Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vastenmielisin työ  (Luettu 11736 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti

Profiili
« : 23.09.2007 12:28:40 »

Voihan rähmä! Undecided

Minulla on tässä meneillään paperihommia,joiden takaraja on huominen.
En tiedä mitään sen vastenmielisempää kuin pakolliset paperihommat. buck2
Siitä puuttuu kaikki touhuaminen.On sidottu tähän tuoliin,eikä juuri mitään näkyväistäkään synny.
Lisäksi tämä on vastenmielistä senkin takia,että joudun penkomaan vanhoja asioita ja kommentoimaan laajasti,enkä millään enää jaksaisi.
Mutta yleensäkin kaikki paperihommat ovat minulle täysin pakkopullaa.
En osaa pitää kuitteja,laskuja,ilmoitusluonteisia,en mitään papereita järjestyksessä.
Aina on jokin hukassa ja hommaa venyy lippujen ja lappujen etsimisessä.
Pinna palaa ja siirrän taas asiaa eteenpäin. tickedoff

Olen tuhannen kertaa yrittänyt jos mitä systeemiä.On lokerikkoa,laatikostoa sekä seinä,että pöytämallina,ym.
Ei auta! knuppel2
Minusta vaan ei ole tullut,eikä näköjään koskaan tule,tämän alueen hallitsijaa.
Siivoan ennen vaikka koko huushollin katosta lattiaan.Siinä edes näkee lopputuloksen.
Menen jatkamaan,,, Embarrassed  Angry  tickedoff

Onko teillä jokin vastaava asia,joka ei vaan ikinä ota sujuakseen?
Johon on lähes ruoskittava itseään ja asetettava jokin porkkana siksi,kun on saanut homman valmiiksi?Olenko ainoa saamaton? crazy2  knuppel2
« Viimeksi muokattu: 23.09.2007 12:33:13 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 23.09.2007 14:20:06 »

Kahvitauko! Smiley

Tulin kurkkaamaan onko kohtalotoveria ja puurtaisi jonkun ikävän asian kimpussa.
Syvään huokaisten tunnustaudun siis ainoaksi,jolle jokin työ on tällaista tahmassa rämpimistä.
Ulkoilma kutsuu,,,
Vaan niin kutsuu myös paperit,niin että eikun kun takaisin! Cry  tickedoff
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 23.09.2007 15:27:13 »

Sympatiani on puolellasi. Smiley
Kaikenlainen "pakko" työn edessä on
todella suossa rämpimistä minulle.
Minulla on tapana vielä jättää kaikki tylsät työt viime tippaan
ja sittenhän siitä syntyy pakolinen. buck2

Yritän aina tehdä siitä mahdollisimman miellyttävää,
paljon hyvää kahvia, musiikkia ja joku auttamaan,
jos se mahdollista.
Ajattelen sen pakon niin, että sitten kun tämä on tehty,
se on poissa ja todellakin tehty ja sydän on kevyempi. Wink

Mikään ei kestä ikuisesti, ei edes ikävä tehtävä.
Mitä nopeammin ja reippaammin sen tekee,
sen nopeammin siitä pääsee eroon. Wink
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 23.09.2007 16:14:33 »

Taas kahvitauolla,,,

KIITOS SASHA! smitten

Näinhän se on,kun kirjoitit ja siksi näenkin itseni kirjoittamassa viimeistä lausetta. Cheesy
Vielä jonkin aikaa,niin sitten.
Arvaa palaako tuikut,kynttilät ja ulkona lyhdyt illalla!
Ja kuka makaa sohvalla ja syö kaikkea hyvää ja katsoo lemppariohjelmat telkusta ja,ja,, Cheesy

Ja kun tämä työ on tehty,kirjelmä postissa,niin alkaa taas aivan uusi vaihe elämässä ja saan valtavasti tähän menneitä energioita käyttööni. smitten
Kiitos vielä loppumetrien kannustuksesta! angel
tallennettu

*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #4 : 24.09.2007 12:43:10 »

Täyssympatia  smitten
Itse myös vältän paperihommia ja sillon ne kasaantuu ja työ muuttuu tuskaiseksi  buck2
Mistähän sais sen inspiksen tehdä aina ja heti pois ne pienetkin paperihommat, ettei tulis sitä kahden päivän sumaa pari kertaa vuodessa, joka imee mehut?  :Smiley
Rakastan työtäni, mutta mielelläni jättäisin jonkun muun työstämään nuo ikävät paperirumbat  Cheesy
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #5 : 24.09.2007 16:51:48 »

Onko teillä jokin vastaava asia,joka ei vaan ikinä ota sujuakseen?
Johon on lähes ruoskittava itseään ja asetettava jokin porkkana siksi,kun on saanut homman valmiiksi?Olenko ainoa saamaton? crazy2  knuppel2

Onnea päätökseen viedylle työlle!

