Onhan se vain hassu leikki hiekkalaatikolla, ettei tulla toimeen..
Oli hyvin sanottu! Se kun on sellaista peliä aina, että kuka tykkää olla kenekin kanssa, miten se tunne-elämä milloinkin synkkää kenenkin kanssa - ja sitten taas vaihdetaan pareja/ryhmiä! Ainakin tyttöjen/naisten (ja rapujen) keskuudessa näin... Helkkarin naiset! :
...Sanon tämän tuolla toissaalla foorumissa tekemäni "oletko mies vai nainen" -testin nostattamalla miehisellä itsetunnolla...
Valitettiinko täällä
tunteellisuudesta? Tässä
, jota moitittu tunteettomaksi! Moittijana olikin
tässä tulee: Yksisuuntainen kommunikaatio: Vuodattaa kyllä kyyneleensä ja kiukkunsa- mutta symppausta takaisinpäin ei tipu! Täydellinen kritiikin ym,. torjunta... ja jatkuva "hoivaavan rinnan" etsintä -
empatia kuivunut tämä ryhmän suhteen!
pimeillä voimilla hekumointi, piikittely, negaatiot ja petollisuus...liikaa tälle seesteisissä vesissä viihtyvälle
- ei juuri yhteistä kokemuspohjaa!
ei välttämättä yhtä ongelmallinen...mitä nyt pientä pettämistä/salaamista/marttyriuutta parisuhteessa...
sitä juoruamista ja juorujen urkkimista! Pinnallisuus yksinkertaisesti rasittavaa. Sosiaalinen pelaaminen kaksosella salakavalempaa kuin leijonalla.--- Niille
lle jotka eivät ansaitse tätä: Pahoitteluni - kurjaan joukkoon olettekin päätyneet!
Tämä tuttavana hyvä - lähempä suhteena ei toimi. Syvällinen
muuten vielä kohtaamatta!
Yhden kanssa olen seurustellut. Yritti kovasti syvällistyä imemällä kirjoista viisautta - mutta eihän sellaiseen minä, minä, minä... maaperään viisainkaan viisaus tehoa!
- Tuttavuus hyvä niin kauan kuin ei joudu leijonan "olkapääksi"... tarvitsevana leijona on k*sipää, koska ilmeisesti ei siedä silloin itseään!
Niin - ja piti vielä sanoman, että kyllä niitä poikkeuksiakin löytyy - Jopa ravuista!