Tässä jaaraamisen lopuksi voisi vaan todeta että hitaus, sulkeutuneisuus, liika järkeistäminen, jäykkyys, pinnallisuus ja se ettei osaa suuta avata, ärsyttää niin maan... olipa se sitten mistä merkistä lähtöisin vaan. Cheesy
Pakko yhtyä tähän! veljeni on
ja viestinnän - et kommunikoinninhuoneessa 3 ruuhkaa (rajoittava
,
,
+pallas ja ceres), asc
...
Hän artikuloi ja puhuu epäselvästi/pitkästi/uuvuttavasti, enkä voi sille mitään, että pinna palaa vähän väliä. Sitten on pakko tokaistava: "no kakista jo se asiasi ulos". Hän myös liikkuu hitaasti ja jähmeästi ja seikka saa välillä sappeni kiehumaan oikein kunnolla, vaikka eihän toisen motoriikan pitäisi periaatteessa häiritä, ellei ihan pinnallisia olla?!
Sama on äidin avopuolisossa: hidas, puhuu pitkästi ja silloinkin outoja juttuja, joita en käsitä (
, asc
). Siis täysin eri aaltopituudella ollaan.
Pinnalliset ihmiset on välillä ihan jees - esim. bileseuraksi, mut sitten alkaa tympästä jos tarttee joka päivä sietää tai on joku yhteinen projekti etc.
Empiirisesti havaitsin, että en itse tule ainakaan timeen
kanssa, joka on
. Kompinaatio on vaan liikaa mun käsiteltäväksi, mutta kaikkien muiden jouskarien kanssa tulentoimeen ja oikein mainiosti. Parhaimmat ja pitkäaikaisimmat ystävät on kaikki jousimiehiä, jos yhtä neitsyttä ei lasketa mukaan.
rakastan teitä, jouskarit!
Ja sitten,
ne muut ravut. Ei käy miehet, eikä naiset. Hyljin omaa merkkiäni
tietty on tylsää laittaa ihmisiä lokeroon, mutta olen silti sitä mieltä, että ihminen yksilönä on monen asian summa, laskettiin se sitten pseudotietein tai psykologisin analyysein ja ympäristö- ja geenitekijöistä. eri summien variaatiot ei vaan tule toisten kanssa juttuun.