu/vaikuttaako täysikuu sinuun?
Ei, en ole hullu enkä kuuhullu - 3 (2%)
Ei, olen vain tavallinen hullu - 18 (12.1%)
En ole varma - 8 (5.4%)
Kyllä, huomaan reagoivani täysikuuhun - 101 (67.8%)
Kyllä, täysikuu saa minut ulvomaan - 19 (12.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 124

Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuuhulluus, onko muita jotka reagoivat täysikuuhun?  (Luettu 53202 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« : 21.10.2005 18:02:24 »

Pistetään galluppi pystyyn  Cheesy
Yritin laittaa tätä galluppia jo muutaman kerran mutta tuli herjaa että sivu on poissa käytöstä...
Itse reagoin kuuhun niin että jää yöunet vähiin täydenkuun aikaan ja näen silloin outoja unia  :Smiley
Olen aina regoinut täysikuuhun näin, onko muita?
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 21.10.2005 18:07:45 »

Joo sama homma nykyään... Ennen nukuin sikeämmin täydenkuun aikaan, nyt ei tuu uni millään silmään ja nään aivan skitsoja uneja  Kiss
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 21.10.2005 18:13:17 »

Dark Rock, hiljattain oli täysikuu ja koko yön vietin piehtaroiden sängyssä ja nähden unia niin vampyyreistä kuin muistakin kammotuksista  uglystupid2
Kun on vilkas tuo mielikuvitus  Smiley
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #3 : 21.10.2005 18:18:12 »

Jaa, taidan olla aika torvi uglystupid2

Missäs se kuu taas möllötti viimeks?

Nimittäin nyt se kyllä vaikutti niin, että tuntui siltä kuin ei olisi nukkunut ollenkaan tickedoff
Pari vuorokautta meni siinä ihmetellessä Shocked Shocked

Tosin ei se täysikuu aina vaikuta, siksipä epäilen, että se vaikuttaa vain kun se on tietyssä merkissä ja tekee jotain merkittävää aspekstia NA-Kuulle.

Kertokoon he, jotka tietävät enempi kuun liikkeistä, enmempi, onko epäilyksissäni perää?
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
selkälokki
Vieras
« Vastaus #4 : 21.10.2005 18:35:18 »

Kuu vaikuttaa jotenkin omituisesti Huh
Saan kyllä nukuttua, mutta unet on outoja tunnehässäköitä, ja nyt ku oli nämä
upeat kuutamot, niin omituisesti meinas itkettää ja sellaisia typeriä tunne juttuja tuli mieleen, mitä en ole ajatellutkaan.
Mie oon kuuskorppari, että sekö se sitten tekee vielä tuon. idiot2
tallennettu
punainen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 21.10.2005 18:44:44 »

Minäkin reagoin vahvasti täysikuuhun. Uni on epämääräistä ja jää usein vähäiseksi. Tiedän, että olen itse syntynyt sellaisen alaisuudessa. Onkohan sillä jotain merkitystä?
tallennettu

Aurinko, Merkurius - Vaaka
Nouseva - Kalat
Kuu - Oinas
Venus - Skorpioni
Mars - Neitsyt

TuliJänis
Punainen Resonoiva Maa
Jasmiini
skorpioni-nouseva vaaka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 21.10.2005 19:05:40 »

Kyllä tulee nukuttua huonommin, heräilen helposti. Edellisessä asunnossa kuu paistoi suoraan sänkyyn verhojen läpi niin oli inhottava tunne herätä yöllä kun kuu paistoi suoraan naamaan..
tallennettu
elfina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 21.10.2005 20:05:47 »

Kyllä mulla ainakin menee pää sekaisin kuusta. Ei saa unta ja on tosi levoton olo. Migreeniki saattaa vaivata silloin.
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 21.10.2005 20:34:51 »

Artemis!  Smiley
Mä näin myös 2-3 (ei muista tarkkaan) aivan kamalia unia..ahdistavia...
Toisessa oli joku mies jolle mun piti ennustaa kuolemaa ja sitten toisessa mut yritettiin tappaa, viereltä kuoli kyllä monta, mutta mut vain hakattiin ja mieheni sai sitten pelastettua mut... huh mitä kammottavuuksia...

Heh, olis makee nähdäkki vamppyyreistä unta  knuppel2 laugh

Niin, normaalisti en nää mitään tollasta sheissea unissa, mutta nyt tuli kyllä niin kuraa niskaan että... Cheesy
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
wilma
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 21.10.2005 20:56:08 »

Täälä nukutaan kuin tukki täydenkuun aikaan. Lieneekö aurinko rapuna helpompaa sietää kuun kiemurat.
tallennettu
Outolintu
Vieras
« Vastaus #10 : 21.10.2005 22:21:36 »

Hieno kysely.  Smiley

Pari yötä ennen täysikuuta ja pari yötä sen jälkeen, nukun kevyesti joskus jopa huonosti ja näen paljon unia. Sinä yönä kun on täysikuu nukun tosi hyvin ja unet ovat tosi mahtavia, paljon menoa ja hulinaa.  laugh Kyllä nukkuminen on ihanaa.  smitten
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #11 : 21.10.2005 22:52:33 »

Kuuhulluus on ihan kivvaa Au-ravulle. Täydenkuun aikaan ja pari päivää ennen ja jälkeen olen aika luovalla tuulella ja saan huikeita ajatuksia ja oivalluksia. Herään yökuun kumotukseen, mutta eipä se haittaa, kaunista kateltavaa. Tunnetilat vaihtuvat kuitenkin enemmän, laidasta toiseen, kun kuu mollottaa taivaalla. Vaikka on tutkittu jossakin että täydenkuun aikaan lapsia EI syntyisi mitenkään tilastollisesti enemmän niin esikoinen odotti tasan sitä itteään, saa nähdä mitä tämä toinen meinaa.
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #12 : 21.10.2005 23:05:43 »

Kyllä täysikuu to sellaiset teot omallekin kasvulleni, ettei millään ole enää muuten kuin sen egomme kuolemalle! Ja sehän olikin tämän kuukauden tärkein tekijä astroligisestikin katsoen, kun se Daaavidin tähtikin taas oli esillä.
Ei siis muutoin kuin symbolisesti, sillä sehän oikeasti kuvaakin sen tunteiden jäähtymistä kehostomme energioissa, joten siiihen kuoli egomme.  uglystupid2
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 22.10.2005 09:45:07 »

Dark Rock, itselläni on niin hyvä mielikuvitus että pitäisi jättää kauhuleffatkin suosiolla pois, kaikki tulee uniin ja tuplasti täydenkuun aikaan  Smiley
tallennettu
Fish
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 22.10.2005 12:25:19 »

Kyllä huomaan täyskuun vaikutukset itsessäni. Cheesy Olen pirteä kuin peipponen ja uni ei meinaa millään tulla silmään. Mutta en nyt sentään kuuta ulvo laugh
tallennettu

Aurinko  Kalat 
Kuu  Härkä 
Nousu Vaaka
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  

Siirry: