Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Piiloleikki  (Luettu 8699 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« : 21.09.2007 21:06:04 »

Kukkuluuruu coolsmiley
Moni on ryhtynyt piilosille nimimerkkeineen...
Miksi?

Syitä voi tietenkin olla yhtä monta kuin olijaakin..
Elkää ottako tunkeiluna, kuhan vaan uteliaisuuttani kyselen Smiley

Itsekin piilottelin jossain vaiheessa, mutta huomasin, että oli kiva seurata keitä aina milloinkin on paikalla, ja arvelin, että se on toisistakin kivaa, joten luovuin leikistä, enkä ole huomannut siitä koituneen ainakaan mitään ei-toivottua (mitähän se voisi olla idiot2).

tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #1 : 21.09.2007 21:17:51 »

Hyvä kysymys.

Itse kun nousu-Rapuna omistan tuhat kasvoa, tarkemmin sanoen naamarin.  Wink

Mutta täällä olen aina sama vanha K-E.

Entä te piilosilla olijat?

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 21.09.2007 21:51:59 »

Mielenkiintoista...

Minä myös olen pohtinut moista ja tullut siihen tulokseen, että ehkäpä joidenkin syynä on se, että ei halua näyttää muille, että seuraa foorumin tapahtumia. Ehkä on jo niin leimaantunut nikkiinsä, että kokee itsensä paljastetuksi, jos olisi julkisesti niin paljon kuin on täällä. Siitähän voisi tosiaan päätellä mitä hyvänsä. Voi arvella läsnäoloajoista esim. että onko hlö töissä, koulussa tai muuten sidottu johonkin aikamääriin. Ehkäpä on negatiivisia tuntemuksia jostain toisesta astroilijasta ja haluaa väistää jopa yhtaikaista kirjoittelua. Ehkä tunnistaa jonkun ja haluaa tarkailla toista. Ehkä... Niin, voisin keksiä monenlaisia vaihtoehtoja muiden puolesta kun tuota mielikuvitusta on lahjoitettu.

Toivottavasti joku kertoo, joka oikeasti tietää. Se olisi tosiaan kiintoisaa.

Minä tulen aina esiintymään avoimesti (mutta tietysti nimimerkin suojassa  Grin)

Minusta myös on monesti hauska vilkaista, että ketä on foorumilla ja kun yö koittaa, kuinka nimet vähenevät ja minä jääräpää vain roikun täällä selvittelemässä elämän totuuksia.

tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #3 : 21.09.2007 21:59:34 »

Miekään en ole kertaakaan vaihtanut nikkiä...Se tuntuu niin omalta jo. Sitten ehkä vaihtaisin, jos haluaisin aloittaa ihan "puhtaalta pöydältä".
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #4 : 21.09.2007 22:29:48 »

Minä leikin nykyään kuurupiiloo  Wink omapa on valintani  Wink Wink
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ikitosi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 21.09.2007 22:47:24 »

Omaahan on kaikki valinta Wink
tallennettu
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 22.09.2007 10:34:20 »

Minua alkoi yöllä melkein hävettämään kun menin arvailemaan noita syitä  Embarrassed

Itsekin hoksasin sitten - viiveellä valitettavasti - että antaahan se lisää jonkinlaista vapauden tunnetta, eli aivan hyvin voisin tehdä niin myös.
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 22.09.2007 10:36:51 »

Aika lailla saman asian vuoksi kuin Mondokin.
Nikkini ja avattareni ovat  siitä asti olleet samat,kun olen täällä aloittanutkin.Avatar vaihtui alussa kerran.
Unohtelen myös,jos vaikka välillä piipahdan muualla.
Paikalla oleminen kait näkyy kuitenkin profiilissa,ainakin milloin on viimeksi ollut,ettei se piiloleikki mikään ehdoton must-juttu ole.
Minä nyt olen muutenkin sellainen omissa oloissa viihtyjä.
Kirjoitusteni määrä näkyy tuossa avattaren alla,mutten koe niitäkään niin suurena määränä,etteivätkö siinä saisi näkyä.
Ei kait siinä mitään pakottavaa tarvetta ole,tykkään vaan tietystä yksityisyydestä ja koen tämän kuitenkin vain foorumina,jossa mielenkiintoisia mielipiteitä ja aiheita,jotka minua kiinnostavat.Ainoa muuten,missä edes olen mukana.
Minulle riittää myös nikkien takana olevat ihmiset sellaisina.Yhden ainoan kanssa olen oikean sähköpostiosoitteeni vaihtanut ja meillä on tiedossa toistemme kuvat.
Pidän hänen tyylistään kirjoittaa ja olemme olleet melko samalla aaltopituudella,vaikka uskomukset saattavat olla erilaiset.
Terveisiä vaan,jos luet!Ja kiitos sähköposteista!  smitten
Aika harvan kanssa olen kirjoittanut edes yv:jä.Kaksi on sellaista,jotka koen ystävinä ja joiden kanssa olen jakanut yksityisyyttäni.
Muutama vikaan mennyt vastaus on opettanut,että parempi vaan kirjoittaa julkisesti mielipiteensä.
Eipä ainakaan voi sitten yv:nä saatuja tietoja yleisesti jakaa "vahingossa".
TAAS KIRJOITAN LIIAN PITKÄSTI!!! knuppel2
Suokaa tämä jatkuvasti toistuva ja itseänikin harmittava piirre anteeksi! Embarrassed
Muutamat kun osaavat lyhyesti ilmaista niin paljon!
tallennettu