Omalla kohdalla taidan inhota eniten ikkunanpesua ja uunin pesua, näistä ikkunanpesu menee edelle. Yritän uuninpohjan suojata aina hyvin foliolla, ettei sinne pääsisi pinttymään mitää likaa ja onneksi asutaan vain kaksiossa, jotta noita ikkunoita ei ole kovin montaa. Jos olisi iso talo, niin harkitsisin vakavasti ostaa siivouspalvelun kerran vuoteen, jotta välttyisin ikkunanpesulta.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #6 : 24.09.2007 16:53:11 »

on sanottu että kaikkia hommia voi oppia tekemään rakkaudella, se on asenteesta kiinni, ajatusmuutos

itse en inhoa paperitöitä, ne huvittavat.-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
selkälokki
Vieras
« Vastaus #7 : 24.09.2007 16:54:23 »

Jep, niinhän sitä sanotaan, ettei tärkeintä ole mitä tekee, vaan miten tekee.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 24.09.2007 17:02:07 »

mitä vastustat, se pysyy

mitä opit rakastamaan  -  se kai sitten vapautuu
« Viimeksi muokattu: 24.09.2007 17:04:23 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 24.09.2007 17:12:24 »

Olen aina inhonnut käsin tiskaamista. Juttu menetti vähän inhokkiasemaansa kun keksin kumikäsineet, mutta on siis vieläkin inhokki #1.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 24.09.2007 17:57:19 »

Minulla on nähtävästi sitten väärä asenne,enkä edes pysty ajattelemaan,että millään ilveellä kykenisin rakastamaan paperitöitä! buck2
Enkä nyt näe siihen mitään syytäkään,koska en tähän ikään mennessä ole sitä oppinut.

Ainoa ilo on,kun se on tehty.Jokin niin väkinäinen ja sitova,yäk!
Mutta  nyt se on tehty ja koko päivän on soinut päässä What a wonderful world,Armstrongin laulamana. smitten
Olin kävelyllä,pihalla haravoimassa ja vedin raikasta happea sisääni.
Aivan mahtavaa tuon pakollisen tuoliin vangittuna olon jälkeen. smitten

Kait jokaisella on kompastuskivensä.Tämä on minun.

Selkälokki,olen kyllä kuullut tuon sanonnan ja muissa töissä se jotenkin toimiikin,mutta,,, tickedoff
Kiva lukea kuitenkin,että muillakin vastenmielisiä tekemisiä arjessaan. Smiley
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 24.09.2007 21:36:37 »

Minä inhoan ehkä eniten kaikkea ulkona tehtävää työtä, kuten kitkeminen, haravointi, lumen luominen, puun hakkaaminen tai muu vastaava. En viihdy ulkosalla, tykkään vetäytyä omaan hiljaisuuteen omaan nurkkaukseeni. Aurinkoisella säällä tehdyt ulkotyöt ovat kaikkein pahimpia! Enkä muutenkaan pidä fyysisyyttä vaativista hommista, olen niissä aivan onneton.

Poikkeus on ilta-aikaan tehty perunan nosto ja kukkien kastelu! ^_________^

Sen verran siisteysintoilija olen, että pyrin siivoamaan huushollini kerran viikkoon: yleinen siistiminen, imurointi ja pölynpyyhintä.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #12 : 24.09.2007 22:21:41 »

No JOO  buck2
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 25.09.2007 07:12:42 »

Ulkotyöthän ovat ihania, luonto ja fyysisyys ja maadoitus.
tallennettu

Tibetan
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14 : 25.09.2007 11:49:14 »

Kuvittelin tuossa jo, että silloin kun olen virtaa täynnä, minä myös pidän kaikesta työstä.
Ei kai vastenmielisiä taida ollakaan.

Tosin ylösnouseminen aamuisen on tuskaa. Luulenpa siis, että se vastenmielisin homma on herääminen silloin kun väsyttää... ja minua väsyttää aika usein  Sad
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: