Näin toissayönä niin merkillisen unen, että olen vieläkin ihan "päästäni pyörällä".
Se ei tosin ollut niitä ihan tavallisia unia, vaan pikemminkin tietynlaista unitilassa saatua "opetusta". Suurin osa teistä tietänee mitä tarkoitan.
No niin, mutta siihen "uneen"... Sen yksityiskohtaisemmin unesta kertomatta,
kerron vain aiheen jota se käsitteli. Siinä unessa oli nimittäin Jeesus ja "kristustietoisuutta" siinä unessa käsiteltiin myös. Kaiken lisäksi sain siinä vastauksen erääseen kovasti mieltäni askarruttaneeseen asiaan joka liittyy Jeesukseen.
Sen unen jälkeen olo on ollut kummallinen. Välillä todella hyvä ja ns. "kristallinkirkas", mutta sitten välillä olo on tosi "raskas" ja päätä hieman jomottaa ja tänään myös ristiselkää. Normaalisti minulla ei ole yleensä ikinä päänsärkyjä, eikä selkäkään ole vihoitellut. Jotenkin vain tiedän ja koen, että tämä kaikki johtuu siitä unestani. :
Suurin hämmästyksen aihe minulle on kuitenkin tänään ollut se, että minulle ei ole koko päivänä maistunut ruoka. En koskaan mikään "syöppö" ole ollutkaan, mutta näläntunnetta ei vain yksinkertaisesti ole tullut ollenkaan. Ja ainoat ruoat joita olen tänään voinut "väkisin" syödä on omena, omenatuoremehua ja hieman joulusta jääneitä rusinoita ja pähkinöitä.
Sitten kun vanhimmalle tyttärelleni ruokaa laitoin, suorastaan "oksetti" se kalapuikkojen haju ja pelkkä katsominen. Jääkaapillakin yökötti nähdä makkarapaketit. Kaiken huippu ja ihmeellisintä on, että "karkkiaddiktina" ei ole tehnyt eilen, eikä vielä tänäänkään mieli tippaakaan mitään makeaa.
Selvennykseksi vielä, että olen siis vielä ainakin tähän asti ollut lihansyöjä lähinnä huonon vereni (anemiataipumus) ja osittain vanhemmiltani opitun tottumuksenkin takia. Mielessäni on kuitenkin usein käynyt, että ryhtyisin pelkästään kasvissyöjäksi. Luomua olen kyllä lihassakin aina suosinut, kunnioittaen ja kiittäen myös uhrautuneita eläimiä...
Jokatapauksessa ei vielä koskaan ole tullut tällaista näin vahvaa reaktiota lihaa, eikä yleensäkään ruokaa kohtaan. Ainoina poikkeuksena tietty ne kerrat kun olin raskaana ja tietysti vatsataudissa.
Nyt ei ole kuitenkaan kummastakaan kyse.
Tämän kaiken koen olevan vaikutusta tuosta mahtavasta "unesta". Tuskinpa minä nyt tässä näin yhtäkkiä vegaaniksi tms. rupean, mutta onkohan tämä suunta siihen päin? Jonkinlaista puhdistautumista nyt kuitenkin selvästi suoritan... Voihan tietysti olla, että huomenna tilanne on taas aivan toinen. Että makkara maistuu.
Onko kenelläkään toisella ollut noin vahvaa vaikutusta näkemällään unella, että tuntuu koko elämä "mullistuneen" ainakin hetkellisesti?