Ikitosi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 22.09.2007 13:11:04 »

Tibetan ja muutkin, tunnetteko usein häpeää tai vastaavaa omista kirjoituksistanne?
Hävettääkö teitä sitten joskus toistenkin puolesta heidän kirjoituksiaan lukiessanne? Huh

Kukin tekee omat kunnioitettavat valintansa näkyvyytensä ja muutenkin kommunikointinsa suhteen, eikä voikkaan toisten syitä kuin arvailla, ellei niitä ole kerrottu.
Siksipä juuri nettikirjoittelu antaa hyvän tilaisuuden enemmän tai vähemmän piilosta itseään ilmaista, ja siten testailla reaktioita...  coolsmiley :Smiley

tallennettu
Lunerica
Kanta-astroilija

Que cambie todo pero no el amor

Profiili
« Vastaus #9 : 22.09.2007 13:43:40 »

Minä vaihdoin hiljan nikkiä ihan siitä syystä, että tulin tänne rekisteröityneeksi "puolivahingossa" "väärällä" nikillä.  Tongue Tämä nykyinen nikkini on mulla jo niin monella palstalla, että tuntui oudolta nähdä ruudussa jokin muu kuin tämä.  Cheesy
Avatarta taas vaihtelen mielialojen mukaan; joskus useammin, joskus pidän samaa pitkäänkin.

angel
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #10 : 22.09.2007 16:05:58 »

minäkin paljastauduin koska itse tykkään kun tiedän keitä on paikalla... tulee kotoisampi olo.  Smiley joten suon muille saman homman.

Kotoisampi olo! Rapua!

Minustakin on kiva katsoa, keitä on paikalla. Itse en tiedä näynkö paikalla, vaikka varsinkin näin viikonloppuisin olen täällä.  En uskalla olla kirjautuneena jos en ole juuri kirjoittamassa mitään, koska Pikku-Leijonalla on nopeat sormet ja hän saa pahaa tuhoa aikaan jos ehtii näppäilemään... siinä lähtis monen viestit bittiavaruuteen (hän ehti jo kerran muokata Ebenian viestiä..  Embarrassed )
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 22.09.2007 16:35:13 »

Täytyy tunnustaa, että käyn joskus nopeasti lukaisemassa uusimmat viestit kirjautumatta sisälle. Toisinaan saatan kyllä sitten unohtuakin foorumille, ja huomaan vasta vastatessani jollekin, että hei, sitä ollaan edelleen in cognito...  coolsmiley

Yritän parantaa tapani, koska itsekin tykkään tarkistaa, kuka milloinkin on paikalla  Cheesy
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 22.09.2007 16:43:15 »

Minua alkoi yöllä melkein hävettämään kun menin arvailemaan noita syitä  Embarrassed

Eikä mitä! Hyviä syitä sait kootuksi, ja varmasti pitävät myös paikkansa. Jokaisella on omat syynsä ja oikeutensa yksityisyyteen niin halutessaan  Smiley
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Mirjam*
Kanta-astroilija

Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta

Profiili
« Vastaus #13 : 22.09.2007 16:57:41 »

Tjaa' a , mikähän olisi alun perin ollut syyni "piiloleikkiini"  Cheesy
Nythän se on enää vain "päälle jäänyt tapa".

"Piiloleikillähän" tässä liennetään tarkoittavan, ettei nimimerkki näy nimenä paikkaolijoiden listalla, vaan piilossa olijana---  Smiley

Nyt se on tietyllä tapaa yhdentekevää näkyykö nikkini, jos olen tai en ole paikalla. Aikoinaan, kirjoittaessani toisella nikillä, en kai vain halunnut, että joku uteliaisuuttaan tsiikailee mitä teen milloinkin foorumilla..  Grin Ja mikä siihen taas olisi syynä.... noh... enpä tiiä... en vain halunnut, eipä siinä sen mystisimpiä syitä kai ollut...  Kiss
Minusta kai vain kelleen ei kuulunut, mitä minä luen, kirjoitan ja teen foorumilla, lukekoon sitten vain tuotoksieni kautta.  Smiley

En tiedä saako tuon "piilotuksen" kautta sitten muunlaista "yksityisyyttä"  Huh

Moon sitten ollut niiden ihmisten kanssa yveiden ja meilien yms kautta enemmän yhteydessä, joihin olen halunnut jotain muutakin kontaktia kuin vain lueskella tuotoksiaan. Jotkut ihmiset vain ovat tutustumisen arvoisia persoonia.  Smiley
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14 : 22.09.2007 17:25:21 »

Tibetan ja muutkin, tunnetteko usein häpeää tai vastaavaa omista kirjoituksistanne?
Hävettääkö teitä sitten joskus toistenkin puolesta heidän kirjoituksiaan lukiessanne? Huh

Kyllä mulla joskus pulpahtelee noita nolouden tunteita kun tahtoo se kirjoitus tulla usein "tosta noin vaan", heti kun olen edellisen lukenut ja tarkempi harkinta ehkä sitten jälkijunassa.
En minä niinkään toisten puolesta häpeile, olen sallivampi kun on muista kysymys. Suuttumus on eri asia. Eli kun näen jonkun ihmisen läpi ja huomaan hänen puhuvan täyttä p:aa aivan väärillä perusteilla (siis minun mielestäni väärillä  :Smiley) niin silloin meinaan hikeentyä.
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: