Aika lailla saman asian vuoksi kuin Mondokin.
Nikkini ja avattareni ovat siitä asti olleet samat,kun olen täällä aloittanutkin.Avatar vaihtui alussa kerran.
Unohtelen myös,jos vaikka välillä piipahdan muualla.
Paikalla oleminen kait näkyy kuitenkin profiilissa,ainakin milloin on viimeksi ollut,ettei se piiloleikki mikään ehdoton must-juttu ole.
Minä nyt olen muutenkin sellainen omissa oloissa viihtyjä.
Kirjoitusteni määrä näkyy tuossa avattaren alla,mutten koe niitäkään niin suurena määränä,etteivätkö siinä saisi näkyä.
Ei kait siinä mitään pakottavaa tarvetta ole,tykkään vaan tietystä yksityisyydestä ja koen tämän kuitenkin vain foorumina,jossa mielenkiintoisia mielipiteitä ja aiheita,jotka minua kiinnostavat.Ainoa muuten,missä edes olen mukana.
Minulle riittää myös nikkien takana olevat ihmiset sellaisina.Yhden ainoan kanssa olen oikean sähköpostiosoitteeni vaihtanut ja meillä on tiedossa toistemme kuvat.
Pidän hänen tyylistään kirjoittaa ja olemme olleet melko samalla aaltopituudella,vaikka uskomukset saattavat olla erilaiset.
Terveisiä vaan,jos luet!Ja kiitos sähköposteista!
Aika harvan kanssa olen kirjoittanut edes yv:jä.Kaksi on sellaista,jotka koen ystävinä ja joiden kanssa olen jakanut yksityisyyttäni.
Muutama vikaan mennyt vastaus on opettanut,että parempi vaan kirjoittaa julkisesti mielipiteensä.
Eipä ainakaan voi sitten yv:nä saatuja tietoja yleisesti jakaa "vahingossa".
TAAS KIRJOITAN LIIAN PITKÄSTI!!!
Suokaa tämä jatkuvasti toistuva ja itseänikin harmittava piirre anteeksi!
Muutamat kun osaavat lyhyesti ilmaista niin paljon!