Äänestys
Kysymys: Oletko kuuhullu/vaikuttaako täysikuu sinuun?
Ei, en ole hullu enkä kuuhullu - 3 (2%)
Ei, olen vain tavallinen hullu - 18 (12.1%)
En ole varma - 8 (5.4%)
Kyllä, huomaan reagoivani täysikuuhun - 101 (67.8%)
Kyllä, täysikuu saa minut ulvomaan - 19 (12.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 124

Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuuhulluus, onko muita jotka reagoivat täysikuuhun?  (Luettu 53234 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Mimia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #45 : 19.11.2005 12:56:43 »

Nyt keskiviikkona tuli taas täysikuu huomatuksi. Yöllä heräilin 45 minuutin välein ja ihmettelin, että mikä hemmetti nyt oikein on kun en saa nukutuksi ja koko päivän oli levoton olo.  Shocked Ensin tuli mieleen, että jollekin läheiselle on sattunut jotain, kun silloin en yleensä saa unta, mutta aamullahan se sitten selvisi, että täysikuu taas kerran valvotti.

En kyllä sitä yhtään ihmettele, että täysikuu minuun vaikuttaa, koska olen todella herkkä. Aistin hyvin asioita ja itku meinaa päästä vähän joka asiasta ja tunteet heittelehtivät laidasta laitaan päivän aikana sellaiset parikymmentä kertaa ainakin, että välillä ei itsekään pysy perässä, että missä mennään ja miltä ja miksi tuntuu siltä  Cheesy
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
astrada
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #46 : 21.11.2005 21:26:39 »

Reagoin jollakin tavalla täysikuuhun. Smiley Tai siis täydenkuun aikana teen rituaaleja (wicca kun olen) ja loitsuja. Jotenkin kuu on saanut minut aina rauhoittumaan ja keskittymään tekemääni.

Kuusta en kuitenkaan mitenkään sekoa (olen vähän niinkuin syntymähullu  Wink )
Vaan kuu on aina merkinnyt minulle jotain, vaikka en vielä osaa sanoa mitä. Vaikea selittää asiaa, kun ei itsekään oikein tiedä.  Huh mahtoikohan tuosta saada nyt mitään selkoa..
tallennettu

"Ole rakkaudessa totinen, jos todeks` tunnet rakkauden"
Naranja83
Vieras
« Vastaus #47 : 22.11.2005 13:09:16 »

Kyllä reagoin! Unettomuutta ja silloin kun nukun, nään niin kummia unia, että huhhuijaa!!! Useinmiten yhdessä koirani kanssa vaellamme ympäri kämppää, kumpi kaan ei saa unta....

Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu
Dorian
Kohtuuastroilija
**

ylämäkialamäkiylämäkialamäki

Profiili
« Vastaus #48 : 24.11.2005 07:43:14 »

No joo!

uglystupid2 Aivan sekopää täysikuulla, kai se on tuon veden vaikutusta...  crazy2
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
jupiterinkuu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #49 : 25.11.2005 14:40:06 »

kaikki 3 lastani on syntyneet täydenkuun aikana,synnytykset käynnistyneet lapsivesien menolla.kuuhan vaikuttaa vuorovesiinkin miksei lapsivesiinkin sitten vai mitä? Smiley
tallennettu

aurinko,mars leijona.kuu,merkurius,venus,pluto,vesta neitsyt.nouseva rapu.keltainen lunaarinen aurinko.metalli koira.sekhmet
vesilisko
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #50 : 25.11.2005 21:38:52 »

Kuuhulluus tuntuu olevan enemmän meidän koirassa. Tässä viimeksi täydenkuun aikaan koira herätti kaksi kertaa yöllä ja halusi ulos. Takapihalle voi päästää siis vapaaksi kun se on aidattu. Toisella kertaa kävelin mukana pihalla kuun loisteessa (oli kuin päivällä, kun varjotkin lankesivat) ja ajattelin, että onneksi naapurit nukkuvat, kun minä täällä kuljeskelen neljän aikaan tupakki suussa pitkin pihaa yöpuku päällä. Olihan se kuitenkin kokemus. idiot2
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #51 : 14.01.2006 23:30:34 »

Olo silloin aina levoton ja nytkin alkaa kolmas uneton yö,, Undecided
Päivätirsat piti ottaa,että jaksaa.Onneksi pian taas helpottaa. smitten
tallennettu

tsuippa
Satunnainen astroilija
*

Avaa silmäsi, voit nähdä jotain kaunista...

Profiili
« Vastaus #52 : 18.01.2006 22:13:22 »

kyllä muuten on yks "hullu"  Cheesy täälläkin.. pari yötä ennen ja jälkeen täyden kuun ni huh huh että on levotonta meininkiä.. Smiley
tallennettu

Vesimies
nouseva kauris
aurinko vesimiehessä
kuu neitsyessä
merkurius kauriissa
venus jousimiehessä
mars skorpionissa
s22
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #53 : 20.01.2006 00:14:00 »

Nyt viimeaikoina mulle on tullu joku ihme muutos, koska ennen täydenkuun aikaan en saanut millään unta, mutta nyt rupee aina väsyttämään. Huh
tallennettu
AnneM
Vieras
« Vastaus #54 : 20.01.2006 01:13:06 »

Tutkin kuun vaikutuksia ja olen jutellut poliisien ja sairaanhoitajien kanssa.

He sanoivat että kysy vaikka mistä päivystyksestä, poliisin, sairaalan,  vartioliikkeen, palolaitoksen, jne, niin kuulet että aina sattuu ja tapahtuu enemmän täyden kuun aikaan.

Poliisit kuulemma lisäävät miesvahvuutta silloin.
Sairaanhoitaja kertoi että loukkaantumisia, sairastumisia, ja psyykkisiä sairauksia ilmaantuu päivystykseen enemmän täydellä kuulla kuin muulloin. Vaikutus voi alkaa jo pari päivää ennen täyttä kuuta.

Kuulin helsinkiläisestä kirurgista, joka ei tee leikkauksia täydellä kuulla koska verenvuotoa on silloin tavallista hankalampaa saada loppumaan.

Budolajeja harrastavan ystäväni kanssa havainnoimme että kasvavalla kuulla ja erityisesti täydellä kuulla saadut mustelmat paranevat kaksi kertaa hitaammin kuin vähenevällä ja uudella kuulla saadut mustelmat.

Kannattaa tarkkailla kaikenlaista, ja tehdä omia johtopäätöksiä.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #55 : 20.01.2006 09:22:22 »

ja kuulema synnytyksiäkin käynnistyy enemmän täydenkuun aikaan, niin kuulin vaan en muista että mistä  Smiley
tallennettu
nataraja
Kohtuuastroilija
**

On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.

Profiili
« Vastaus #56 : 26.01.2006 21:11:37 »

On kyllä todella kummallista, miten kuu vaikuttaa jopa uniimme.. Ja itsellä joogaaminenkin on jotenkin tuskaliasta silloin, ei osaa jotenkin keskittyä  Sad  Onko ketään wiccaa vaikka joka tietäisi kuusta enemmän, ne rituaalithan kulkee käsikädessä kuunkierron kanssa.. ??
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
tuikutin
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #57 : 26.01.2006 22:57:20 »

Jännää tuo mitä AnneM kertoi että esim. onnettomuuksia sattuu useimmin täydenkuun aikaan..

Itsekin reagoin täysikuuhun, mutten ehkä (tai ainakaan en ole huomannut) yhtä "fyysisesti" kuin monet teistä muista. Minulle kuu on sellainen "ihme", täydenkuun aikaan tuijotan sitä, voin tuijottaa vaikka kuinka kauan, en kyllästy koskaan. Joskus teen myös itselleni epätavallisia asioita spontaanisti täydenkuun aikaan. Täysikuu on aivan älyttömän kaunis ja tykkään "filosofoida" siitä. Usein ajattelen, että kuu on taivaan "valkoinen aukko", vastakohtana avaruuden mustille aukoille...  Cheesy höpsöä, mutta jotenkin niin minä sen ajattelen.
tallennettu

"Koti on rakastaa ja olla rakastettu." (c)tuikutin
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #58 : 26.01.2006 23:43:57 »

Heippa
Ennen taytta kuuta olen yli hermostunut ja sitten taydenkuun aikana naen enneunia ja intuutio on herkimmillaan.
T. Diamond
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #59 : 07.02.2006 23:36:59 »

Sillä tavalla kyllä reagoin, että se vetää jotenkin puoleensa kuin magneetti. Minulla on pakonomainen tarve tuijottaa ja ihailla sitä. Välillä olen myös täysikuun aikaan levottomampi kuin muuten... Ja suurin unelmani olisi, että pääsisin joskus kuun pinnalle pomppelehtimaan... Kuu ja etenkin täysikuu on vain niin kerrassaan upea ! Ja koska olen myös susi-friikki, suorastaan tekisi mieli ulvoa... AUUUU !!!  Itselläni toisessa käsi/olkavarressa iso susi-tatuointi ja se ulvoo kuutamolla... 2funny  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  

Siirry: